خبرگزاری کار ایران

طرح فروش ویژه کولر گازی فروشگاه نوین مارکت بانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۰۲۶

زمستان که تمام میشود سرما بار خود را میبندد و از شهر میرود و با رسیدن فصل بهار گرمای خورشید زمین را از خواب زمستانی بیدار میکند، هرچه به انتهای فصل بهار نزدیک تر میشویم هوا گرم تر و گرم تر میشود و این زمان بهترین فرصت برای خرید کولر گازی با قیمت مناسب است.

چرا باید کولر گازی را از بانه بخریم؟

بانه شهری مرزی است که تمامی لوازم خانگی ابتدا به شهر های مرزی وارد میشود و سپس در سراسر ایران پخش توزیع میشود، بدیهی است که قیمت تمامی لوازم خانگی بخصوص قیمت انواع کولر گازی در بانه نسبت به فروشگاه های شهر های دیگر ارزان تر است، برای مثال فروشگاه نوین مارکت بانه تضمین کمترین قیمت انواع کولر گازی را به مشتریان خود میدهد.

خرید کولر گازی در طرح فروش ویژه بهاره

فروشگاه نوین مارکت بانه هر ساله در فصل بهار طرح فروش ویژه ای با عنوان طرح بهاره برگذار میکند، در طرح فروش بهاره ای که در نظر گرفته شما میتوانید کولر گازی مورد نظر خود را با کمترین قیمت ممکن در کل بازار خریداری کنید، در این طرح تمامی برند های معروف همچون اجنرال، بوش، گری، سامسونگ، ال جی حظور دارند که بهترین برند های معتبر در کل دنیا هستند.

در طرح ویژه بهاره آیا امکان خرید اقساطی وجود دارد؟

با توجه به اینکه در این طرح ویژه فروشگاه نوین مارکت بانه تضمین کمترین قیمت وجود دارد، هزینه سفارشات باید نقدا پرداخت شود ولی از بابت قیمت خیالتان راحت باشد که کمترین قیمت در کل بازار را تهیه میکنید.

آیا محصولات فروشگاه نوین مارکت اصلی هستند؟

بله، تمامی محصولات شرکت نوین مارکت بانه دارای تضمین اصالت کالا هستند، لذا شما میتوانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید و سپس درب منزل تحویل بگیرید، و بعد از تایید اصالت و سلامت کالا هزینه را پرداخت کنید.

هزینه ارسال کالا از بانه تا شهر ما چقدر است؟

همانطور که میدانید بانه شهری مرزی است و هزینه ارسال به سراسر ایران رقم کمی نمیشود، ولی شاید برایتان جالب باشد که هزینه ارسال در طرح ویژه بهاره فروشگاه نوین مارکت بانه رایگان است، لذا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

انواع مدل های کولر گازی قابل خرید در طرح بهاره

در طرح فروش ویژه فروشگاه نوین مارکت بانه انواع کولر گازی با مدل های داکت اسپلیت، ایستاده، پرتابل، دیواری و پنجره ای ارایه میشود، کولر گازی ایستاده قابل خرید هستند، تمامی مدل ها توسط برند های معتبر جهانی تولید شده اند.

برای خرید چه کاری باید انجام دهم؟

برای خرید کولر گازی در طرح فروش ویژه اینجا کلیک کنید و وارد سایت novinmarket.com شوید و سپس با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و سپس هر سوالی داشتید از کارشناس فروش بپرسید، ایشان دقیق شما را راهنمایی میکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز