خبرگزاری کار ایران

حل سوالات ریاضی خود را به کاراتدریس بسپارید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۸۴

خوره همیشگی ذهن همه دانش‌آموزها در ایران ریاضی، این درس دوست داشتنی است؛ درسی که در خیلی از کشورهای دنیا چنین چالشی نسبت به آن ندارند. چرا که خیلی از کشورهای دنیا با تغییر سیستم‌های آموزشی، به‌راحتی بسیاری از مشکلات خود را برطرف و درواقع به سمت آموزش جذاب و کاربردی ریاضی پیش رفتند.

ریاضی در ایران اما چنین شرایطی ندارد. مشکلات در رفتار معلم‌ها سبک آموزش غلط و درکل ایرادهای بسیار زیاد کتب درسی باعث شده دانش‌آموزهای ایرانی بیشتر به‌سمت علوم دیگری جز ریاضی بروند. در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی یکی از بهترین گروه‌های آموزشی کشور، راه حلی برای رفع این چالش‌ها پیش‌پای شما قرار دهیم.

مشکلات و چالش‌های آموزش ریاضی در ایران

درس ریاضی مادر تمام رشته‌های مهندسی است. علاوه‌بر علوم مهندسی در علوم طبیعی و انسانی نیز این درس کاربرد بسیار زیادی دارد، پس بهتر است همیشه روی خوشی به آن نشان دهیم. متاسفانه شیوه آموزش و سبک کاری دبیران مدارس ایران این اجازه را به ما نمی‌دهد که با روی خوش به‌سمت این درس دوست داشتنی برویم.

شیوه اشتباه تمرین‌دهی معلم‌ها، سبک نادرست تدریس، نحوه برخورد ناصحیح پس از ایراد در تمرین‌ها و... مشکلات عمده‌ای هستند که دانش‌آموزهای ایرانی در درس ریاضی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. با این شرایط به نظر شما راه حل چیست؟ آیا باید قید ریاضی را زد؟

مطمئنا این راه‌حل درست نیست که ما پس از مواجه با چالش‌ها قید چنین درس مهمی را بزنیم. بیشتر افراد پس از سعی و تلاش بسیار با ناامیدی تلاش و مسیر یادگیری این درس را رها می‌کنند، اما فکر می‌کنید دلیل آن چیست؟ اغلب آن‌ها دیدگاه اشتباهی نسبت به ریاضیات دارند.

در درس ریاضی، نباید و نمی‌شود تمام فشار را به خود فرد آورد. این دانش آموز نیست که باید به دلیل نفهمیدن دروس مواخذه شود، بلکه درصورت چنین شرایطی معلم و دانش‌آموز باید تلاش بیشتر با تغییر سبک آموزش خود داشته باشند.

کاراتدریس یکی از گروه‌های آموزشی در ایران است که تدریس خصوصی ریاضی را برای دانش‌آموزها فراهم کرده است تا با یادگیری اصولی و درست همراه با مشاوره‌هایی برای کنکور و... به نتایج درخشان برسند.

کاراتدریس چه ویژگی دارد که دیگران ندارند؟

شما با ثبت نام در این گروه آموزشی اولا با معلم‌های باتجربه به‌روز و مدرن مواجه خواهید شد که تدریس آن‌ها نتیجه‌ای جز موفقیت دانش‌آموزهای شما ندارد.

به نظر این گروه آموزشی معلم مهمترین رکن آموزش است به‌طوری‌که اگر دانش‌آموزی توان رقابت با دیگران را نداشت، می‌تواند با روحیه و تمرین او را رشد دهد یا اگر اخلاق این فرد مشکل داشت با اصلاح رفتار او آینده متفاوتی از شرایط بد را برایش رقم بزند. در کاراتدریس همه به جایگاه بزرگ معلم و قدرت آن در حد خانواده ایمان دارند پس بهترین والدین آموزشی را برای دانش‌آموزها فراهم می‌کنند.

در این سیستم خدمات متفاوتی وجود دارد که جز آموزش اصولی باعث راحتی و احساس خوشایند دانش‌آموز هم می‌شود.

اولین بخش هر گروه آموزشی طبیعتا به آموزش دروس می‌رسد. در کاراتدریس هم شرایط به همین منوال است، اما با این تفاوت که آموزش در این گروه فقط مختص ریاضی است و معلم‌های آن هم در همین بخش برای تمام گروه‌های سنی و رفتاری آماده هستند.

بخش دوم این آموزش که در سنین بالاتر و دوره‌های متوسطه برای دانش‌آموزها انجام می‌شود، آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به مدارس برتر یا رده بالای کشور است. مدارسی بسیار متفاوت از سبک معمول مدارس در ایران که نمونه‌های آن‌ها را در کانادا و... می‌توان یافت. همین امر باعث شده تا این مدارس ورودی‌های بسیار سخت و البته با آزمون‌های خاصی داشته باشند.

آمادگی در این آزمون‌ها نیازمند آموزش‌های خاص و آشنایی با سبک سوالات آن‌هاست که تیم حرفه‌ای کاراتدریس به بهترین نحو این آمادگی را در دانش‌آموزان ایجاد می‌کنند.

پس از ورود به مدارس رده‌بالا، ورود به دانشگاه نیز یکی از چالش‌هایی است که دانش‌آموزها باید با آن روبه‌رو شوند. کنکور این غول بی‌شاخ ودم آموزش ایران همیشه چالش و کابوس دانش‌آموزان است، اما می‌توان با مدیریت شرایط و آشنایی دانش‌آموز با شیوه‌های آموزشی اصولی از چنین تنش و بحران جلوگیری کرد.

رتبه‌هایی که بچه‌های کاراتدریسی با آموزش‌های این گروه در کنکور سراسری کسب کرده‌اند، مشخص است. پیشنهاد می‌کنم سری به https://karatadris.com/  بزنید تا بیشتر متوجه اوضاع شوید.

قسمت آخر که مطمئنا همه دانش‌آموزها عاشقش می‌شوند، حل سوالات ریاضی است. حل تمرین همیشه برای دانش‌آموز مخصوصا در ریاضی سخت است. ویژگی که کاراتدریس دارد حل تمرین همراه ارتباط مستقیم با دانش‌آموز است. ارتباط معلم و دانش آموز حتی برای حل یک تمرین باعث می‌شود که دیگر کسی سراغ درسنامه‌ها و کپی آن‌ها روی ورق دفتر نرود و با حل تمرین حتی با کمک، کمی هم از نظر علمی رشد کنند.

 مطمئنا با سر زدن به سایت این گروه آموزشی با قدرت آن‌ها بیشتر آشنا و عاشق آموزش‌هایشان می‌شوید. پس از رقابت در کنکور و قبولی در مدارس جا نمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز