خبرگزاری کار ایران

هر آنچه را که باید درمورد مدرسه ابوریحان و مدرسه روشنگران بدانید، در کاراتدریس بخوانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۹۲

درس و مدرسه یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مراحل زندگی همه کودکان و نوجوانان است. بر هیچ کس پوشیده نیست که که تحصیل خوب می‌تواند چه اثری بر زندگی و آینده کودکان بگذارد. تاثیری که از هر نظر تمام جنبه‌های شخصیتی و زندگی آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

یکی از حساس‌ترین دوره‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان، دوره متوسطه دوم است. سالی که هم در دوره خودش اهمیت زیادی دارد و هم برای کنکور حیاتی است. در این سال تحصیلی دانش‌آموزان با حجمی از علوم آشنا می‌شوند و باید برای آینده خود نیز تصمیم بگیرند.

با توجه به حساسیت بالای این دوره، خیلی از والدین دنبال مدارس برتری هستند که فرزندانشان با تحصیل در آن‌ها بتوانند قبولی در دانشگاه‌های برتر و رشته‌های تحصیلی بهتری را برای خود تضمین کنند. در این مطلب قصد بررسی دو مدرسه بی‌نظیر در تهران را داریم که عملا به‌عنوان یکی از مراجع تعلیم و تربیت دختران شناخته می‌شوند. هر دو مرکز آموزشی مدرسه ابوریحان و مدرسه روشنگران در صدر لیست مدارس برتر ایران قرار دارند، بهترین گزینه برای تحصیل دختران در دوره متوسطه دوم هستند. برای آشنایی با این مدارس، با ما همراه باشید.

مدرسه ابوریحان مرتفع در علم کم سعادت در امکانات

شاید در اولین نظر این مدرسه کمی خشک و بی‌روح به نظر برسد. در مقایسه با مدارسی مثل منظومه خرد در تهران، ابوریحان بسیار کم امکانات است، اما آن چیزی که توانسته ابوریحان را در سطح اول مدارس ایران نگه دارد؛ نگاه بسیار عمیق و توجه زیادشان به تحصیل دانش‌آموزان و همچنین پیگیری جدی شرایط درسی آن‌هاست. این مدرسه از نظر علمی بدون شک یکی از بهترین مدارس ایران است. امکانات کم، شرایط تفریحی ساده و تخته سیاه‌ها باعث نشده‌اند تا مدرسه ابوریحان از تحصیل دانش‌آموزها عقب بیفتد. برعکس مسئولین این مدرسه معتقد هستند چنین امکاناتی موجب حواسپرتی دانش‌آموزان خواهد شد و بهترین گزینه برای آن‌ها همین امکانات کم است.

اگر فرزندتان در این مدرسه ثبت نام کرد، بدون ذره‌ای استرس می‌توانید به دغدغه‌های دیگر زندگی برسید، چراکه دانش‌آموزها با مدیریت بسیار قوی و سفت‌وسخت مدرسه ابوریحان به‌هیچ وجه از تحصیل دور نخواهند شد. تدریس در هر مقطع ابوریحان به نحوی است که دانش‌آموز بتواند همان وقت در مقطع بالاتر از خودش هم تحصیل کند. کادر آموزشی این مدرسه دانش‌آموز‌هایی پیشرو و متخصص در تحصیل تحویل جامعه می‌دهند که از هر نظر کار خودشان را بلدند.

ثبت نام در ابوریحان

سالانه حدود 4000 نفر برای ورود به مدرسه ابوریحان در آزمون ورودی این مدرسه شرکت می‌کنند. این عدد نشان می‌دهد که ورودی مدرسه به ویژه در مقطع نهم به دهم بسیار بالاست و افراد زیادی خواهان تحصیل در این مدرسه سرشناس هستند. شما می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق فرزند خود را برای مقطع ششم به هفتم آماده و روانه میدان رقابت در این مدرسه کنید.

البته باید این موضوع را مدنظر داشت که برنامه‌ریزی، بدون آشنایی دانش‌آموزها با امتحان‌های ابوریحان نه‌تنها کمکی به پذیرش آن‌ها نمی‌کند، بلکه شما را در این راه به زمین می‌زند. پیشنهاد ما این است که با مشاوره گرفتن از گروه‌های آموزشی متخصص در این زمینه راه ورود به مدرسه ابوریحان را برای فرزند خود هموار کنید.

مدرسه روشنگران هم رده در آموزش فراتر در امکانات

اگر حرفی از سختی سوالات کنکور بین دانش‌آموزانی که در مدرسه روشنگران تحصیل کرده‌اند، بیاورید، شاید نصفشان بگویند کنکور  که مقابل آزمون ورودی مدرسه ما چیزی نبود!!! واقعا شرایط به همین شکل است. این مدرسه از نظر علمی و امکاناتی برابر با ابوریحان است. حتی بسیاری از مردم روشنگران را از نظر آمار قبولی و شرایطی که برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند، فراتر می‌دانند.

رفتار درست کارکنان مدرسه، آموزش‌های مدون همراه با برنامه‌ریزی‌های دقیق، همراهی مشاوران کارکشته با دانش‌آموز، برنامه‌های تفریحی زیاد مثل پخش موسیقی‌های دلخواه بچه‌ها در ساعات تفریح و... از جمله این ویژگی‌ها هستند که در کمتر مدرسه‌ای نظیر آن را خواهید دید.

ورود به روشنگران

ورود به این مدرسه برای مقطع‌های مختلف شرایط یکسان و ثابتی ندارد. اگر فرزندتان ابتدایی است، فقط باید برای ثبت نام در مدرسه حاضر شود. این شرایط برای مقطع‌های متوسطه اول و دوم بسیار متفاوت است. آزمون ورودی سخت‌و‌طاقت فرسا از دروس علوم و ریاضی، تازه غول مرحله اول ورود به روشنگران است.

برای ثبت‌نام در این آزمون کافی است از بهمن به بعد به‌صورت مرتب سایت مدرسه را چک کنید تا برای موعد مقرر آزمون را از دست ندهید. با مشاوره از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه می‌توانید برای قبولی در آزمون‌های این مدرسه که از برترین مدارس پایتخت است، عملکرد بهتری داشته باشید.

گروه آموزشی کاراتدریس

یکی از بهترین و کارآمدترین گروه‌های آموزشی که می‌تواند به شما دانش‌آموزان برای موفقیت در آزمون ورودی مدارس برتر تهران کمک کند، کاراتدریس است. این تیم آموزشی که زیر نظر مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت دارد، به لطف سال‌ها تجربه و مطالعه در زمینه مدارس برتر تهران، آشنایی با متدهای آموزشی این مدارس، تسلط بر نمونه سوالات آزمون ورودی مدارسی مثل ابوریحان و روشنگران، به روز بودن نسبت به تغییرات کتب درسی، توانایی تدریس به هر دانش‌آموز با شرایط سنی مختلف و... یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر تهران است.

کاراتدریسی‌ها به این مسئله افتخار می‌کنند که دانش‌آموزهای زیادی را برای تحصیل در رشته‌های خوب وارد مدارس برتر تهران کرده‌اند و سپس همراه آن‌ها تا دانشگاه بوده‌اند. برای همراهی این گروه کافی است سری به سایت کاراتدریس بزنید و از آن‌جا با سابقه کار، انواع خدمات و فعالیت‌های آموزشی، شیوه آموزش، دبیران و... آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز