خبرگزاری کار ایران

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۳۱

اگر بخواهیم جواب سوال کاربرد اسپیس چیست؟ را بدهیم نیاز به توضیحات زیادی در این مورد است. ابتدا باید بدانیم که اسپیس فریم یا غرفه های نمایشگاهی به طور کلی چیست؟ و دلیل اینکه امروزه کاربرد و طرفداران زیادی پیدا کرده چیست؟ سپس در ادامه به سؤال کاربرد اسپیس چیست؟

اگر بخواهیم جواب سوال کاربرد اسپیس چیست؟ را بدهیم نیاز به توضیحات زیادی در این مورد است. ابتدا باید بدانیم که اسپیس فریم یا غرفه های نمایشگاهی به طور کلی چیست؟ و دلیل اینکه امروزه کاربرد و طرفداران زیادی پیدا کرده چیست؟ سپس در ادامه به سؤال کاربرد اسپیس چیست؟ جواب دهیم.

سازه های اسپیس فریم

سازه های اسپیس فریم (space frame) جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب می‌شود یا به عبارتی دیگر به آن داربست نمایشگاهی می گویند. این سازه ها با داشتن مزیت‌های فوق‌العاده امروزه توانسته است یک جایگزین عالی به جای داربست های فلزی که در گذشته استفاده می‌شد باشد. ساختار هندسی منظم اسپیس فریم باعث استحکام و زیبایی این سازه ها شده است. اجاره استیج کوثر پرینت در لینک قبل موجود میباشد.

مزایای کاربرد اسپیس چیست؟

سازه های اسپیس به شکل پازل و منظم در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به دلیل اینکه وزن وارده توسط سازه در کل سازه تقسیم می‌شود موجب استحکام و مقاومت بالایی در این سازه ها شده است. این مقاومت بالا در این سازه ها موجب ایمنی بالا در این سازه ها شده است البته این موضوع به نصب صحیح و مناسب آن هم توسط افراد مجرب بستگی دارد. اسپیس فریم ها این قابلیت را دارند که با ابعاد و اندازه های مختلف در طرح های متنوع ساخته شوند. این تنوع در طراحی زیاد و انعطاف پذیری این سازه ها موجب شده که بتوان آن‌ها را در اشکال زیبایی متناسب با کاربری مورد نظر و سلیقه کاربر طراحی کرد.

وزن سبک سازه های اسپیس فریم موجب حمل و نقل سریع و راحت و همچنین سرعت در  نصب آن شده است. جنس وسایل به کار رفته در اسپیس فریم به گونه‌ای است که امکان استفاده در تمام شرایط آب و هوایی را دارد. مزایای اسپیس فریم بسیار زیاد است از جمله موارد دیگر هزینه پایین، تنوع در رنگ و …. را می‌توان نام برد. در سؤال کاربرد اسپیس چیست؟ مزایای زیاد این سازه ها دلیل مهمی برای کاربرد زیاد آن است.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

کاربردهای مختلف اسپیس فریم ها

کاربرد اسپیس چیست؟ سؤال افراد زیادی است که امروزه با اسپیس فریم آشنا می شوند. امروزه اسپیس فریم ها کاربرد های مختلفی دارند. با توجه به مزایای سازه های اسپیس فریم، در بسیاری از مکان ها و شرایط آب و هوایی مختلف، با اشکال و فرم‌های مختلف و در هر اندازه و ابعادی قابل استفاده هستند. جواب سؤال کاربرد اسپیس چیست؟ در ادامه داده می شود.

استفاده از اسپیس فریم در ساخت غرفه های نمایشگاهی

در گذشته از داربست های فلزی برای احداث نمایشگاه استفاده می‌شد. از جمله معایب داربست های فلزی می‌توان به ایمنی پایین، عدم زیبایی، وزن زیاد سازه، حمل و نقل سخت و ... اشاره کرد. اما امروزه از اسپیس فریم که یک سازه فضایی بسیار سبک و مقاوم است استفاده می شود. از اسپیس فریم می‌توان در فضای باز و یا داخل نمایشگاه استفاده کرد. انعطاف پذیری بالای اسپیس فریم باعث شده بتوان غرفه های نمایشگاهی را به شکل‌های مختلف و جذاب طراحی کرد. هر چه غرفه جذاب باشد مخاطب بیشتری را به خود جذب می کند.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

احداث سوله های دائم و موقت با استفاده از اسپیس فریم

 

به این دلیل برای ساخت سوله،سازه اسپیس فریم پیشنهاد می‌شود که نصب و جمع آوری و همچنین حمل و نقل آن راحت است. ضمن اینکه این سازه ها، ایمنی و مقاومت بالایی دارند.

 

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

استفاده از اسپیس فریم در ساخت سن و استیج

اسپیس فریم را می توان در مکان های سرپوشیده  در طرح و اندازه دلخواه برای ساخت سن و استیج استفاده کرد. مسأله مهم دیگر که در سن و استیج مورد توجه می‌باشد این است که سن و استیج تحمل وزن های بالا را داشته باشد. برای ساخت کف استیج نیز از اسپیس فریم می‌توان استفاده کرد و سپس روی آن را با ام دی اف و یا فرش و موکت و یا هر نوع پوشش دیگر پوشش داد. برای اجاره اسپیس فریم کوثر لینک قبل را کلیک کنید.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

احداث انواع پارکینگ های موقت و دائم با سازه های اسپیس فریم

برای ساخت پارکینگ در محوطه مؤسسات و یا شرکت های فاقد پارکینگ اسپیس فریم گزینه مناسبی است. زیرا ساخت تنها پارکینگ می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. همچنین برای احداث سایبان نیز می‌توان از اسپیس فریم استفاده کرد.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

ساخت فضاهایی با کاربرد موقت مانند ایستگاه های صلواتی و یا مراسم های مذهبی

در مراسمات مذهبی که چند مدت کوتاه برگزار می‌شود استفاده از این سازه ها پیشنهاد خوبی است.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

ساخت انواع طاق

از طاق ها برای ورودی در مکان های مختلف و یا مراسمات مختلف استفاده می کنند. به دلیل قابلیت انعطاف پذیری اسپیس فریم، می‌توان آن را به شکل‌های متنوع و زیبایی ساخت.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

استفاده از اسپیس فریم برای نصب بیلبوردها و یا بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر

علاوه بر زیبایی این سازه ها، از نظر اقتصادی نیز استفاده از اسپیس فریم برای مشتری به صرفه است. حمل و نقل و نصب سریع و راحت از جمله دلایل دیگر می‌تواند باشد.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

ساخت قفسه های نمایشگاهی با استفاده از اسپیس فریم

استفاده از اسپیس فریم دست غرفه دار را برای طراحی قفسه های نمایشگاه، مناسب با سلیقه آنها باز می‌گذارد . 

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

نقش اسپیس فریم در بنرهای تبلیغاتی

بنرهای تبلیغاتی باید با سازه هایی ساخته شود که قابلیت برش خوردن و خم شدن در اشکال مختلف را داشته باشد. استفاده از این سازه ها علاوه بر زیبایی از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

نقش و کاربرد اسپیس چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز