خبرگزاری کار ایران

نحوه عیب یابی و تعمیر مایکروویو اینورتر پاناسونیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۹۷

در این مطلب به شما آموزش عیب یابی و تعمیر مایکروویو و مایکروفر اینورتر پاناسونیک Panasonic را در 7 مرحله ارائه خواهیم نمود.

مایکروفر های اینورتر ساخت پاناسونیک Panasonic به دلیل سطح قدرت ثابت با  مایکروویو های سنتی متفاوت هستند. انواع مختلفی از مدل های اینورتر وجود دارد، اما بسیاری از ویژگی های اصلی در تمامی ماکروفر های پاناسونیک یکسان هستند.

در صورت بروز مشکل، عیب یابی می تواند به شناسایی علل احتمالی و تعمیر ماکروفر پاناسونیک شما کمک کند. بسیاری از مسائل را می توان به راحتی در خانه حل کرد.

مرحله 1

در صورت روشن نشدن مایکروویو، سیم کابل را بررسی کنید. ممکن است به طور ایمن و صحیح وصل نشده باشد. دوشاخه را از پریز برق جدا کرده و 10 ثانیه صبر کنید. و بعد دوباره دوشاخه را به پریز وصل کنید.

مرحله 2

در صورت روشن نشدن مایکروویو پاناسونیک قطع کننده مدار یا جعبه فیوز را بررسی کنید. هرگونه فیوز قطع شده، پریده یا سوخته را جایگزین کنید و پس از درست کردن مجدد برق های قطع شده دوباره بررسی کنید مایکروفر پاناسونیک شما روشن می شود یا نه.

مرحله 3

اگر ماکروفر پاناسونیک شما شروع به گرم کردن غذا نمی کند، مطمئن شوید که درب دستگاه کاملاً بسته است. اگر درب صحیح و ایمن بسته نشود ماکروویو شروع به کار نمی کند.

مرحله 4

اگر مایکروویو شروع به کار نمی کند ، دکمه "شروع" را فشار دهید. پس از برنامه ریزی تنظیم پخت و پز، تا زمانی که "Start" را فشار ندهید، دستگاه روشن نمی شود.

مرحله 5

اگر دکمه های صفحه کنترل کار نمی کنند، "Stop / Reset" را فشار دهید. اگر برنامه دیگری از قبل در صفحه کلید وارد شده باشد، اجازه ورود برنامه دوم را نمی دهد. با فشار دادن "Stop / Reset" برنامه فعلی پاک می شود.

مرحله 6

اگر سینی شیشه ای در طول چرخه پخت و پز لرزید، سینی شیشه ای و حلقه غلتک را بردارید. زیرا سینی به درستی قرار نگرفته است. سینی و غلتک را با پارچه مرطوب پاک کنید تا مواد خارجی از بین برود. حلقه غلتک را به درستی تنظیم کنید و سینی شیشه ای را از بالا تنظیم کنید تا شیارهای داخل شیشه با غلتک ها کنار هم قرار بگیرند.

مرحله 7

اگر "Lock" روی صفحه نمایش ماکروویو پاناسونیک شما ظاهر شود، باید قفل کودک را غیرفعال کنید. "Function" ​​را فشار دهید سپس "5" را فشار دهید تا "Child Lock" را انتخاب کنید. "2" را فشار دهید تا قفل کودک خاموش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز