خبرگزاری کار ایران

پرکاربردترین مدل های گاوصندوق

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۶۲

در سال‌های دور مردم برای محافظت از اشیای قیمتی یا اسناد مهم، از صندوق امانات بانک که همان گاوصندوق بانکی بود استفاده می‌کردند. حتی کاربران آن هزینه‌ای را به عنوان اجاره و ودیعه باید به بانک متقبل می‌شدند، ولی امنیت آن به عهده‌ی بانک بود.

با مدرن شدن جامعه و به تبع آن پیشرفت تکنولوژی صندوق امانات بانک کم کم جای خود را به گاو صندوق‌های شخصی داد و هزینه‌ای که برای کاربر داشت یک بار برای همیشه بود. کاربردهای مختلفی برای گاوصندوق وجود دارد که باعث می‌شود استفاده از آن‌ها منطقی به نظر آید. در این نوشته به بررسی پرکاربردترین ‌گاوصندوق‌ها خواهیم پرداخت.

گاوصندوق چیست؟

گاوصندوق یک محفظه چهارگوش فلزی است که برای نگهداری اشیای با ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات معمولا دارای یک قفل مرکزی هستند که دسترسی افراد دیگر به اشیای داخل آن را غیرممکن خواهد کرد. نفوذ به این محصولات برای سرقت مدارک و محتویات آن تقریبا غیر ممکن است. خرید گاوصندوق مناسب بسیار ضروری است. چرا که هر مجموعه‌ای دارای چندین شی با ارزش است که قرار دادن آن در دسترس همگان کار اشتباهی است.

انواع گاوصندوق از نظر کاربردی

گاوصندوق‌ها را می‌توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد که بر همین اساس می‌توان کاربردهای آن را هم تعریف کرد:

  • گاوصندوق خانگی

بدیهی است که  همه افرد در خانه و محل زندگی خود اشیاء و اموالی دارند که یا ارزش مادی بالایی دارد، یا به عنوان یک سند و مدرک مهم تلقی می گردد. طبیعی است که این اشیاء یا مدارک نیاز به حفاظت و مراقبت بیشتری داشته باشند. از این رو داشتن یک گاوصندوق خانگی که بتواند از این اشیاء مراقبت کرده و به خوبی از آن حفاظت کند برای یک خانه ضروری است. خرید گاوصندوق خانگی با دوام که از کیفیت خوبی برخوردار باشد نه تنها می تواند از اشیاء شما در برابر سارقین محافظت کند، بلکه یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ آن ها در برابر حوادث غیر مترقبه مانند زلزله، سیل، آتش سوزی و ... است.

 این نوع گاو صندوق‌ها معمولا دارای وزن زیادی هستند تا سارقین نتوانند به راحتی آن را به سرقت ببرند. دستتان برای انتخاب سایر گاوصندوق خانگی معمولا باز است و می‌توانید با توجه به نیازهای خود اندازه آن را انتخاب کنید. البته وزن، یکی از معیارهای مهم برای انتخاب این گاوصندوق‌ها است. مخصوصا در مواردی که جابجایی آن زیاد است. این گاوصندوق‌ها را می‌توانید داخل کمد یا هر جایی که مناسب می‌دانید، مخفی کنید. برخی از مدل‌ها هم به صورتی طراحی شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را درون کف زمین کار بگذارید.

  • گاوصندوق اداری

هرسازمان و مجموعه اداری دارای اسناد و مدارک و اشیائی است که لازم است نه تنها از دسترس سارقین، بلکه از دسترس بسیاری از کارکنان نیز باید مخفی بماند. از این رو خرید گاوصندوق اداری ایمن، کارآمد و ضد سرقت یکی از ضروریات هر سازمان و شرکتی است.موضوع مهم این است که گاوصندوق اداری فقط ماهیت نگهدارنده استاد و مدارک را نباید داشته باشد، ایمنی مدارک و محافظت از آن در برابر حوادث نیز بسیار اهمیت دارد.

گاوصندوق اداری بیشتر محلی است برای نگهداری اسناد، قراردادها، رسیدهای مهم و پول‌های نقد. برای درک اهمیت گاوصندوق اداری لازم است بدانید که برخی از شرکت‌های بزرگ مانند کوکاکولا و KFC ترکیبات و دستورهای ساخت محصولات خود را درون گاوصندوق‌های خود نگهداری می‌کنند. امنیت این گاوصندوق‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین حال گاوصندوق اداری معمولا به صورتی طراحی می‌شود که چندین نفر به طور همزمان به آن دسترسی داشته باشند. اندازه این محصولات معمولا بزرگ است و به راحتی قابل جابجایی نمی‌باشند. در برخی از ادارات برای محافظت از اشیای ارزشمند معمولا یک محل خاص را به گاوصندوق اختصاص می‌دهند که ممکن است از سایر روش‌های امنیتی هم بهره ببرد.

  • گاوصندوق قابل حمل

شاید با دیدن عنوان این بخش تعجب کرده باشید و با خودتان فکر می‌کنید که اصولا گاوصندوق باید ثابت باشد. اما در برخی از موارد نیاز است که اشیای با ارزش خود را با خود حمل کنید. برای مثال زمانی که مسافرت می‌روید یا برای مدتی کوتاهی در جایی دیگر ساکن می‌شوید، لازم است که چنین گاوصندوقی داشته باشید. در چنین حالی خرید گاوصندوق قابل حمل منطقی به نظر می‌رسد. حفظ امنیت این محصولات سخت‌تر است و هنگام استفاده لازم است که حواستان حسابی جمع باشد.

  • گاوصندوق هتلی

پرکاربردترین مدل های گاوصندوق

یکی از موضوعات مهم امنیتی برای هتل ها و مهمانسراها حفاظت از اسناد، مدارک و اشیاء افراد است.گاوصندوق هتلی دقیقا برای حفاظت از اشیاء با ارزش افراد و مسافران ساخته شده است.این مدل از گاوصندوق به دلیل اینکه حجم کوچکی که دارند، برای حفاظت از گوشی، تبلت، دسته چک، مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش ریز مانند طلا امنیت بسیار بالایی فراهم می کند.

گاوصندوق هتلی، گاوصندوقی کوچک است که معمولا درون دیوار جایگذاری شده و بیشتر در هتل ها و مسافرخانه‌ها کاربرد دارد. برخلاف گاوصندوق خانگی این محصولات دیواره ضخیم یا وزن زیادی ندارند. این محصولات همچنین قیمت مناسبی داشته و به راحتی می‌توانید آن را استتار کنید.

  • گاوصندوق‌های دکوراتیو

یکی از را‌ه‌های محافظت از اموال و دارایی‌های با ارزش شما این است که آن‌ها را در جای مناسبی مخفی کنید. این مهم به کمک گاوصندوق‌های دکوراتیو امکان پذیر می‌باشد. محصولات دکوراتیو به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که با طراحی داخلی و دیزاین خانه یا محل کار شما هماهنگ باشند، به صورتی که امکان شناسایی و تشخیص آن وجود نداشته باشد.

راهنمای خرید گاوصندوق

اگر قصد دارید گاوصندوق بخرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که محل و کاربرد آن را تعیین کنید. برای مثال گاوصندوق هتلی را در منزل هم می‌توانید استفاده کنید اما این محصول نمی‌تواند امنیت و آسایش گاوصندوق خانگی را برای شما فراهم کند. نکته بعدی این است که میزان جابجای آن را در نظر بگیرید. اگر مستاجر هستید و هر سال مجبور می‌شوید که خانه خود را عوض کنید، انتخاب گاوصندوق‌های سنگین منطقی نمی‌باشد. نسوز بودن گاوصندوق نکته دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. ضد آب بودن گاوصندوق‌ها هم بسیار حائز اهمیت است. نکته مهم دیگر نوع قفل آن است. امنیت را نباید فراموش کنید چرا که مهم‌ترین دلیل خرید گاوصندوق حفظ اسناد و اشیای قیمتی از دسترس سارقان می‌باشد. در این مورد به جنس بدنه محصول توجه کنید. نکته مهم دیگر ضمانت و گارانتی محصول است. در صورتی که محصول خریداری شده دارای ضمانت نامه نیست، خرید آن منطقی نمی‌باشد. چرا که در زمان بروز مشکل هیچ پشتیبانی از شما انجام نخواهد شد.

اهمیت انتخاب قفل مناسب برای گاوصندوق

در نظر داشته باشید که تنوع قفل‌های مورد استفاده در گاوصندوق‌ها بسیار زیاد است. برخی از قفل‌ها همانند کلید‌های عادی هستند در حالیکه پیشرفته‌ترین قفل‌ها معمولا به صورت بیومتریک بوده و برای باز شدن به اثر انگشت فرد نیاز دارند. قفل‌های رمزی هم مدت زمان زیادی است که در بین افراد جای خود را باز کرده‌اند و بیشتر گاوصندوق‌ها از این قفل‌ها بهره می‌برند. بنابراین در زمان خرید گاوصندوق به قفل آن هم توجه داشته باشید. برای مثال استفاده از قفل اثر انگشت در گاوصندوق‌ اداری که لازم است چندین نفر به آن دسترسی داشته باشند، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

پرکاربردترین مدل های گاوصندوق

خرید گاوصندوق از سعدین

سعدین، مرکز فروش اینترنتی گاوصندوق می‌باشد که به کمک آن می‌توانید انواع گاوصندوق‌ اداری و خانگی را سفارش داده و محصول مورد نیاز خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. فروشگاه گاوصندوق سعدین (https://sadinsafe.com) همواره در تلاش است تا محصولات مورد نیاز کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها تحویل دهد. همچنین ما محصولات خودمان را به صورت کامل ضمانت کرده و محصول باکیفیتی را به مشتریان خود تحویل می‌دهیم. همچنین قیمت محصولات ارائه شده در سعدین بسیار مناسب بوده و به راحتی می‌توانید متناسب با بودجه خود، محصول مناسبی را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز