خبرگزاری کار ایران

3 روش آسان برای پیدا کردن بالش مناسب مخصوص تو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۵۹

دردسرهای روزانه، اخبار بد و چالش هایی که همواره همه با آنها روبه رو هستیم ضرورت توجه به سلامت روح و جسم را دوچندان کرده اند. شاید هرکسی علاقه مند به ورزش روزانه یا برنامه نرمش مداوم نداشته باشد اما خوابیدن قسمتی جدایی ناپذیر از زندگی ما انسانهاست. نکته ای که در بسیاری مواقع در میان مشغله ها فراموش می کنیم کیفیت خواب خوب است. عوامل متعددی روی تجربه خواب خوب تاثیر دارند که میزان آن و ساعت شروع و اتمام خواب مواردی هستند که اغلب ما از آن باخبر هستیم. موردی که در همین راستا کمتر به آن توجه می شود تاثیر استفاده از کالای خواب خوب بر کیفیت خواب و در نتیجه نشاط روزانه ماست.

کافیست که یکبار خواب خوش را با استفاده از سرویس و کالاهای خواب باکیفیت تجربه کنید تا متوجه تفاوت آنها شوید. شاید وقتی درباره کالای خواب صحبت می کنیم یاد روتختی و کالای خواب در ذهن شما تداعی شود اما در واقع پژوهش ها نشان داده اند که تاثیر بالش و تشک در خواب ما بیش از سایر موارد است. حال شاید بسیاری از شما عزیزان علاقه مند به استفاده از این محصولات به صورت باکیفیت و مناسب باشید اما با روش های انتخاب و تشخیص محصولات خوب و بی کیفیت آشنا نباشید.

3 روش آسان برای پیدا کردن بالش مناسب مخصوص تو

چه بالشی مناسب من است؟

بالش یکی از مهترین کالاهای خواب است که استفاده نادرست از آن و انتخاب اشتباه آن سبب وارد شدن آسیب های فراوانی به ستون فقرات می شود. افراد مختلف به چند حالت خوابیدن به پهلو، خوابیدن به پشت، خوابیدن روی شکم شب را سپری می کنند. استفاده صحیح از بالش در همه این حالت و استفاده از بالش مناسب امر بسیار مهمی است.

بسیاری از پزشکان و کارشناسان بر این عقیده هستند که خوابیدن به پهلو بهترین نوع خوابیدن است و کمترین آسیب را به بدن وارد می کند. خوابیدن به پهلو را با نام هایی مثل جنینی و قاشقی هم می شناسیم. اگر به سلامت خود اهمیت می دهید و این نوع خوابیدن را انتخاب کرده اید باید بالشی را بخرید که فاصله بین سر و گردن شما را به خوبی پر کند به این معنا که نه بزرگتر و نه کوچکتر باشد. با خرید بالشی که اندازه مناسبی دارد ستون فقرات شما طی شب در حالت استاندارد قرار می گیرد و سبب می شود که بعد از بیدار شدن احساس خستگی نداشته باشید.

با این اوصاف از کجا متوجه شویم که فاصله سر و گردن ما چقدر است و ارتفاع بالش مناسب باید چقدر باشد؟ در این رابطه باید بگویم که بالش های مناسب بین 3 تا 7 سانتیمتر ارتفاع دارند. اگر از برندهای معتبر خرید کنید این فاصله ها به خوبی مشخص شده و نماینده ها می توانند بر اساس فیزیک بدن شما بهترین بالش را با اندازه مناسب به شما پیشنهاد بدهند. به جز اندازه جنس بالش هم مناسب است و نباید خیلی سفت یا خیلی نرم باشد یا سبب تعرق گردن شود. بالش مموری فوم از بهترین بالش های موجود در بازار ایران است که همه این فاکتورها در آن ها رعایت شده است.

پس برای جمع بندی باید بدانید که 3 روش انتخاب بالش مناسب عبارت اند از:

ارتفاع بالش بین 3 تا 7 سانتی متر باشد

جنس مناسب داشته باشد (الیاف گیاهی و طبیعی ضد حساسیت)

خیلی سفت یا نرم نباشد

افرادی که از درد سیاتیک و زانو رنج می برند بهتر است که وقتی به پهلو می خوابند بین زانوهای خود از بالش های مخصوص زانو نیز استفاده کنند. مواردی که بیان شد بهترین حالت است و شما می توانید بر اساس بودجه و اهمیتی که به سلامت بدن خود می دهید آنها را تغییر بدهید.

3 روش آسان برای پیدا کردن بالش مناسب مخصوص تو

چطور تشک انتخاب کنم؟

کالای خواب دیگری که تاثیر بسزایی در سلامت بدن حین خواب دارد تشک است. در گذشته تصور می شد که تشک های فنری که نرم هستند مناسب ترین انتخاب خواهند بود زیرا نرمی آن حس خوبی ایجاد می کرد. پس از مدتی متوجه شدند که تشک های خیلی نرم سبب خارج شدن شکل ستون فقرات از حالت استاندارد شده و سبب ایجاد دردهای تحمل ناپذیر در بخش های مختلف بدن می شود. پس از آن تشک های طبی وارد بازار شد که به خاطر سفتی زیاد مورد استقبال مردم قرار نگرفت. حالا تشک های طبی که ترکیبی از فنر دارند بهترین گزینه بازار هستند که در کیفیت ها و اندازه های مختلف تتولید و عرضه می شوند.

3 روش آسان برای پیدا کردن بالش مناسب مخصوص تو

برند خوب ایرانی برای خرید بالش و تشک

مورن که آن را با نام شرکت مورن یا مورن هوم و تشک مورن نیز می شناسیم در حال حاضر برندی کاملا ایرانی است که تمامی محصولات مربوط به کالای خواب را از روتختی و بالش و تشک گرفته تا سرویس خواب نوجوان و بزرگسال و حتی صندلی راحتی و... را تولید و عرضه می کند.

کیفیت خوب محصولات مورن، ارائه خدمات مناسبی مانند ارسال رایگان درب منزل، 7 روز ضمانت بازگشت، امکان خرید حضوری یا کاملا آنلاین و تولید تخصصی و علمی کالاهای خواب مواردی هستند که سبب شدند برند مورن بدون هیچ گونه تبلیغات بخش وسیعی از بازار تشک و بالش ایران را در دست بگیرد. از طریق وب سایت مورن می توانید اطلاعات جامعی در رابطه با این مجموعه به دست بیاورید و برای یکبار هم که شده تجربه استفاده از کالای خواب خوب را به دست بیاورید، آدرس وب سایت مورن: http://www.morenhome.com/

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز