خبرگزاری کار ایران

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۰۴

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن دغدغه اکثر افرادیست که روی جایگذاری کتاب های خود حساس هستند. مستر چوبی با طیف گسترده ای از طرح های کتابخانه ساده، کتابخانه شیک و مدرن، کتابخانه لوکس و لاکچری و کتابخانه فانتزی برای شما طراحی و اجرا کرده است. با ما همراه باشید.

کتابخانه چوبی یا پاراوانی متفاوت

چیدمان کتابخانه منزل و چیدمان فایل‌های اداری دو پارامتری است که با استفاده از یک کتابخانه کاربردی برای شما دنبال می‌شود. این محصول نظم را در محیط به تصویر می‌کشد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید دکور کتابخانه چوبی فوق شبیه یک پارتیشن است. و شما می‌توانید در کنار جداسازی دو محیط به‌صورت دوسویه نیز به این کتابخانه مدرن و زیبا بهره بگیرید. اینکه مدل کتابخانه چوبی بالا قرار است در چه راستایی گام بردارد امری است که به سلیقه شما بستگی دارد. باید بگویم محصول فوق با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می‌زند. در قدم اول شما صاحب یک کتابخانه دکوری شده‌اید و در گام بعدی یک پارتیشن در پیش روی شما قرار دارد. درنهایت می‌توانید به یک کمد دکوری بسیار بی‌نظیر دست پیدا کنید. این امر سبب می‌شود یک محصول مقرون‌به‌صرفه در پیش روی شما قرار داده شود.

قیمت کتابخانه یک امر بسیار مهمی است که در زمان تهیه کتابخانه باید به آن توجه شود. این مهم به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. در قدم اول می‌توانیم به طرح کتابخانه چوبی اشاره داشته باشیم. در قدم دوم متریال به کار گرفته‌شده. و در گام سوم تم رنگی که به‌صورت ایرانی و خارجی بر روی کار مورداستفاده قرار می‌گیرد. امری است که قیمت محصول را تعیین می‌کند. کتابخانه پرگون علاوه بر یک

کتابخانه، کمد دکوری زیبایی را نیز برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با جایگذاری وسایل نوستالژی و یادگاری‌تان در کنار کتاب‌های یادگاری و کتاب‌های کارآمد خود یک فضای زیبا و کاربردی را برای خود تهیه کنید. برای تهیه کتابخانه های دیگر مستر چوبی می‌توانید تم رنگی این محصول و تعداد طبقات و سایز آن را متناسب با فضای که در منزل در اختیاردارید به متخصصین بخش تولید اطلاع دهید

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

دکور کتابخانه مدرن و قابل حمل

دکور کتابخانه مدرن محصولی است که علاوه برچیدمان کتاب‌های شما سبب دکور کردن فضای داخلی منزل شما نیز می‌شود. کتابخانه‌های ام دی افی خانگی که به‌تازگی راهی بازار شده‌اند و مزیت‌های بی‌شماری را برای شما به همراه دارند. در قدم اول می‌توانند به سروسامان دادن به منزل شما بپردازند. در گام بعدی می‌توانید جلوه‌های بصری محیط را زیباتر از هر زمان دیگری فراهم‌سازید. این امر یعنی یک تیر دو نشان زدن؛ یعنی تهیه یک محصول دکوری به همراه یک کتابخانه کاربردی که صفرتا صد نیازهای شمارا برآورده می‌کند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون کتابخانه‌های جادار خانگی مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. اگر شما هم قصد دارید برای اتاق کار همسر، فرزند و یا حتی دفتر کار خودتان یک کتابخانه منحصربه‌فرد را در اختیار داشته باشید. به شما توصیه می‌کنیم در ادامه برای معرفی دکور کتابخانه‌های مدرن با ما همراه باشید.

دکور کتابخانه فوق را برای محیط‌های اداری و رسمی توصیه می‌کنیم؛ زیرا سبک طراحی آن به‌گونه‌ای است. که شما به‌صورت دوطرفه می‌توانید به چیدمان وسایل دکوری خود و کتاب‌هایتان بپردازید. همچنین دسترسی آسان به آن برای شما فراهم است. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید دکور فوق را در قسمت میانی فضای کار خود قرار دهید. تا به‌عنوان یک پارتیشن دکوری برای جداسازی دو بخش از محیط از آن بهره بگیرید. این امر یعنی ایده پردازی سه سویه یعنی یک کتابخانه، یک دکوری و یک پارتیشن که به‌صورت هم‌زمان با یک قیمت برای شما فراهم‌شده است. انتخاب تم رنگی این محصول و اضافه کردن طبقات آن بر اساس مساحت دفتر کار شما در نظر گرفته می‌شود تا ایده پردازی شما ویژه‌تر به نمایش گذاشته شود

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

کمد کتابخانه کودک و نوجوان

با استفاده از کتابخانه در تصویربالا دیگر برای همیشه با چیدمان قرینگی خداحافظی کنید. در دنیای مدرن امروز دیگر نمی‌توان گفت که همانند گذشته همه‌چیز را باید در کنار یکدیگر قرارداد. سبک طراحی این دکور کتابخانه مدرن به‌گونه‌ای است که شما خواه‌ناخواه ناچار خواهید بود. وسایلتان را با حذف قرینگی چیدمان کنید. شما می‌توانید به دلیل ارتفاع مناسبی که این کتاب به‌خوبی فراهم آورده است. از گلدان‌های مرتفع و یا کتاب‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند و در کتابخانه شما به‌راحتی جای‌داده می‌شوند برای چیدمان این دکوری زیبا استفاده کنید. برای جایگذاری آن بهتر است کنار مبلمان اتاق نشیمن یا در کنار میز کار خود فضای مناسبی را برای آن مدنظر قرار دهید.

آیا می‌خواهید برای فرزندان خود یک شهر عروسکی زیبا را ایده پردازی کنید. دکور دلستان را تهیه کنید و این شهر عروسکی را به تصویر بکشید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این کتابخانه شبیه یک شهر زیبا ایده پردازی شده است. شما می‌توانید با استفاده از استیکرهای دیواری یک شهر منحصربه‌فرد و ویژه‌ای را برای تشویق بیشتر فرزندانتان به کتاب‌خوانی فراهم‌سازید. این امر از ۰ تا ۱۰۰ به سلیقه شما برمی‌گردد که قرار است از این دکوری زیبا در چه راستایی بهره بگیرید. با چیدمان کتاب‌ها، وسایل یادگاری و سایر پارامترهای دیگر بدون تردید می‌توانید یک داستان سازی عمیق را با این دکوری زیبا برای فرزند خود فراهم‌سازید؛ و او را به مطالعه کردند بیشتر از گذشته تشویق کنید. استفاده از این وسیله دکوری برای کنار میزتحریر می‌تواند ایده مناسبی برای مطالعه بهتر دانش آموزان شما نیز باشد

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

دکور کتابخانه فانتزی

خاص بودن حق شما است. پس با استفاده از قفسه کتابخانه فانتزی مستر چوبی این حسن سلیقه را به رخ بکشید. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید تنه درختی به‌صورت هندسی از لابه‌لای درختان تا انتهای کتابخانه شما جوانه‌زده است. تا زیبایی بار دیگر به نمایش گذاشته شود. بدون تردید این سبک از قفسه کتابخانه را در هیچ محیطی مشاهده نخواهید کرد. شما اولین نفری خواهید بود که آن را به محیط کار و خانه خود مهمان می‌کنیم. انتخاب تم رنگی شاخه‌های درخت، رنگ کتابخانه و سایز آن پارامترهای ویژه‌ای است. که در زمان انتخاب و تهیه کردن این محصول در پیش روی شما قرار دارد.

برای دیدن طرح های بیشتر به وبسایت مستر چوبی مراجعه نمائید. باکس چوبی با شکل هندسی متمایزی برای دکوراسیون‌های مدرن شما طراحی و تولیدشده است. قابلیت جایگذاری کتاب‌های بسیاری را در کنار وسایل یادگاری شما برایتان فراهم آورده است. ارتفاع طبقات آن در برخی از بخش‌ها با سایز بزرگ‌تری نسبت به سایر بخش‌های دیگر طراحی‌شده است. این امر قابلیت جایگذاری وسایل با ارتفاع بلند را برای شما به‌راحتی فراهم کرده است

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

کتابخانه چوبی درب دار

شما می‌توانید از دکور کتابخانه فوق برای مصارف بسیار متعددی استفاده کنید. اگر بخواهیم می‌توانید قاب عکس‌های یادگاری خود را در دوطبقه میانی این کتابخانه با سایزهای متفاوت جایگذاری کنید. دو باکس کناری را به‌صورت قرینه با قرار دادن کتاب‌های خود شکل زیباتری ببخشید. ارتفاع این محصول در نمای کلی به‌صورت کوتاه و بلند در نظر گرفته‌شده است. که خود جلوه‌های بصری بسیار بی‌نظیری را در محیط منزل، محیط کار و اتاق کار شما فراهم می‌کند. کمد و کتابخانه به همراه شلف های دکوری پارامترهایی است که برای این کار زیبا در نظر گرفته‌شده است.

از طبقاتی که سایز کوچک‌تری دارد می‌توانید برای قرار دادن وسایل کوچک‌تر مثل کتاب‌های کیفی کوچک استفاده کنید. این امر سبب نظم بخشیدن به اتاق کار شما می‌شود. همان‌طور که مشهود است این کتابخانه با دوتم رنگی متمایز به‌صورت پیش‌فرض برای شما به تصویر کشیده شده است. شما می‌توانید بر اساس هارمونی رنگی که در منزل دنبال می‌کنید. رنگ این محصول را انتخاب کرده و به سفارشی‌سازی کردن آن بپردازید. تهیه کتابخانه فوق مزیت‌های فراوانی را برای شما به همراه دارد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید باکس‌های این کتابخانه به‌صورت در و دار بدون در، در نظر گرفته‌شده است. از سوی دیگر باکس‌هایی که پشت آن‌ها بسته‌شده است یا پشت آن باز است برای وسایل دکوری، کتاب و لوازم‌التحریر و اسناد و فایل‌های محرمانه شما در نظر گرفته‌شده است.

دکور کتابخانه های متفاوت

شما می‌توانید برای فیلم‌های آموزشی، عکس‌های یادگاری و یا هر وسیله محرمانه دیگری که تمایل به نمایش گذاشتن آن ندارید از این ۲ کمد بهره بگیرید. سایر بخش‌ها که به‌صورت شلفی در نظر گرفته‌شده است. برای جایگذاری کتاب وسایل نوستالژی یادگاری و قاب عکس‌هایی که قرار است همیشه به تصویر کشیده شود مدنظر قرار داده‌شده است. این محصول به‌صورت دورنگ و پیش‌فرض برای شما در نظر گرفته‌شده. که شما می‌توانید مطابق با هارمونی رنگی که در فضای اتاق کار خود دنبال کرده‌اید انتخاب رنگ ایده آل خود را در نظر بگیرید. کتابخانه حورا را علاوه بر اتاق کار خود برای اتاق نشیمن نیز می‌توانید مدنظر قرار دهید.

شما می‌توانید به‌صورت دوتایی از این محصول در پشت کاناپه خود به جهت جداسازی بخشی از اتاق نیز استفاده کنید. ده باکس برای این کتابخانه در نظر گرفته‌شده است. تا شما به‌راحتی بتوانید در کنار جایگذاری کتاب‌های خود وسایل عتیقه و لوکستان را نیز به تصویر بکشید. اگر می‌خواهید جلوه بصری بهتری را شاهد باشید به شما توصیه می‌کنیم هارمونی رنگ در زمان چیدمان را از یاد نبرید

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

کتابخانه چوبی ساده

کتابخانه کلاسیک فوق طرح جدید کتابخانه‌ای است که برای ایده پردازی‌های متفاوت شما در نظر گرفته‌شده است. سایز این کتابخانه بسیار ایده آل است و شما می‌توانید برای جایگذاری کتاب‌های بسیاری از آن استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید که تعداد طبقات به‌صورت عمودی و افقی بسته به نیاز شما قابل‌تغییر است. همچنین رنگ محصول و چوبی که در پروسه ساخت استفاده‌شده است بر اساس نیازمندی شما تعیین می‌شود و به تولید می‌رسد..

دیگر کتابخانه های چوبی مستر چوبی را میتوانید با مراجعه به سایت ما مشاهده نمائید قفسه چوبی مدرنی است. که برای دیزاین کردن اتاق‌خواب فرزند شما یک محصول متمایز به شمار می‌آید. یا حتی اگر خود شما نیاز به شلف های خلاقانه برای دیزاین کردن اتاق کارتان دارید و می‌خواهید وقتی حال و هوا را عوض کنید بهتر است از این باکس‌های دیواری متمایز بهره بگیرید. سایز کتابخانه و تم رنگی آن بر اساس نیازمندی شما تعیین می‌شود. ازآنجایی‌که برای نصب آن بر روی دیوار از متریال بسیار مرغوبی بهره گرفته‌شده است.

ساخت و طراحی کتابخانه و دکور

به‌راحتی می‌توانید کتاب‌های بسیار زیادی را در این باکس چوبی جایگذاری کنید. هرچقدر تعداد باکس‌های این کتابخانه بیشتر باشد جلوه‌های بصری که در اتاق‌خواب شما فراهم می‌شود زیباتر است. علاوه بر کتاب برای قرار دادن عروسک و وسایل بازی فرزندان خود نیز می‌توانید از این وسیله زیبا بهره بگیرید. جایگذاری آن در کنار میز توالت نیز کمد کاربردی را برای شما فراهم می‌کند.

اگر طرفدار دکوراسیون‌های خطی هستید و سادگی مهم‌ترین پارامتر در زمان دیزاین کردن منزل شما به شمار می‌آید. به شما توصیه می‌کنیم از کتابخانه دیگر ما بهره بگیرید. استفاده از متریال مرغوب و رنگ‌های باکیفیت جلوه بصری بهتری را برای این کار فراهم می‌کند. این امربر اساس بودجه‌ای که شما در نظر دارید تعیین می‌شود. کتابخانه های دیگر ما به‌صورتی صاف بر روی زمین طراحی‌شده و در صورت نیاز می‌توانید با جابجا کردن آن به تغییر دکوراسیون در اتاق‌خواب خود بپردازید

خرید کتابخانه چوبی شیک و مدرن

باکس کتابخانه جدید و زیبا

شانزده باکس بی‌نظیر که خود به طبقات متمایزی تقسیم‌شده‌اند برای کتابخانه باکسی فوق در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید از ۴ باکس یا ۸ باکس یا هر ۱۶ باکس در زمان طراحی این کتابخانه بهره بگیرید. این امر به نیاز شما و فضایی که در اتاق کارتان در اختیاردارید بستگی دارد. اما ازآنجایی‌که شکل طراحی این کتابخانه به دلیل طبقات متمایزی که در داخل هر باکس تعبیه‌شده است با بیشتر شدن آن زیباتر می‌شود.

به شما توصیه می‌کنیم همانند عکس نمونه به‌صورت ۱۶ طبقه کتابخانه فوق را سفارشی‌سازی کنید. هرچقدر وسایلی که در این کتابخانه جایگذاری می‌شود بیشتر باشد جلوه‌های بصری آن نیز بهتر به رخ کشیده می‌شود. ازآنجایی‌که قابلیت جابجایی برای آن فراهم است تغییر دکوراسیون نیز برای شما امر دشواری نخواهد بود؛ اما به دلیل جایگذاری وسایل بسیار زیاد کار نظم دادن به آن بعد از جابجایی قدری سخت است. از همین رو به شما توصیه می‌کنیم محیطی را به‌صورت همیشگی برای قرار دادن این کتابخانه زیبا مدنظر قرار دهید

برای مشاهده دیگر دکور کتابخانه های مستر چوبی کلیک نمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز