خبرگزاری کار ایران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۵۶

در این مطلب قصد داریم به معرفی تعمیرگاه مجاز سامسونگ تک سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران و بررسی ویژگی های این نمایندگی بپردازیم.

یکی از نمایندگی‌های تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران، مرکز سامسونگ تک سرویس است که به صورت رسمی و مجاز، تعمیرات ماشین لباسشویی، مایکروفر (مایکروویو)، یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، کولرگازی اسپیلت و جاروبرقی سامسونگ را بر عهده دارد.

این نمایندگی سامسونگ در غرب تهران، و همچنین شرق و شمال به صورت 24 ساعته و شبانه روز پاسخگو تمام مشتری های خود در سراسر تهران و حومه آن هستند. از خدمات و سرویس این نمایندگی می توان به تعمیرات سریع کمتر از 2 ساعت، اعزام در محل، 36 ماه ضمانت کتبی و استفاده از قطعات اورجینال اشاره کرد.

برای رفع نیاز ها و دردسر های خرابی کالا هایی چون یخچال، جاروبرقی، مایکروفر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و اسپیلت سامسونگ خود به نمایندگی سامسونگ در شرق تهران، و همچنین شرق و شمال اعتماد کنید. زیرا این نمایندگی با داشتن سابقه ای طولانی و موفق، سال هاست که از پس تعمیر هرنوع وسیله خانگی سامسونگ برآمده است. نیروهای فنی مرکز سامسونگ تک سرویس با انواع محصول ها آشنا هستند و داشتن جواز و پروانه کسب از اتحادیه، آن ها را به مجهزترین تعمیرگاه تبدیل کرده است.

نمایندگی مجاز تعمیرات برند سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران

شهرت برند سامسونگ از کسی پنهان نیست و هر خانواده ایرانی حداقل یک بار یکی از لوازم خانگی های سامسونگ را خریداری کرده است. علت شهرت این برند استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت برای ساخت محصولات است که احتمال خرابی ها را بسیار پایین می آورد. چک و بررسی وسیله های برقی کارکرده یکی از مواردی است که کمک می کند تا عمر طولانی تری داشته باشند و برای این کار به شما مرکز سامسونگ تک سرویس، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران را پیشنهاد می کنیم.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران

وجود تکنسین های زبده و کادر قوی در نمایندگی ها، نشان دهنده کیفیت کار و خدماتی ارائه دهنده است و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران از در کمترین زمان ممکن بهترین سرویس را ارائه می دهد. این افراد با گذراندن دوره های آموزشی، آشنایی با انواع کالاها و برخوردار بودن از بهترین ابزار آلات آماده تعمیر هر نوع کالایی در هر نقطه از تهران می باشند.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران

اگر تا به حال وسیله برقی شما خراب شده است، می فهمید که چقدر بدون آن وسیله دردسرها برایتان زیاد شده است و برای تعمیر آن هم باید دردسرهای پیدا کردن تعمیرگاه خوب را از سر بگذرانید. ما در اینجا به شما مرکز سامسونگ تک سرویس را معرفی می کنیم که به صورت شبانه روز پاسخگو مشتری های خود بوده و حتی با مشاوره های رایگان مشکلات آن ها را حل کرده است. این نمایندگی حتی در روزهای تعطیل هم آماده خدمت رسانی هستند و بعد از هماهنگی های لازم، در کمتر از 2 ساعت در محل حاضر می شوند و پس از بررسی محصول مورد نظر، به تعمیر آن می پردازند. قطعات به کار برده شده دارای ضمانت کتبی هستند و شما از اول تا اخر تعمیرات را با چشمان خود شاهد هستید.

شهرت و اعتبار نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در غرب، شرق و شمال تهران

فرض کنید وسایل سنگینی چون یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی نیاز به تعمیرات داشته باشند و باید آن ها را به این منظور از خانه خارج کنید. به هزینه های حمل و نقل و زمانی که باید برای آن صرف کنید اشاره نخواهیم کرد، فقط به جابجایی این وسایل فکر کنید که شما را در چه زحماتی خواهد انداخت. مرکز سامسونگ تک سرویس با برخوردار بودن از بهترین و حاذق ترین تعمیرکاران و متخصصان این مشکل را برای شما حل کرده اند و با حضور در محل مورد نظر شما، تعمیرات را در همان محل و به سرعت انجام می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با نمایندگی سامسونگ تک سرویس می توانید به وب سایت این مرکز به آدرس ( https://www.samtamirgah.ir/ ) مراجعه نمایید.

درباره سامسونگ

سامسونگ (به کره‌ای: 삼성) (به انگلیسی: Samsung) یک ابرشرکت چندملیتی و خوشه‌ای واقع در سئول، پایتخت کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی و ساخت و ساز وارد شد؛ ورود به این حوزه ها بود که سبب رشدهای بعدی آن گردید. پس از درگذشت لی بیونگ-چول، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل به‌نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک شد. اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

سامسونگ تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، سیاسی، رسانه ای و فرهنگی کره جنوبی دارد و یک نیروی محرکه اصلی «معجزه روی رودخانه هان» بوده‌است. شرکت‌های تابعه آن حدود یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کنند. در سال ۲۰۱۳ درآمد سامسونگ معادل ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی (GDP) کره جنوبی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز