خبرگزاری کار ایران

فروشگاه اینترنی هگان یکی از بهترین سایت‌های موجود در بازار در زمینه فروش انواع روتختی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۳۵

فروشگاه اینترنی هگان یکی از بهترین سایت های موجود در بازار در زمینه فروش انواع روتختی و لحاف می باشد که با خیال آسوده می توانید در هر رنگ، سایز و مدلی که دوست دارید خرید کنید.

فروشگاه اینترنی هگان یکی از بهترین سایت های موجود در بازار در زمینه فروش انواع روتختی و لحاف می باشد که با خیال آسوده می توانید در هر رنگ، سایز و مدلی که دوست دارید خرید کنید.

فرو رفتن در یک تختخواب راحت ، تازه و تمیز با تختخواب مناسب می تواند تفاوت در خواب راحت شبانه باشد. از انتخاب لحاف های فصلی و بالش های تشک گرفته تا دستیابی به پشتیبانی مناسب از بالش ، این لوازم ضروری تختخواب به ما کمک می کند تا از خواب آرام لذت ببریم.

در سایت هگان  مجموعه گسترده ای از تختخواب را شامل لحاف در طیف وسیعی از اندازه ها و تاگ ، محافظ تشک ، محافظ بالش و بالش خرده فروشی موجود می باشد.

شاید شما بخواهید با چندین لحاف و بالش لایه لایه برای جلوه ای شیک و شیک به ظاهر هتل به سبک بوتیک دست پیدا کنید.

حتی در تشک هایی که از مراقبت و مراقبت از آنها استفاده می شود ، می توان ریزگردها را در خود نگه داشت زیرا از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محافظ تشک مانعی بین شما و این مواد حساسیت زا ایجاد می کند که به شما کمک می کند بهترین خواب شبانه را داشته باشید ، خصوصاً برای مبتلایان به آلرژی. محافظ تشک ضد حساسیت ما را بررسی کنید.

بدن ما عرق ، روغن و سلولهای پوستی را ترشح می کند در حالی که می خوابیم ، که با گذشت زمان ، به تشک ما جذب می شود و در نهایت به از دست دادن پشتیبانی و تجزیه آن کمک می کند. استفاده از محافظ تشک متحرک که می توانید مرتباً آن را برداشته و بشویید ، در واقع عمر تشک شما را افزایش می دهد.

اندازه های لحاف

انتخاب لحاف مناسب برای اندازه تختخواب و انتخاب ملحفه یک تصمیم مهم است. شاید شما یا همسرتان برای گرم نگه داشتن لحاف با یکی یا دیگری تلاش کنید - لحاف یک اندازه به بالا ممکن است راه حل ایده آل برای دنج نگه داشتن هر دو شما در شب باشد.

کودکان ممکن است یک لحاف یا لحاف تختخواب سبک وزن تر را ترجیح دهند تا ملافه های تخت خواب شخصیت تلویزیونی مورد علاقه خود را به نمایش بگذارند.

در هگان مطیف وسیعی از لحافهای 3 "یک نفره ، 4 'لحاف دو نفره کوچک و.. موجود می باشد.

انواع لحاف

لحاف ها در نرمی ، گرما و وزن خود متفاوت هستند ، بعضی از آنها امکان تنظیم فصلی و انتخاب شخصی را فراهم می کنند. گرمای لحاف با توجه به درجه ضامن آن درجه بندی می شود و می تواند از یک نسخه سبک تابستانی بین 3.0 تا 4.5 تگ به یک لحاف گرمتر ، دنجتر پاییزی یا زمستانی با درجه ضامن بین 9 تا 13.5 گسترش یابد.

در سایت هگان بهترین  لحاف های فصلی به طور فزاینده ای محبوب هستند زیرا می توانند به سرعت با تغییرات فصلی دما تنظیم شوند ، این قابلیت افزوده در حال حاضر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. به همین دلیل فروش بیشتری دارند.

پر کننده های طبیعی

اکثر لحاف های پر از طبیعت از پرهای اردک و پایین ، غاز یا ترکیب هر دو ساخته می شوند. آنچه در مورد لحاف های طبیعی مشاهده خواهید کرد این است که آنها چقدر نرم ، سبک و راحت هستند. این اجازه می دهد تا پوست شما بهتر تنفس کند ، لحاف های پر از طبیعت دارای دوام بیشتری هستند و به طور کلی دوام بیشتری نسبت به لحاف مصنوعی دارند.

تشکیل جیب های هوا در داخل پارچه ، لحاف های غاز و اردک همان سطح گرمای طبیعی را ارائه می دهند. برخی از مبتلایان به آلرژی ممکن است یک لحاف مصنوعی ترجیح دهند که یک گزینه عملی با کیفیت مناسب را ارائه دهد. برای نگهداری بهتر است که یک لحاف طبیعی برای خشکشویی استفاده کنید یا بهتر است که آن را در یک روز خوب برای شادابی لذت بخش کنار بگذارید.

فروشگاه اینترنی هگان یکی از بهترین سایت‌های موجود در بازار در زمینه فروش انواع روتختی

پر کننده های مصنوعی

با دادن حرارت به اندازه لحاف پر پر طبیعی ، لحاف های مصنوعی معمولاً از میکرو الیاف پلی استر یا پلی استر ساخته می شوند. لحاف مصنوعی از نظر ماهیت غیر آلرژی زا گزینه ای عالی برای مبتلایان به آلرژی یا افرادی است که نیاز به شستن منظم لحاف خود دارند.

تعدادی از لحاف های مصنوعی اکنون با استفاده از مواد شیمیایی ضد میکروبی و ضد باکتری برای کاهش واکنش های آلرژیک به گرد و غبار درمان می شوند. لحاف های مصنوعی به گونه ای طراحی شده اند که به اندازه لحاف پر شده طبیعی راحتی را فراهم می کنند.

تشک و بالش

برای داشتن بهترین نتیجه از تشک و بالش خود ، ارزش سرمایه گذاری در محافظ های تشک و بالش با کیفیت را دارد. محافظ های تشک و بالش برای محافظت از تشک و بالش شما در برابر آلودگی و ساییدگی و پارگی طراحی شده اند همچنین باعث می شوند که ملافه و تخت شما برای مدت طولانی تری تازه و تمیزتر باشد.

 برای راحتی و پشتیبانی بیشتر ، یک بالش تشک سطح پشتیبانی دنج بیشتری را برای تختخواب شما فراهم می کند ، برخی از تختخواب های جدید به طور استاندارد دارای یک بالش تشک هستند. تاپر تشک موجود در طیف وسیعی از مواد ، می تواند از الیاف پلی استر ، الاستیک ویسکو ، لاتکس یا حتی پر ساخته شود.

انواع بالش

دانستن اینکه چه نوع بالش متناسب با وضعیت خواب شما است ، به اندازه انتخاب تنش و تکیه گاه تشک مورد نظرتان مهم است. اگرچه برای داشتن طول عمر یا دوام همانند تشک طراحی نشده است ، اما یک بالش راحت و با کیفیت می تواند درد گردن ، کمر یا شانه را که هنگام خواب تجربه می کنید ، به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

توصیه می شود که خوابهای پشتی یک بالش با سفتی متوسط ​​انتخاب کنند. برای کسانی که به پهلو می خوابند ، یک بالش ضخیم یا دو بالش برای حمایت بیشتر از گردن و گزینه نرم تری برای خوابهای جلویی توصیه می شود.

در حالی که بسیاری از بالشها کاملاً قابل شستشو هستند ، توصیه می شود هر دو سال یکبار بالشهای خود را تعویض کنید. بالش هایی که حالت توده ای یا رنگی پیدا کرده اند دیگر پشتیبانی مناسبی ندارند و می توانند حاوی مقادیر زیادی گرد و غبار و پوست باشند. یک دردسر برای مبتلایان به آلرژی.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز