خبرگزاری کار ایران

پزشک‌ در منزل شهریار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۹۱۴

در شهریار هستید و نیاز دارید پزشک به منزل شما اعزام شود، اما نمی‌دانید باید از کجا کمک بگیرید؟ به کمک خدمت ویژه پزشک‌ در منزل شهریار به راحتی و بدون دغدغه می‌توانید بیمار خود را توسط پزشکان حاذق ویزیت کنید و هیچ نگرانی نداشته باشید.

خدمات پزشک‌ در منزل شهریار چگونه است؟

به کمک خدمت پزشک‌ در منزل شهریار این امکان را دارید که از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در منزل خود کمک بگیرید و به مراکز درمانی مراجعه نکنید. این روزها که کرونا در هر جایی کمین کرده است تا قربانی بگیرد، هر چه بیشتر تلاش کنید از منزل خارج نشوید، بیشتر در امان خواهید بود و مسیر حمله این ویروس به بدن خود را مسدود خواهید کرد. چنانچه این روزها بیمار شده‌اید و نیاز دارید به دکتر مراجعه کنید و از حضور در مراکز درمانی و پزشکی واهمه دارید، کمک گرفتن از خدمات دکتر در منزل بهترین  تصمیم است.

واقعیت این است که کرونا ویروس تمام زندگی ما را احاطه کرده است و بخواهیم یا نخواهیم مجبوریم که با این ویروس زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشیم. بنابراین باید راه‌های مقابله و رفتار درست با این ویروس را بدانیم. یکی از بهترین و موثرترین کارهایی که در این زمینه می‌توانیم انجام دهیم، تلاش برای در خانه ماندن است. اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که مجبوریم از خانه خارج شویم و به مراکز درمانی مراجعه کنیم. در این مرکز تلاش کرده‌ایم برای این مشکل در این روزهای کرونایی راه حل مناسبی بیابیم. از همین رو خدمات پزشک‌ در منزل شهریار را تدارک دیده‌ایم. با توجه به اینکه منطقه شهریار از بسیاری از امکانات پزشکی و درمانی باکیفیت محروم است، در خدمت ویژه پزشک‌ در منزل شهریار تلاش کرده‌ایم با چاشنی کیفیت، خدماتی درخور و شایسته ساکنان این منطقه ارائه دهیم. پزشک‌ در منزل شهریار برای ویزیت هر بیماری آمادگی دارد و هر پزشکی را که بخواهید به منزل شما اعزام می‌کند.

 

استفاده از پزشک‌ در منزل شهریار برای چه کسانی مفید است؟

در یک نگاه کلی استفاده از خدمات گوناگون در منزل از جمله پزشک‌ در منزل شهریار در این روزهای کرونایی وحشتناک برای همه افراد مفید و پر سود و منفعت است. در این بین افرادی که به دلایل مختلف، از جمله بیماری، مشکلات حرکتی، معلولیت و ... امکان مراجعه به مراکز درمانی و درمانگاه‌ها را ندارند، می‌توانند به کمک پزشک‌ در منزل شهریار خدمات مختلف پزشکی، درمانی و پرستاری را دریافت کنند.

در واقع افراد سالمند، خانم‌های باردار، کودکان و نوزادان و معلولان به کمک خدمت پزشک‌ در منزل راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند خدمات پزشکی و درمانی را دریافت کنند و از هیچ بابتی هم نگران نباشند.

پزشک در منزل شهریار برای چه بیماری‌های قابل استفاده است

  • کرونا

این روزها که کرونا سر دسته تمام بیماری‌ها است، بیشترین درخواست‌ها برای اعزام پزشک به منزل، برای تشخیص بیماری کرونا و انجام بررسی‌های اولیه است. لازم است یادآوری کنیم که گرچه کرونا در کمین نشسته تا به سرعت قربانی بگیرد و شمار مبتلایان و فوتی‌ها را بیشتر و بیشتر کند، اما فراموش نکنید که بسیاری از افراد به جای ابتلا به کرونا به بیماری ترس از کرونا مبتلا می‌شوند و هر چیزی را به کرونا ربط می‌دهند. همین استرس و ترس از ابتلا به کرونا به شدت سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد و شرایط را برای ابتلای واقعی به کرونا مساعد می‌کند. بنابراین باید به هوش و به گوش باشید که هر چیزی را به کرونا ربط ندهید و البته کرونا را دست کم هم نگیرید.

  • سرماخوردگی، آنفلوآنزا

تشخیص سرماخوردگی و آنفلوآنزا از کرونا ویروس در این روزها بسیار سخت شده است. فقط پزشک با آزمایشات پزشکی می‌تواند این بیماری‌ها را تشخیص دهد.

  • بیماری‌های معده
  • دیابت
  • فشار خون
  • بیماری‌های قلبی و عروقی
  • بیماران سکته مغزی
  • بیماران فلج مغزی
  • ویزیت مادران باردار
  • ویزیت ارتوپدی
  • زردی نوزاد
  • ویزیت مادر تازه زایمان کرده
  • ویزیت بیماران سرطانی بر اساس نوع سرطان
  • و ... .

سایر خدمات مبتنی بر اعزام پزشک‌ در منزل شهریار

  • ارائه خدمات مراقبتی و  پرستاری

تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، گذاشتن یا تعویض سوند ادراری، نوار قلب، سنجش فشار خون، مراقبت لازم در طب سالمندان، مراقبت روزانه بهداشتی بیماران و... .

  • ارائه خدمات تخصصی

خدماتی نظیر فیزیوتراپی، گفتار درمانی، مشاور تغذیه و مشاوره روانپزشکی

  • ارائه خدمات پاراکلینیکی

از جمله نمونه گیری خون و ادرار و تحویل نتیجه آزمایش به بیمار، سونوگرافی، رادیولوژی، چکاپ و... .

  • انتقال پزشکی

چنانچه امکان ارائه کامل خدمات پزشکی در محل فراهم نباشد، بیمار با استفاده از شبکه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

  • مراقبت‌های قبل و بعد از بستری شدن بیمارستان

پزشک‌ در منزل شهریار

چگونه یک پزشک خوب انتخاب کنیم؟

دغدغه مراجعه به مطب پزشک برای یک بیمار همیشه وجود داشته و دارد؛ این دغدغه با ارائه خدمات پزشکی در منزل از جمله پزشک‌ در منزل شهریار کمرنگ شده و از بین رفته است؛ اما اینکه مراجعه به پزشک تا چه اندازه می‌تواند در درمان بیماری و بهبود وضعیت بیمار تاثیر داشته باشد، بی تردید به تجربه پزشک و سواد پزشکی او بستگی دارد. معیارهای انتخاب یک پزشک خوب در حالت کلی یکسان است، اما در جزئیات بسته به نظر افراد می‌تواند تفاوت‌هایی با هم داشته باشد. برای مثلا ممکن است برای کسی منحصرا سواد پزشکی و تجربه پزشک مهم باشد و اخلاق پزشکی خیلی مورد اهمیت نباشد و در درجه چندم اهمیت قرار داشته باشد، این در حالی است که شخص دیگری اخلاق پزشکی را در اولویت قرار می‌دهد و فدای تجربه و مهارت نمی‌کند. در دسترس بودن پزشک؛ نزدیکی مطب پزشک به محل زندگی، نوبت دهی خوب و تلفنی، پاسخگویی درست و با صبر و حوصله، پیگیری وضعیت بیمار توسط منشی پزشک، اطلاع رسانی درست و به موقع به بیمارانِ وقتی در صورت عدم حضور در روز و ساعت مشخص در مطب به دلایل مختلف و ... از جمله ویژگی‌هایی است که در انتخاب پزشک تاثیر دارند.

ویژگی‌های اخلاقی یک پزشک خوب

سواد و داشتن علم پزشکی برای یک پزشک از مسلمات و واضحات مبرهن است. در حقیقت بدون داشتن سواد پزشکی عنوان پزشک به کسی تعلق نمی‌گیرد؛ اما واقعیت این است که برای پزشک خوب بودن تنها سواد پزشکی و درس و دانشگاه و بورد تخصصی و تحصیل در خارج مهم نیست؛ ویژگی‌های اخلاقی مثبت در کنار همه اینها مهم است و پزشک باتجربه و تحصیل کرده را به یک پزشک خوب و عالی تبدیل می‌کنید.

  • صمیمی، خونسرد و اطمینان دهنده
  • دلسوز و خلاق با مهارت‌های ارتباطی قوی
  • روشنفکر و دارای اطلاعات گسترده و مفید
  • دارای گوشی شنوا، صبور و با گذشت
  • دارای قضاوت عادلانه و با منطق

در دسترس بودن پزشک

در کنار همه ویژگی‌هایی که برای یک پزشک خوب عنوان کردیم، اینکه پزشک انتخابی همیشه و در همه حال در دسترس باشد و پاسخگوی بیماران خود باشد نیز بسیار مهم است. این روزها که استفاده از امکانات غیرحضوری بسیار رواج پیدا کرده است و خدمات غیرحضوری به اشکال مختلف ارائه می‌شود، استفاده درست یک پزشک از این امکانات به معنی اهمیت دادن به وضعیت بیمار در هر ساعتی از شبانه‌روز است. پزشکی که فقط در روزهای خاصی در مطب حضور داشته باشد و در غیر اینصورت پاسخگوی بیمار خود نباشد، خیلی نمی‌تواند در شرایط اضطرار و حاد کمک کننده باشد. لذا توصیه می‌کنیم که در انتخاب یک پزشک خوب حتما در دسترس بودن پزشک را نیز در نظر بگیرید.

پزشک‌ در منزل شهریار

هزینه پزشک‌ در منزل شهریار چه قدر است؟

به هر حال بدیهی است که دریافت خدمات در منزل مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوط به آن است. اما اینکه برای استفاده از خدمات پزشک‌ در منزل شهریار چه قدر باید هزینه کنید، بستگی به موضوعات زیادی دارد. نوع بیماری، تخصص پزشک انتخابی و حتی بعد مسافت در مجموع هزینه‌های مربوط به استفاده از پزشک‌ در منزل شهریار موثر هستند. در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که هزینه استفاده از این خدمت ویژه، هزینه‌ای منصفانه و منطقی و بر اساس نرخ‌های مصوب است.

پزشک در منزل شهریار با هوم کا

انتخاب کردن یا نکردن هوم‌کا به عنوان مرکزی که خدمات پزشک در منزل قیطریه تهران و شهریار ارائه می‌دهد، بستگی به تصمیم شخصی شما دارد. حق می‌دهیم در شرایطی که مراکز متعددی انواع مختلفی از خدمات پزشکی غیر حضوری را ارائه می‌دهند، انتخاب یک مرکز کار بسیار دشواری خواهد بود. اما واقعیت این است که تا قبل از اینکه خودتان کیفیت خدمات رسانی هر یک از این مراکز را امتحان نکنید، نمی‌توانید اظهار نظری در این رابطه داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای سنجش کیفیت مراکزی که خدمات درمانی، بهداشتی، آزمایشگاهی و مراقبتی ارائه می‌دهند، از مجموعه هوم‌کا شروع کنید. شاید هوم‌کا اولین و آخرین انتخاب شما برای دریافت خدمات غیرحضوری مراقبتی، پزشکی، درمانی و آزمایشگاهی باشد. برای آشنایی بیشتر و ثبت درخواست می‌توانید به وبسایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه نمایید یا با شماره 02191025595 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز