خبرگزاری کار ایران

چاپ اختصاصی پاکت پستی با پاکتچی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۱۴

در حال حاضر انواع پاکت‌های اداری، بیمارستانی، آزمایشگاهی و قیمت پاکت پستی در طرح‌ها، ابعاد و رنگ‌های مختلف برای مصارف گوناگون و در صنایع و کسب و کارهای مختلف به کار می‌روند. وسعت تنوع پاکت‌های مختلف باعث می‌شود که هر کدام از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. عواملی مانند کیفیت کاغذ، سایز و شکل پاکت، مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، چسب پاکت و رنگ همگی باعث می‌شوند که نتوان قیمت مشخص و یکسانی برای انواع پاکت ارائه داد.

در عین حال در صورتی که قصد سفارش پاکت‌های مختلف دارید، حتما باید به نکاتی در این زمینه توجه کنید. شاید تصور کنید که پاکت‌ها فقط محفظه‌ای برای نگهداری مواد و یا برگه‌های اداری محسوب می‌شوند و دلیلی ندارد که در تهیه آن‌ها دقت چندانی صورت گیرد؛ در حالی که چنین نیست. اگر می‌خواهید در دنیای برندینگ و رقابتی پرتلاطم امروز موفق باشید باید به جنبه‌های مختلف در تهیه ابزار کار خود توجه کنید. در این نوشتار قصد داریم با استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان طراحی و تولید مجموعه پاکتچی، بزرگترین چاپخانه ای طراحی و عرضه انواع پاکت، برخی نکات مهم در سفارش پاکت را بیان کنیم.

عوامل موثر در قیمت انواع پاکت

همان‌طور که می‌دانیم عوامل متعددی قیمت یک کالا را تعیین می‌کنند. در این بین انواع پاکت‌های پستی و اداری نیز با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت، رنگ، چسب پاکت، ابعاد آن، نایلون و کاغذ استفاده شده در ساخت پاکت، قیمت متفاوتی دارند.

یکی از این عوامل نوع چاپ پاکت است. در میان روش‌های مختلف چاپ، روش چاپ افست گزینه مناسبی است. زیرا می‌توان با این روش انواع مختلف کاغذ در گرماژ متفاوت را چاپ کرد. همین مسئله نیز روی قیمت نهایی محصول تاثیر می‌گذارد و هزینه‌های تبلیغات را به شکل محسوسی کاهش می‌دهد.

از جمله عوامل دیگری که در قیمت و کیفیت پاکت موثر است، نوع مواد اولیه و متریال به کار رفته در ساخت آن است. به طور مثال اگر قصد دارید ست اداری برای کسب و کار خود تهیه کنید، باید به جنس مواد اولیه و متریال به کار رفته در آن، اندازه و سایز پاکت، رنگ، چسب پاکت و بسیاری موارد دیگر توجه کنید. زیرا هر کدام از آن‌ها باعث تغییر قیمت چاپ پاکت خواهد شد.

عامل موثر دیگر در قیمت پاکت‌ اداری، پستیف بیمارستانی و ...، اندازه چاپ آن است. مسلما اندازه و سایز سربرگ‌ها، کاتالوگ، تراکت، برگه یادداشت و... در قیمت چاپ تاثیر مستقیم دارد. مثلا اگر قصد دارید کاتالوگ با اندازه دو برابر اندازه متعارف و استاندارد داشته باشید و در چاپ آن از چاپ افست استفاده کنید، قیمت چاپ کاتالوگ بیشتر خواهد شد.

زمانی که تجارتی را راه‌اندازی می‌کنید، باید خود را از دیگر رقیبان متمایز کنید. ایجاد محصولات و خدمات منحصر به فرد می‌تواند برند شما را متمایز کند. اما نیاز به سرمایه‌گذاری و زمان زیادی دارد. اگر سرمایه کافی برای این کار ندارید، بهتر است کمی خلاقیت خود را به کار گرفته و از کارهای کوچک شروع کنید.

چاپ اختصاصی جاپ پاکت یکی از این کارهای کوچک است که باعث تمایز شما از رقیبانتان شده و برند شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. علاوه بر این می‌توان مزیت‌های دیگری را برای این کار برشمرد که در ادامه برخی از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

مزیت‌های چاپ اختصاصی پاکت اداری

استفاده از پاکت در ادارات برای رد و بدل کردن نامه‌های اداری و اسناد بسیار رایج است. به همین دلیل شما می‌توانید استفاده‌های زیادی از این پاکت‌ها ببرید. این پاکت‌ها در اندازه‌های مختلفی عرضه شده و به منظور تا نشدن اسناد اداری استفاده می‌شوند. برای چاپ اختصاصی پاکت اداری معمولا لوگوی اداره و نام آن بر روی پاکت درج می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید از رنگ‌ها و دیگر المان‌های طراحی برای خاص‌تر کردن پاکت‌های اداره خود استفاده کنید. این کار دارای مزیت‌هایی است که در ادامه این بخش بیان می‌کنیم.

چاپ اختصاصی پاکت پستی با پاکتچیچاپ اختصاصی پاکت پستی با پاکتچی

 

  • پیدا کردن نامه شما دیگر کار سختی نیست.

ممکن است شرکت یا شخصی که نامه شما را دریافت می‌کند، در طول روز تعداد زیادی نامه از مکان‌های مختلف داشته باشد. زمانی که پاکت شما دارای طراحی و چاپ خاصی باشد، در میان انبوه نامه‌ها مشخص است و مخاطب می‌تواند خیلی زود آن را پیدا کند. بنابراین اگر مخاطب منتظر دریافت نامه‌ای از سوی شما باشد، بسیار خوشحال خواهد شد که شما با پاکتی منحصر به فرد نامه را برای او ارسال کرده‌اید.

  • مخاطب کسب و کار شما را خواهد شناخت.

زمانی که لوگو و نام اداره را بر روی پاکت خود درج کنید، مخاطب با آن آشنا شده و در طول زمان آن را به خاطر خواهد سپرد. البته توجه کنید که منظور از چاپ اختصاصی پاکت اداری تنها درج لوگو و نام نیست. چرا که هر اداره‌ای به صورت پیش‌فرض این کار را انجام خواهد داد. بهتر است اطلاعات مربوط به کار و حرفه خود را نیز بر روی پاکت درج کنید تا مخاطب راه‌های ارتباطی شما را شناخته و به شما دسترسی پیدا کند.

  • افزایش اعتبار سازمان در میان خواص و عموم

زمانی که برای چاپ اختصاصی پاکت اداری هزینه کنید، به مخاطب خود نشان می‌دهید که برای او ارزش قائل هستید. بنابراین کم کم در میان اداره‌های مختلف و افراد معمولی اعتبار کسب کرده و می‌توانید از این اعتبار برای گسترش خدمات اداره خود استفاده کنید. پاکت اختصاصی اداری شاید کوچک باشد اما می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت اداره شما داشته باشد.

مزیت‌های چاپ اختصاصی پاکت پستی

گسترش استفاده از اینترنت و رونق کسب و کارهای اینترنتی سبب شده است که اهمیت سرعت و کیفیت در ارسال مرسولات پستی به شدت بالا رود. در کنار استفاده از چاپ اختصاصی پاکت پستی به شما کمک می‌کند که در میان هزاران پاکت پستی موجود به چشم آمده و به برندی محبوب و منحصر به فرد در فضای اینترنت و دنیای واقعی تبدیل شوید. اما سوال اینجا است که آیا مزیت‌های این کار آن‌قدر هست که برای یک کسب و کار کوچک خانگی نیز مفید فایده باشد؟ در ادامه این بخش مزیت‌های مختلف این کار را بیان می‌کنیم.

  • چاپ اختصاصی پاکت برند شما را خاص می‌کند.

شما می‌توانید از طریق پاکتتان محصول خود را معرفی کنید. در واقع زمانی که پاکتی خاص و منحصر به فرد چاپ کرده باشید، مشتری از طریق همان پاکت به محتویات آن پی خواهد برد. این موضوع باعث می‌شود که مشتری خاطره‌ای خوش از شما داشته و همواره شما را به عنوان برندی خاص و جذاب به خاطر آورد.

  • بازاریابی ارزان و به صرفه

اگر بخواهید کسب و کار خود را در صفحات پربازدید شبکه‌های اجتماعی یا بیلبوردها و رسانه‌های دیگر تبلیغ کنید، باید هزینه زیادی بپردازید. برای یک کسب و کار اینترنتی کوچک یا حتی بزرگ، این هزینه‌ها بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد معمولا این کار را نمی‌کنند.

چاپ اختصاصی پاکت پستی را می‌توان روشی کم هزینه و به صرفه برای بازاریابی برند شما دانست. با این کار شما تنها یک بار هزینه طراحی و چاپ می‌دهید اما بارها و بارها از نتیجه آن استفاده می‌کنید. فراموش نکنید که مشتریان شما زمانی که ویژگی خاصی در شما ببینند، آن را با دیگران نیز به اشتراک می‌گذارند. پاکت اختصاصی همان ویژگی خاص شما است که باعث تبلیغات رایگان مشتریان برای برند و محصول شما می‌شود.

شرکت طراحی سایت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز