خبرگزاری کار ایران

سایت دانلود آهنگ های محلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۷۷

دانلود آهنگ و گوش دادن به آن در ایجاد احساسات مختلفی مثل هیجان، آرامش، شادی و... بسیار تاثیرگذار است. از این رو یکی از دغدغه‌های دوست‌داران موسیقی، دانلود آهنگ مورد علا‌قیشان است. سویل موزیک با ارائه آهنگ‌های جدید از خوانندگان مطرح و نیز خوانندگان نوظهور می‌تواند در زمینه دانلود انواع موسیقی کمک شایانی به هم‌وطنان عزیزمان کند. در ادامه همراهمان باشید تا با آهنگ‌های سایت سویل موزیک بیشتر آشنا شوید.

در سویل موزیک انواع موسیقی با طبقه ‌بندی مشخصی موجود است و افراد مختلف متناسب با علاقه خود انواع موسیقی سنتی، پاپ، رپ و راک و...  را دانلود کرده و گوش می‌دهند. یکی از طبقه بندی‌های موسیقی در سویل موزیک موسیقی محلی است.

همه از لذتی که هنگام گوش دادن به موسیقی محلی وجودمان را فرا می‌گیرد واقفیم و به همین دلیل کمتر کسی پیدا می‌شود که کاملا مخالف موسیقی محلی باشد و یا از شنیدن آن هیجان‌زده نشود. از آن‌جایی که موسیقی‎‌های محلی اصیل هستند و بر گرفته از زبان‎‌های محلی سرزمین خوبمان ایران هستند با شنیدن آن از احساس دلبستگی و همبستگی سرشار، لبریز می‌شویم.

متاسفانه خیلی از اوقات در سایت‌های دانلود آهنگ اثری از آهنگ‎‌های محلی نیست و به طور کلی این آهنگ‎‌ها ندید گرفته می‌شود. در حالی که در سایت سویل میوزیک به این موضوع اهمیت داده شده و در کنار تمامی آهنگ‌ها از آهنگ‌های محلی غفلت نشده و در طبقه بندی آهنگ‌های آن در کنار تمامی آهنگ‌های پاپ و...  بخشی مخصوص برای آهنگ‌‎های دلنشین محلی قرار داده شده است. در ادامه به معرفی چند نمونه آهنگ‌های محلی در سویل موزیک خواهیم پرداخت. 

  • دانلود آهنگ مازندرانی، در سال‌های اخیر خوانندگان مازندران ارزش بالای زبان خود را درک کرده‌اند و به خواندن موسیقی مازندرانی در سبک‌‎ها و آهنگ‌‎های مختلف پرداخته‌اند که سویل موزیک برای احترام به علا‌قمندان موزیک مازندرانی، آهنگ‌های جدید و مختلف مازندرانی را در سایت خود قرار داده است. آهنگ جدید پرتگاه که با زبان محلی مازندرانی خوانده شده می‌تواند در جهت افزایش انرژی و شادی در روحیه شما تحول بسیار زیادی ایجاد کند. اما این، تنها آهنگ‎‌های شاد مازندرانی نیست که در سویل موزیک طرفداران به خصوصی دارند بلکه شنیدن آهنگ‎‌های غم‌‎انگیز مازندرانی نیز خالی از لطف نیست. آهنگ حال دل و آهنگ غم جدایی و درد زمونه یا آهنگ مال خود من باش نمونه‌هایی از آهنگ غمگین مازندرانی می‌باشند. در صورت علاقمندی می‌توانید سری به این سایت بزنید و آهنگ مورد علاقه خود را دانلود نمایید.
  • دانلود آهنگ جدید گیلانی، در گیلان آهنگ‌های مختلفی توسط ابزار‌های مختلفی نواخته می‌شد. اما در سویل موزیک شاهد سبک جدیدی از آهنگ‌های محلی هستیم که توسط جوانان گیلانی نواخته و خوانده می‌شوند. در این وبسایت می‌توان انواع آهنگ‌های گیلانی از خوانندگان مختلف را مشاهده کرد و از شنیدنشان لذت برد. آهنگ لاکوجان درباره قهر یار و نیز کوکوره کو و آهنگ بیه با هم که به رنج و غصه عشق اشاره می‌کند و آهنگ‎‌های  بسیار زیبای دلتنگ، گل ناز و هم‌صدا از جمله آهنگ‌های غمگین گیلانی هستند که با سبکی نوین توسط خوانندگان گیلانی خوانده شده است.

با تمام ویژگی‌‌های مثبت موسیقی محلی، نمی‌شود منکر پیشرفت و استعداد خواننده‌های جوان در موسیقی‌های پاپ و سنتی و .... شد. در سال‌های اخیر خوانندگان نوظهور توانسته‌اند میزان بسیار زیادی از مخاطبان را به خود جذب کنند که این امر به دلیل دقت و توجه به علاقه مخاطب و ایجاد تنـوع در آهنگ‌‌ها و ریتم‌هایشان می‌باشد.

خوشبختانه اخیرا سایت‌های دانلود آهنگ از جمله سویل موزیک با توجه به سلایق افراد مختلف آهنگ‌‌های متفاوتی از این خوانندگان را در سایت خود قرار داده تا همه بتوانند آهنگ مورد علاقه‌ی خود را دانلود کنند. از آهنگ‌های پاپ جذاب سویل موزیک می‌توان به شهر خاکستری، سلامتی، سرصبح و... اشاره کرد. در سایت سویل موزیک علاوه بر دانلود آهنگ‌های خوانندگان مطرح می‌توان از شنیدن صدای خوانندگان نوظهور نیز لذت برد.

نکته‌ای که در خصوص سایت سویل موزیک وجود دارد این است که این سایت تمامی انواع موسیقی فیلم را در متن کار خود در نظر گرفته است به طوری که شاهد آهنگ‌های سریال‌های محبوبی مثل دل، مسافری از هند و.... خواهیم بود. اما نکته مهم‌تر اینکه در این سایت برای درک بهتر و همراهی با آهنگ مورد علاقه‌ی خود، متن آن آهنگ آورده شده است.

نکته شگفت انگیز این است که در طبقه بندی ‌آهنگ‌های سویل موزیک حتی مناسبت‌های فصلی نیز فراموش نشده یعنی شما می‌توانید لیستی از آهنگ‌های مخصوص برای عید نوروز و حتی چهار شنبه سوری را در این سایت مشاهده و دانلود کنید. آهنگ‌های پاییزی، آهنگ‌های کودکانه، آهنگ‌های بارانی، آهنگ‌های شاد افغانی و... همه و همه از دسته بندی‌های جالب و جذاب این رسانه محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی سویل موزیک تنوع و نظم مشخص آهنگ‌هایش است.

در سویل موزیک حتی نوحه‌های جذاب از مداحان معروف در لیست جداگانه‌ای قرار داده شده است تا بتوان به نوحه مدنظر خود به راحتی دسترسی پیدا کرد. بنابراین فقط کافی است وارد سایت شده و از دسته بندهای آن قسمت دانلود نوحه را انتخاب کنید.

سایت دانلود آهنگ های محلی

اگر به دنبال سایتی هستید که همزمان با ارائه آهنگ‎‌های مختلف پاپ از خوانندگان مختلف، از آهنگ‎‌های محلی نیز غافل نشده و لیستی از دانلود آهنگ‎ ‌های محلی و ... را در سایت خود داشته باشد، سایت سویل موزیک گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

یکی از مزایای این سایت این است که اسامی خوانندگان مختلف را به صورت جداگانه در بخشی قرار داده تا طرفداران هر خواننده بتواند با انتخاب خواننده مورد نظر خود به تمامی آهنگ‌های موجود آن خواننده در این سایت گوش دهند. علاوه بر مواردی که اشاره شد بخشی برای ریمیکس‌های مختلف قرار داده شده تا دوست داران ریمیکس بتوانند آن‌ها را گوش داده و ریمیکس مورد علاقه خود را برای دانلود انتخاب نمایند. برای مراجعه به این رسانه اینترنتی می‌توانید به آدرس sevilmusic.com مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز