خبرگزاری کار ایران

عرضه محصولات گرمایشی و لوازم جانبی در شرکت پارامیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۷۶

شرکت پارامیر عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و لوازم جانبی مربوطه نظیرانواع حوله خشک کن برقی، فیلتر رسوب گیر پکیج ، کاور و پایه رادیاتور پنلی در خدمت شما هم وطن های عزیز می باشد.

شرکت پارامیر عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و لوازم جانبی مربوطه نظیرانواع حوله خشک کن برقی، فیلتر رسوب گیر پکیج ، کاور و پایه رادیاتور پنلی در خدمت شما هم وطن های عزیز می باشد.

حوله خشک کن برقی

اگر به دنبال یک حوله گرم و تمیز بعد از دوش گرفتن مخصوصاً در فصل سرما باشید ما به شما حوله خشک کن های برقی هافمن را پیشنهاد می کنیم. حوله خشک کن های برقی هافمن محصول مشترک ایران و ایتالیا است که توسط شرکت یانارسو در ایران فعالیت می کند .حوله خشک کن های هافمن  از لحاظ ظاهری بسیار لوکس هستند. این حوله خشک کن ها از لوله های فولادی تشکیل شده اند و از المنت و ترموستات ریجا ایتالیا بهره می برند. المنت از اصلی ترین بخش تشکیل دهنده این حوله خشک کن است و وظیفه اصلی آن تامین حرارت است، در واقع المنت طی مراحلی انرژی برق را به انرژی حرارت تبدیل می کند، به همین دلیل به آن قلب دستگاه نیز گفته می شود.

  این گرم کننده حوله ای با کیفیت بالا به خشک شدن حوله مرطوب کمک می کند و حمام شما را گرم و جذاب مینماید. منبع گرمایی جایگزین در حمام را فراهم می کند و از رشد کپک جلوگیری می کند.

ما مدل های متنوعی با سبک های مختلف  را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنید که حوله گرم شونده مناسب را انتخاب می کنید. همه مدل های ما از مواد با کیفیت بالا و با تاکید بر عملکرد طراحی شده اند .

حوله خشک کن برقی هافمن دارای 2سال گارانتی خدمات پس از فروش نیز می باشد .

فیلتر رسوب گیر پکیج

در حالت کلی رسوب عبارت است از تجمع مواد معدنی که از طریق آب لوله کشی وارد منازل و تأسیسات می شود و رسوب گیر وسیله ای است برای از بین بردن این رسوبات مخصوصاً در لوله های آب گرم و در وسایلی مانند پکیج و آبگرم کن که دمای آب در آ نها بالا است. این رسوبات دمای حرارات وسایل گرمایشی را کاهش داده و کم کم باعث می شود وسیله مورد نظر کارایی خود را از دست بدهد و باعث پوسیدگی و زنگ زدگی  و همچنین اتلاف انرژی شود . به همین دلیل ما فیلتر رسوب گیر سه کاره مگا فسفات را به شما پیشنهاد می کنیم.

فیلتر سه کاره مگافسفات آب ورودی را در سه مرحله رسوب گیری می کند. در واقع کار 3 گانه این فیلتر ها که باعث رسوب گیری می شود  شامل صافی، پلی فسفات و مغناطیسی می باشد. البته سختی گیر مغناطیسی باعث حذف رسوبات آب نمی شود، بلکه از ته نشین شدن آن ها در مبدل پکیج و آبگرمکن جلوگیری می کند. پلی فسفات هم جهت محلول نگه داشتن املاح و سختی آب در تولید آبگرم مانند پکیج و آبگرمکن و سیستم های خنک کننده آبی استفاده می شود.استفاده از این نوع فیلترها نه تنها ضرری ندارد بلکه مانع تشکیل لایه رسوبی در لوله ها شده و به افزایش عمر مفید دستگاه ها نیز کمک می کند.

فیلتر های شرکت پارامیر به مدت 36 ماه گارانتی بدنه و 6 ماه گارانتی تعویض کاتریج را برعهده دارند .

عرضه محصولات گرمایشی و لوازم جانبی در شرکت پارامیر

کاور رابط دو تکه یانارسو

در این دوره مدرن اکنون طیف وسیعی از لوازم جانبی شیک وجود دارد که به تکمیل نمای رادیاتور جدید  شما کمک می کند و در انواع مختلف در دسترس هستند.

بعد از نصب رادیاتور در منزل یا محل کار علاوه بر اینکه کارایی و عملکرد رادیاتور برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است، زیبایی کار نیز باید مورد توجه قرار گیرد . یکی از مشکلات موجود بعد از نصب رادیاتور وجود کنده کاری ها ، لکه ها ، خرابی ها است که باعث بد دیده شدن هم رادیاتور و هم محل مورد نظر می شود که با استفاده از کاور رابط دو تکه یانارسو ما این مشکل را برای شما تا حدود زیادی حل کرده ایم .

کاور رابط دو تکه یانارسو از بهترین مواد پلاستیکی ساخته شده است و در رنگ های مختلف تولید می شود و همچنین  قابل نصب بر روی تمامی رایزر ها و قابل برش برای سایز های مختلف می باشد . این کاور ها ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و نصب آن نیز به علت دو تکه بودن بسیار آسان است و آن را می توان هم بعد و قبل از نصب رادیاتور نصب کرد و ظاهر رادیاتور را به شکل بسیار زیبا و در رنگ دلخواه تغییر داد.

شرکت پارامیر به عنوان نماینده شرکت یانارسو این محصول را به قیمت عمده و خرده به فروش می رساند .

عرضه محصولات گرمایشی و لوازم جانبی در شرکت پارامیر

پایه رادیاتور

رادیاتور ها بعد از نصب ممکن است دچار مشکلاتی مانند لق شدن یا شل شدن بست ها و یا خرابی دیوار به خاطر شل شدن پیچ ها شوند .

پایه های رادیاتور مارال چی چست مناسب برای هر دو نوع رادیاتور های پنلی و آلومینیومی برای همین منظور ساخته شده اند . در واقع کار اصلی این پایه ها تنظیم ارتفاع و نگهداری مطمئن رادیاتور است.در بسیاری از مکان ها رادیاتور در مکانی قرار گرفته است که فشار زیادی را تحمل می کند و بصورت میلیمتری رادیاتور را تراز کرده و بادوام میکند و همچنین از انتقال تنشها و فشارهای وارده به اتصالات و شکسته شدن آنها و نشتی آب سیستم به منزل ممانعت میکند.

قطعا ً این پایه ها با توجه به قیمت و کیفیت و کاربردی بودنشان ارزش خرید بالایی دارند و همانطور که گفتیم در دو مدل رادیاتور پنلی و آلومینیومی موجود میباشد  و نصب آن ها نیز ساده است و نیازی به سوراخ کردن دیوار ندارد .

می توانید پایه رادیاتور مارال را از شرکت پارامیر در دو نوع پنلی و آلومینیومی تهیه فرمایید .

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور امکان پذیر می باشد و با هماهنگی ارسال محصول خود با واحد فروش شرکت پارامیر در ارتباط باشید.

واحد فروش تلفنی:09146008830

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز