خبرگزاری کار ایران

خریدار ضایعات موبایل و کامپیوتر و لوازم دست دوم منزل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۰۳۶

امروزه کمتر کسی هست که گوشی موبایل نداشته باشد و به اقتضای زمان حتی بچه های سن پایین هم یک موبایل در دست دارند، خرید موبایل می تواند به خاطر بروز بودن و دسترسی به امکانات ویژه گوشی جید یا به خاطر سوختن گوشی، خرابی گوشی انجام شود.

اگر قصد خرید موبایل داری و نمیدونی با موبایل قدیمی چیکار کنی سایت بای ضایعات تمامی این گوشی های دست دوم، سوخته و حتی ال سی دی شکسته را با قیمت روز بازار از شما می خرد. وجود یک سری فلزات گرانبها چون طلا و نقره در برد موبایل، کامپیوتر و وجود قطعات الکترونیکی باعث شده است که خرید و فروش این دسته ضایعات بیش از پیش انجام شود بنابراین برای فروش ضایعات موبایل و کامپیوتر کافیه به سایت بای ضایعات مراجعه کنید یا به صورت مستقیم با شماره 09304005629 تماس بگیرید.

ضایعات موبایل چیست؟

اگر گوشی خودتان را نگاه کنید تنها یک باتری گوشی با دوربین آن می بینید در صورتی که در همین گوشی همراه یک سری فلزات گرانبها چون طلا و نقره در برد موبایل وجود دارد که در طی بازیافت ضایعات موبایل آنها را به دست می آورند. به واقع بخاطر حجم زیاد تولید گوشی موبایل امروزه کشورهای آمریکا، اروپایی بیشترین صادر کننده ضایعات موبایل و گوشی دست دوم را به کشورهای چین، هند، پاکستان، افریقای جنوبی دارند که در کارگاه های بازیافت این فلزات گرانبها به دست می آید.

در واقع در کشور ایران نیز با وجود عدم حمایت دولت استخراج طلا و نقره از ضایعات موبایل و کامپیوتر انجام می شود از این رو امروزه خرید و فروش ضایعات موبایل و کامپیوتر اهمیت بیشتری دارد.

به جای تعمیر گوشی موبایل آنرا به قیمت بالا به بای ضایعات بفروش

برخی اوقات هیچی چیزی به اندازه خراب شدن گوشی موبایل آدم را کلافه نمی کند، به خصوص اینکه یک تعمیرکار موبایل درست و حسابی وجود ندارد و شما هر چقدر خرج تعمیر موبایل می کنید باز هیچ فرقی نمی کند، خب بهتر نیست به جای این همه دوندگی یک موبایل جدید بخری؟ خب کاری نداره بای ضایعات موبایل دست دوم و سوخته شما را با قیمت بالا می خره و شما می توانید با گذاشتن مقداری پول روی آن یک موبایل جدید بخرید.

خریدار ضایعات موبایل 09304005629

  1. خرید برد موبایل
  2. خرید باتری موبایل
  3. خرید گوشی سوخته
  4. خرید قطعات موبایل
  5. خرید قاب گوشی

ضایعات کامپیوتر چیست؟

هر کسی که با کامپیوتر کار می کند می تواند به دلایل مختلف سلیقه ای یا پیشرفت در کار خود یک سری قطعات کامپیوتر را عوض کند، خب حالا به جای تلنبار کردن قطعات قدیمی، موس، کیبورد بهتر نیست آنها را به قیمت بالا به بای ضایعات بفروشید.

در واقع تمام وسایل جانبی و قطعات کامپیوتر مثل کیبورد، اسپیکر، مودم، انواع کابل و حتی مانیتور کامپیوتر ممکن است بعد از مدتی خراب شود خب به جای تعمیر کردن آنها بهتر است آنرا بفروشید و یک وسیله جدید بخرید. به دلیل وجود فلزات طلا و نقره در انواع سی پی یو کامپیوتر، مادربرد کامپیوتر و استخراج مس از کابل های کامپیوتر امروزه خرید ضایعات کامپیوتر بیش از پیش اهمیت دارد که شما می توانید آنها را به بالاترین قیمت به ما بفروشید،همین حالا با شماره تلفن 09304005629 تماس بگیر.

خریدار ضایعات و قطعات کامپیوتر با قیمت بالا

  1. خرید برد کامپیوتر
  2. خرید مانتیور ال سی دی و CRT کامپیوتر
  3. خرید انواع صفحه کلید و موس
  4. خرید انواع اسپیکر و مودم بی سیم و ای دی اس ال
  5. خرید انواع قاب کیس کامپیوتر
  6. خرید سی پی یو کامپیوتر
  7. خرید مادربرد کامپیوتر
  8. خرید هارد دیسک و فلاپی دیسک
  9. خرید انواع دی وی دی و سی دی
  10. خرید فن کامپیوتر و پاور بانک

خریدار لوازم دست دوم منزل شما با قیمت بالا

چیه به فکر تغییر دکوراسیون خانه هستی؟ می خوای وسایل آشپزخانه مثل یخچال، لباس شویی و حتی اجاق گاز را بفروشی و جدیدش رو بخری؟ خب سمساری خوب سراغ نداری که وسایل خانه را مفت نخرند؟ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم.

هر وسیله خانه اعم از فرش ماشینی و دست بافت، موکت، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، آبمیوه گیری و هر وسیله ای که فکر می کنید به دردتون نمی خوره و باید جدیدش رو بخرید کافیه به سایت بای ضایعات مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09304005629 مستقیم تماس بگیرید ما همه وسایل شما را به بالاترین قیمت بازار می خریم.

خریدار ضایعات موبایل و کامپیوتر و لوازم دست دوم منزل

خرید انواع ضایعات فلزی، پلاستیکی، الکترونیکی

فلسفه ساخت سایت بای ضایعات خداحافظی با هر گونه ضایعات فلزی، پلاستیکی، کامپیوتری، الکترونیکی و حتی انواع بطری های نوشابه، بطری پلاستیکی پت است. شما به راحتی می توانید با ورود به سایت و گرفتن استعلام قیمت ضایعات و گرفتن شماره تماس 09304005629  تمام ضایعات و وسایل اضافه خانه خود را به بالاترین قیمت روز بازار بفروشید.

  1. خرید قوطی شیرخشک
  2. خرید بطری روغن، آب معدنی و هر گونه بطری پلاستیکی
  3. خرید انواع درب و پنجره آهنی و قراضه
  4. خرید انواع بشکه آهنی، الوار و ضایعات چوب
  5. خرید انواع براده های فلزی
  6. خرید ظروف مس، روی، آلومینیوم
  7. خرید انواع رادیاتور شوفاژ و پکیج
  8. خرید انواع لوله پلیکا
  9. خرید انواع لوله آهنی
  10. خرید انواع نبشی، لوله آب، لوله گاز

بای ضایعات چیست؟

اگر می خوای یک خانه جمع و جور داشته باشی و وسایل اضافی اعم از گوشی سوخته، قطعات کامپیوتر رو دور بندازید کافیه به سایت byezayeat.com مراجعه کنید. ما هر روز هفته در هر ساعتی حاضر به پاسخگویی به شما هستیم به راحتی با گرفتن شماره تلفن 09304005629 می توانید استعلام قیمت بگیرید و سپس درب منزل تمام ضایعات را بفروشید و به صورت نقدی پول آنرا دریافت کنید.

  1. تماس از شما
  2. گرفتن آدرس از ما
  3. تحویل بار و ضایعات از ما
  4. دریافت پول نقدی از شما به همین سادگی

https://byezayeat.com

آدرس: تهران،انتهای نواب، خیابان زمزم ،کوچه شهید زین العابدین رفیعیان کوچه شهید میر هاشمی

farshadzoghi67@gmail.com

09304005629 شماره تماس

خریدار ضایعات موبایل و کامپیوتر و لوازم دست دوم منزل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز