خبرگزاری کار ایران

کفپوش سه بعدی و پنج بعدی انواع خودروها با بهترین کیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۸۰

شرکت سینوس فرش با برند SICG، با سال‌ها تجربه در واردات و عرضه کفپوش‌های سه و پنج بعدی، بهترین کفپوش‌های داخل و صندوق خودرو را برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند. کفپوش‌های این شرکت همگی کاملا وارداتی هستند و از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی قالب گیری ساخته شده‌اند.

شرکت سینوس فرش با برند SICG، با سال ها تجربه در واردات و عرضه کفپوش های سه و پنج بعدی، بهترین کفپوش های داخل و صندوق خودرو را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. کفپوش های این شرکت همگی کاملا وارداتی هستند و از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی قالب گیری ساخته شده اند.

 رنگ بندی و طراحی زیبا به همراه قالب گیری دقیق، از ویژگی های محصولات SICG هستند.کفپوش های سینوس فرش برای اکثر خودرو های داخلی و خارجی در دسترس است و محصولات این شرکت در کیفیت و زیبایی بی رقیب است.برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

33907383-021

33960052-021

ویژگی کفپوش های سینوس فرش

کفپوش های سه و پنج بعدی سینوس فرش در سه لایه ساخته می شوند:

لایه اول (زیرین) :این لایه از جنس پلی استر خالص با قابلیت انعطاف بالا در نظر گرفته شده است که از خشک شدن کفپوش جلوگیری شود.

لایه میانی: این لایه از اتیلن وینیل استات ساخته شده که کاملا ضد ضربه است و دارای خاصیت ارتجاعی بالایی می باشد.

لایه سوم(لایه رویی کفپوش): جنس این لایه از چرم صنعتی است که علاوه بر زیبایی نسبت به کفپوش های لاستیکی، بسیار مقاوم است و رنگ بندی هایی بسیار زیبا و هماهنگ با تریم داخلی خودرو دارد. سطح این چرم صنعتی ضد لغزش و در برابر ضرب خوردگی بسیار مقاوم است.

تکنولوژی ساخت نانو و قالب گیری

یکی دیگر از مزایای کفپوش های سینوس فرش، استفاده از تکنولوژی نانو در ساخت آن هاست. استفاده از این فناوری سبب شده که این کفپوش ها به راحتی دچار خط و خش و ساییدگی نشوند. در بسیاری از کفپوش های لاستیکی به سرعت خراش و حفره های ریزی بوجود می آید که گرد و خاک به داخل آنها نفوذ کرده و آلودگی و نمای بدی ایجاد می کنند.

همچنین قالب گیری برای تولید این کفپوش های سه بعدی و پنج بعدی توسط اسکنر های صنعتی حرفه ای انجام شده که در نتیجه کفپوش های سینوس فرش کاملا با اندازه کفی خودرو مطابقت داشته و به هیچ وجه از آن کوچکتر یا بزرگتر نیست.

برای نمونه چند محصول از سینوس فرش را در ادامه می بینید.

کفپوش سه بعدی مزدا 3

کفپوش سه بعدی سینوس فرش که برای مزدا 3 نیو و همچنین مزدا 3 قدیم موجود است از بهترین کف پوش های سه بعدی این خودرو هستند. علاوه بر کیفیت ساخت و دوام بالا و خاصیت ضد ضربگی ، کفپوش سه بعدی مزدا 3 دارای صفحه ای از جنس استیل برای قسمت زیرین پدال ها هستند که به مرور زمان و با برخورد کفش با کفپوش، دچار ساییدگی نشده و زیبایی خود را از دست ندهند . این ورقه استیل ضد لغزش بوده و هنگام پدال گیری از این بابت مشکلی وجود ندارد.

خودروی مزدا 3

مزدا 3 یک خودروی کلاس سی  (کامپکت) است در سال 2003 به بازار خودرویی معرفی شد. این خودرو تا سال 2010 در ایران مونتاژ و به فروش رسید که به علت جذابیت ظاهری، کیفیت بالا و امکانات قابل قبول به سرعت به خودرویی محبوب بدل شد.مزدا 3 از یک موتور 4 سیلندر به حجم 2 لیتر بهره می برد که 147 اسب بخار را به چرخ های جلو منتقل می کند.این خودرو با دو مدل جعبه دنده دستی 5 دنده و اتوماتیک 4 دنده تولید می شد.

کفپوش سه بعدی و پنج بعدی انواع خودروها با بهترین کیفیت

مزدا 3 به امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی از جمله فرمان الکتروهیدرولیک با قابلیت تنظیم، سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت کنترل از روی فرمان ، دو کیسه ی هوا برای سرنشینان جلو و 4 کیسه هوای جانبی ، سیستم استارت دکمه ای، تنظیم ارتفاع نور چراغ ها و قابلیت تعویض دنده با کنترل های روی غربیلک از آپشن های مزدا 3 هستند.

توسط شرکت سینوس فرش علاوه بر خرید کفپوش سه بعدی بسیار با کیفیت برای مزدا 3 ، می توانید کفی صندوق مزدا 3 را هم خریداری کنید.

 کفپوش سه بعدی هایما S5

محصول دیگر سینوس فرش، کفپوش سه بعدی خودروی هایما S5 است.کفپوش های سینوس فرش برای هایما اس 5، از لحاظ کیفیت و قالب گیری بی رقیب بوده و علاوه بر استفاده از تکنولوژی نانو، طراحی بسیار زیبایی دارند. در کفپوش های اس 5 نیز از ورقه ای از جنس استیل استفاده شده تا قسمت زیر پدال ها به مرور زمان دچار سایش نشوند.

کفپوش سه بعدی و پنج بعدی انواع خودروها با بهترین کیفیت

درباره هایما S5

خودروسازی چینی هایما، با همکاری شرکت ژاپنی و خوش نام مزدا توانست در صنعت خودوریی پیشرفت کند و اکنون هایما به نامی شناخته شده در خودرو های موجود در ایران بدل شده است. مدل S5 هایما یک کراس اوور نسبتا کوچک است که توسط ایران خودرو در ایران مونتاژ و عرضه می شود. پیشرانه هایما، یک موتور توربوی 4 سیلندر به حجم 1.5 لیتر است که 161 اسب بخار قدرت دارد .جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک بوده و طبق اعلام سازندگان در 11 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

 

اس5 نیز در بخش ایمنی مانند مزدا به 6 کیسه هوای ایمنی (دو عدد سرنشین جلو و 4 جانبی) و سیستم تقسیم نیروی ترمز EBD مجهز است. دوربین 360 درجه، سیستم استارت دکمه ای، صندلی های جلو با تنظیم برقی ، سانروف با کنترل برقی و مالتی مدیای 7 اینچی از جمله امکانات هایما اس5 هستند.

 

توسط شرکت سینوس فرش، می توانید اقدام به خرید کفپوش های سه بعدی مخصوص هایما S5 نمایید. کفپوش های سینوس فرش علاوه بر کیفیت بسیار بالا،دارای ظاهری بسیار زیبا با روکش چرم صنعتی نانو هستند.

 کفپوش خودروی تیگو 5

محصول دیگر سینوس فرش، کفپوش سه بعدی چری تیگو 5 است. همانند سایر مدل ها، کفپوش های تیگو 5 هم ضد آفتاب، ضد خش و ضد ضربه هستند. در قسمت زیر پدال ها نیز ورقی از جنس استیل در نظر گرفته شده تا در برخورد کفش با کفپوش، روکش آن آسیب نبیند. این ورق دارای الگو های ضد لغزش است.

چری تیگو 5

تیگو 5 محصول خودروسازی چری است که در ایران توسط کرمان موتور مونتاژ و عرضه می شود. این مدل در سال 2013 به بازار معرفی شد .تیگو 5 یک کراس اوور است که مدل دو دفرانسیل آن نیز تولید می شود. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز است که قدرت را به یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک منتقل می کند. حداکثر توان این خودرو برابر با 139 اسب بخار می باشد.تیگو 5 دوبار در سال های 1395 و 1397 فیس لیفت شد.

 

تیگو 5 به دو ایربگ برای سرنشینان جلو و ترمز ABS به همراه سیستم EBD مجهز است . استارت دکمه ای، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل، دوربین دید عقب و یک نمایشگر 7 اینچی لمسی از جمله امکانات رفاهی تیگو 5 هستند.

کفپوش های سه بعدی موجود برای خودروی تیگو 5، دارای ساختاری سه لایه و بسیار مقاوم و روکشی از جنس چرم صنعتی است. با استفاده از بهترین مواد اولیه و قالب گیری بسیار دقیق، این کف پوش ها دارای زیبایی و کیفیت بسیار خوبی هستند. رنگ بندی کفپوش های سه بعدی تیگو 5 دقیقا با تریم داخلی این خودرو هماهنگ بوده و دارای ویژگی هایی همچون ضد آفتاب و ضد ضربه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز