خبرگزاری کار ایران

سلام ساختمان؛ پلتفرمی آنلاین برای تمامی نیاز های شما در خدمات ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۳۰

حتما براتون پیش اومده که میخواستین برای خونه تون یک سقف کاذب مناسب و زیبا اجرا کنین. یا برای بازسازی خونه دنبال یک جای مطمئن میگشتین. یا اینکه هوس تغییر دکوراسیون حسابی زده به سرتون و گفتین امسال حتما کابینت های آشپزخونه رو نو میکنم!

 معمولا اینجور مواقع ما دنبال یه آدم حرفه ای و متخصص میگردیم که بتونیم بهش اعتماد کنیم و کار خودمون رو بهش بسپاریم! بعضی از ما اطرافمون افرادی رو داریم که کمکمون میکنن و چنین فردی رو میشناسن و به ما معرفی میکنن. اما بیشتر ماها همچین کسی در اطرافمون نداریم و مجبور میشیم با افرادی که شناخت زیادی ازشون نداریم همکاری کنیم!

سلام ساختمان به عنوان پلتفرم تخصصی حوزه خدمات ساختمانی به ما کمک میکنه تا یک متخصص حرفه ای برای کارمون پیدا کنیم!

سلام ساختمان برای ما چه کاری انجام میده؟!

خیلی ساده بخوایم بهتون بگیم، سایت «سلام ساختمان» به شما متخصص و مجری حرفه ای و مطمئن معرفی میکنه! اما فقط همین؟! معلومه که نه! سلام ساختمان علاوه بر معرفی مجریان حرفه ای، به شما در زمینه مورد نیازتون مشاوره هم میده تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین!

علاوه بر این، شما درصورتی که با مجریان و متخصصان سایت سلام ساختمان برای کار به توافق برسین، سلام ساختمان از عقد قرارداد تا آخرین مرحله از پروژه شما در کنارتون میمونه و به طور مستمر روی کار مجریان نظارت میکنه و تا تحویل کامل پروژه، این نظارت رو ادامه میده!

غیر از مواردی که گفتیم، سلام ساختمان تلاش میکنه یکی از مهمترین دغدغه های شما که قصد دارین از خدماتش استفاده کنین رو هم برطرف کنه؛ یعنی قیمت. با طرح تضمین قیمت کابینت و کمد در سلام ساختمان، شما نگرانی از قیمت های بالا نداشته باشین و ما قیمت کابینت ساز ها و کمد ساز هایی که باهامون همکاری میکنن رو براتون تضمین میکنیم! یعنی اگر یک کابینت ساز از شما مبلغی بالاتر از مبلغ کارشناسی شده اتحادیه و صنف خودش دریافت کنه، سلام ساختمان تضمین میکنه که مابه التفاوت این مبلغ رو به مشتری برگردونه.

نکته ی مهم تر اینه که همه این خدمات برای شما کاملا رایگانه و شما هیچ هزینه ای بابت خدماتی که از سایت سلام ساختمان میگیرین، پرداخت نمیکنین! مگه میشه؟ آره خب. میتونین امتحانش کنین!

چطور به مجریان سلام ساختمان اعتماد کنیم؟!

اگه یادتون باشه گفتیم اکثر افرادی که دنبال یک متخصص حرفه ای برای پروژه خودشون میگردن، مجبور میشن با مجریانی وارد همکاری بشن که هیچ شناختی ازشون ندارن و همین مساله میتونه باعث عدم اعتماد اون ها به مجری بشه! اما مگه مجریان سلام ساختمان چه ویژگی دارن که ما میتونیم بهشون اعتماد کنیم؟!

مجریان سایت سلام ساختمان برای ورود به این مجموعه، باید مراحل مختلفی رو بگذرونن و به صورت کاملا دقیق، ارزیابی بشن. سایت سلام ساختمان برای مجریان خودش شرایط خاصی تعیین کرده و باید کیفیت و حرفه ای بودن متخصصین در این پلتفرم تایید بشه تا بتونن همکاری خودشون رو با این مجموعه شروع کنن. درضمن برای اینکه خیال مشتریان از بابت کار متخصصان سلام ساختمان راحت باشه، این سایت اقدام به گرفتن ضمانت های مختلفی از این مجریان کرده که اون ها به بهترین شکل ممکن وظایف خودشون رو به سرانجام برسونن!

برای مثال یک کابینت ساز برای اینکه بتونه به این مجموعه وارد بشه و پروژه های مربوط به کابینت آشپزخانه رو قبول کنه، باید مشتریان قبلی خودش رو معرفی کنه تا از اون ها تحقیق صورت بگیره. همچنین از پروژه های در حال اجرا و اجرا شده در قبل، بازدید به عمل میاد کیفیت کار و رفتار فرد مورد بررسی قرار میگیره. بعلاوه این فرد مدتی رو به صورت موقت در مجموعه سپری میکنه تا میزان رضایت مشتریان از اون سنجیده شده و در نهایت تصمیم به همکاری یا قطع همکاری مجموعه با متخصص گرفته میشه.

علاوه بر این، پروسه نظارت بر کیفیت کار و رفتار مجریان، به صورت مداوم در حال انجامه تا درصورتی که یکی از مجریان همکار با مجموعه، از چارچوب حرفه ای خودش خارج بشه، با اون فرد قطع همکاری شده و رضایت مشتری جلب بشه!

سلام ساختمان چطور به ما خدمات میده؟!

اما بعد از معرفی سایت سلام ساختمان و بیان خدماتش برای شما، میرسیم به این سوال که ما چجوری میتونیم از این خدمات استفاده کنیم؟!

اگر در یک حوزه خاص از خدمات ساختمانی از جمله ساخت کابینت، سقف کاذب و بازسازی نیازمند خدمات و متخصص باشید، ابتدا باید درخواست خودتون رو در فرم ثبت درخواست سایت ثبت کنید. سپس بخش پشتیبانی مشتریان با شما تماس گرفته و بهتون کمک میکنه تا درخواستتون رو تکمیل کنید. اگر مایل باشین میتونین از بخش پشتیبانی، مشاوره های تخصصی در مورد پروژه خودتون بگیرین تا بتونین بهترین تصمیمگیری رو داشته باشید.

بعد از تکمیل درخواست و مطابق با شرایط پروژه شما، دو یا سه نفر مجری که مورد تایید مجموعه سلام ساختمان هستن، به شما معرفی شده و پروفایل کاری اون ها در سایت که شامل نمونه کار ها، سابقه کاری نظرات مشتریان قبلی است برای شما ارسال میشه تا شما با مجری مورد نظرتون بیشتر آشنا بشین.

سپس متخصصان برای بازدید از پروژه شما باهاتون تماس گرفته و قرار ملاقاتی رو تنظیم میکنن تا از پروژه شما حضوری بازدید کنند. بعد از بازدید شما میتونین از اون ها بخواهید که قیمت دقیق پروژه رو برای شما مشخص کنند. توجه کنین که در این مجموعه مجریان به شما قیمت دقیق و نهایی رو میدن و دقیقا همین قیمت میتونه در قرارداد شما ذکر بشه.

بعد از قیمت گیری در صورتی که شما مایل به همکاری با مجریان سایت سلام ساختمان باشید، میتونین با اونها قرارداد بسته و وارد همکاری بشین. توجه کنین که هیچ کدام از این مراحلی که تا الان طی شده، هیچ هزینه ای برای شما نداره و کاملا رایگانه!

همونطور که در ابتدای همین مطلب هم گفتیم، در صورت عقد قرارداد با مجریان سلام ساختمان، تیم نظارت و پشتیبانی سایت تا اتمام آخرین مرحله از پروژه در کنار شماست و در هر مرحله، پیشرفت کار رو پیگیری میکنه.

همکاری با این مجموعه مطمئنا میتونه تجربه متفاوت و رضایت بخشی برای شما رقم بزنه. امتحانش کنین! مطمئنا به امتحانش می ارزه!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز