خبرگزاری کار ایران

خرید سجاده فرش با هر توان مالی همراه با هدیه 50 میلیونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۱۵۸

طرح همکاری در فروش فرش سجاده ای برای افرادی که جویای کار هستند و طرح فروش فرش سجاده ای به صورت اقساطی با هدیه5 میلیون تومانی، برای افرادی که قصد خرید سجاده فرش دارند.

در این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، متولیان مساجد علاقه‌مند به خرید قسطی سجاده فرش مسجد هستند. چرا که کسب‌وکارها در این ایام، رونق چندانی ندارند. به همین دلیل شرکت محراب نقش کاشان تصمیم گرفت تا طرح فروش اقساطی فرش سجاده ای را به خدمات خود اضافه کند.

نو کردن فرش مسجد با هر توان مالی!

شاید شما به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌امنای مسجد و یا مکانی مذهبی، به دنبال نو کردن فرش‌های محل موردنظرتان باشید. در طرح فروش اقساطی سجاده فرش مسجد، محراب نقش به شما کمک می‌کند تا این هدف را عملی کنید! فروش قسطی سجاده فرش مسجد یا نمازخانه راهی است که به اقشار مختلف با درآمدهای متفاوت این امکان را می‌دهد تا بتوانند مکان‌های عبادی مدنظرشان را با تخفیف مفروش کنند.

شگفتانه محراب نقش به مساجد و مدارس با خرید فرش سجاده ای

در لحظه های خزان زدگی و نیاز، در بهار قرآن، مسجد منتظر همه است. با همان اشتیاق همیشگی آغوش مهربانش را در این ایام مبارک به رویمان باز نموده است. چه زیباست که مسجدها را خانه تکانی نموده؛ غبار یک ساله را از سر و روی آن تکاند؛ فرش های کهنه آن را نو نمود؛ و برای پاک کردن رنگ غربت و  مظلومیت از چهره مساجد، مایه گذاشت.

محراب نقش خبر خوشی برای مسجدی ها، مدیران، متولیان، هیئت امنا و خادمین دارد. این امکان را فراهم نموده است که با خرید فرش سجاده ای از محراب نقش، ۵ میلیون تومان هدیه دریافت شود. و با ایجاد صف‌های به هم پیوسته نماز، فضا را با عطر دوستی و برادری برای شیعه و سنی معطر نمود. برای اطلاع از قیمت فرش سجاده ای و طرح های متنوع فروش فرش مسجدی از سایت محراب نقش دیدن نمایید.

کسب در آمد میلیونی با همکاری در فروش فرش سجاده ای فقط با چند تماس

شرکت فرش سجاده ای محراب نقش جهت حمایت از جوانان این مرز و بوم و ایجاد اشتغال طرح همکاری در فروش فرش سجاده ای را ارائه نموده است. کافی است در این طرح ثبت نام نمود. مدارس و مساجدی که نیاز به فرش سجاده ای دارند را پیدا کرد. با مدارس و هیئت امنای مساجد ارتباط گرفته و محصولات و طرح های فرش سجاده ای محراب نقش را معرفی نمود. تعداد بیشتری سفارش دریافت کرد. اعتماد آنها را به خود جلب نموده و کسب خود را رونق بخشید. در نهایت به ازای معرفی هر مسجد یا مدرسه به متراژ ۳۰۰ متر، ۵ میلیون تومان درآمد کسب نمایید.

خرید سجاده فرش با هر توان مالی همراه با هدیه 50 میلیونی

درآمدی که هیچ حد و مرزی ندارد. کافی است از هر کجای ایران عزیز که هستید، فقط با چند تماس، مدارس و مساجدی که نیاز به سجاده فرش دارند، به شرکت فرش سجاده ای محراب نقش معرفی کنید. شما می توانید در هر مکان و زمانی که دوست دارید، کار کنید. زمان کار شما تنها وابسته به خود شماست. بنابراین با انعطاف و آزادی بیشتری می توان دیگر فعالیت های خود را داشته باشید.

در یک کلام: می توانید رئیس خودتان باشید و از محراب نقش به ازای هر سفارش، درصدی از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت دریافت کنید. یعنی نیازی نیست تا صبر کنید که سفارش به دست مشتری برسد تا پورسانت آن دریافت شود و به محض ارسال سفارش از شرکت فرش سجاده ای محراب نقش ، درصدی از مبلغ فروش به حساب شما واریز می شود.  امکانی بی نظیر که تنها در محراب نقش شاهد آن خواهید بود.  جهت کسب اطلاع بیشتر، با افتخار شما را به تماشای تارنمای شرکت سجاده فرش محراب نقش دعوت می کنیم.

محراب نقش همدم سجده های عاشقانه شما

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز