خبرگزاری کار ایران

چه کیف زنانه ای مناسب شماست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۲۳۶

کیف دخترانه امروزه به عنوان یک اکسسوری جدا نشدنی از خانم ها محسوب می‌شود. برای داشتن ظاهر متناسب باید کیف زنانه مناسب استایل خود را انتخاب کنید.

کیف دخترانه امروزه به عنوان یک اکسسوری جدا نشدنی از خانم ها محسوب می‌شود. برای داشتن ظاهر متناسب باید کیف زنانه مناسب استایل خود را انتخاب کنید. امروزه کیف‌های زنانه با طرح و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند که شاید انتخاب بین آنها کار راحتی نباشد. با ما همراه باشید تا با نحوه انتخاب و خرید کیف زنانه مناسب آشنا شوید.

شما می توانید کیف خود را با المان های مختلفی از لباس هایتان هماهنگ یا ست کنید.

  • ست کردن کیف با شال یا روسری

برای ست کردن کیف با شال یا روسری می توان روی جنبه های مختلفی از جمله سبک و استایل، رنگ و اندازه و موارد دیگر تمرکز کرد. در کل برای ست کردن لباس و اکسسوری ها باید به دنبال وجوه تشابه باشید.

گاهی از نظر جنس شال با کیف ست می شود. کافیست قسمتی از کیف، جنس پارچه شال یا روسری شما را دارا باشد. گاهی ست کردن کیف با شال از نظر طیف رنگی است. در این مورد لزوما نباید طرح و رنگ شال با کیف یکسان بوده و صرفا کافیست رنگ های آنها هارمونی داشته باشند. حتما توجه داشته باشید که مثلا کیف اسپرت نباید با یک روسری مجلسی استفاده شود.

خوشبختانه امروز تولید کنندگانی روی ست کردن مجموعه شال با کیف تمرکز کرده اند و شما کافیست انتخاب کنید که نیاز به کدام یک از استایل های سنتی، مجلسی، اسپرت، اداری و رسمی دارید. در این صورت شما یک پکیج کامل تحویل میگیرد.  

  • ست کردن کیف با مانتو

برای ست کردن کیف با مانتو باید ابتدا رنگ مانتو را مد نظر بگیرید. در کل این را به خاطر داشته باشید که همیشه اولویت با انتخاب لباس های اصلیست و سپس اکسسوری ها. رنگ کیف می تواند یکی از رنگ های به کار رفته در مانتوی طرح دار باشد. یا اینکه رنگ کیف با رنگ مانتو هارمونی داشته باشد.

در صورتی که میخواهید رنگ مانتو و کیف یکی باشد حتما رنگ کیف را یک درجه کمرنگ تر یا پررنگ تر انتخاب کنید.

  • ست کردن کیف با کفش

اگر بخواهیم یک قانون کلی در مورد ست کردن کیف با کفش بگوییم این است که کفش های پاشنه تخت یا کتانی با کوله پشتی و کیف های بزرگ برای کابردهای روزمره مناسب هستند و کفش های پاشنه بلند و کیف های کوچک برای موقعیت های رسمی استفاده می شوند. در استایل رسمی از کیف و کفش یک رنگ با رنگ تیره استفاده کنید. برای مراسمات غیر رسمی می توانید از رنگهای مختلف استفاده کنید.

قانونی که در خصوص ست کردن مانتو با کیف بیان کردیم در مورد ست کردن کیف و کفش نیز صادق است. گرچه درگذشته باور بر این بود که باید کیف و کفش با هم یک رنگ باشند ولی اکنون توصیه روی حفظ هارمونی رنگ است.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید توجه بیشتری بر روی کیف یا کفش شما باشد از رنگ های کاملا متضاد  استفاده کنید.

انتخاب کیف بر اساس استایل بدن

برای انتخاب کیف مناسب شما باید به فرم بدنتان توجه کنید و صرفا درگیر ظاهر و زیبایی کیف نباشید. برای داشتن ظاهری مناسب شما باید اندازه و نوع کیف را با فرم بدن خود مطابقت دهید.

انواع کیف هایی که می توانید استفاده کنید شامل موارد زیر است:

کیف توته: کیف زنانه‌ای است که از بالا باز می‌شود و دارای دسته بلند و بَند دوشی است.

کیف هوبو: کیف هوبو به دلیل نرم بودن و شکل هلالی خود به «کیف هلالی» نیز معروف است. این کیف دوشی است.

کیف دافل:کیف دافل مخصوص مسافرت رفتن و استفاده در باشگاه است. از نظر شکل ظاهری دارای پهنای دراز با دسته و بند رودوشی است.

کیف فیلد: کیف فیلد مناسب استفاده در مدرسه یا دانشگاه است و از طریق سگک یا قفل به بدنه کناری کیف بسته می‌شود. ممولاً دارای دسته کوچک و بند رودوشی است.

کیف کلاچ: کیف دستی کوچک و اغلب مستطیل شکل است که در بیشتر موارد دارای بند رودوشی است. از این کیف مناسب کابردهای روزمره و مجلسی است.

کیف باگت: کیف باگت در طول به اندازه قرار گرفتن یک نان باگت فضا دارد. همچنین دارای بند بلند است و از کنار توسط سگک یا قفل باز و بسته می‌شود.

کیف مسنجر: کیفی نرم و بزرگی است که بندی بلند و پهن دارد و به صورت سگکی، چسبی و یا طریق آهن ربا بسته می‌شود.

کیف کراس‌بادی: شکل کیف کراس‌بادی ممکن است مستطیلی، دایره‌ای، بیضی و هر طرح هندسی دیگری باشد، ولی مشخصه مهم این کیف‌ها بند بلند آنها است.

اندازه یا سایز کیف زنانه به سه دسته تقسیم می‌شود: بزرگ، متوسط و کوچک. با این حال اندازه به نوع کیف مربوط می‌شود. به این معنا که کیف‌ها به صورت استاندارد در یک اندازه مشخص بر حسب مدل خود طراحی می‌شوند. مثلا کیف هلالی بزرگ و یا کیف کلاچ کوچک است.

اندازه، شکل و ارتفاع کیف دستی تعیین می‌کند که استایل یک خانم باید چگونه باشد:

  • بانوانی که قدی کوتاه و جثه‌ای ریز دارند، باید از کیف‌های دستی و رودوشی کوچک و مستطیلی استفاده کنند.
  • بانوانی که قدی بلند دارند، باید از کیف‌هایی با اندازه متوسط و بزرگ گرد و بیضی استفاده کنند.
  • کیف‌ با بند کوتاه : نیمه تنه بالای بدن را بزرگتر نشان می‌دهد و برای فرم بدن گلابی و مثلثی شکل عالی است.
  • کیف با بند متوسط : شانه را در عرضی ثابت نگه می‌دارد
  • کیف با بند بلند: نیمه تنه پایین بدن را بزرگتر نشان می‌دهد و برای فرم بدن مثلثی وارونه مناسب است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز