خبرگزاری کار ایران

خدمات طراحی سایت پارماتیک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۵۰۷

یک "درباره ما"ی قوی، داشتن مجوزهای لازم از جمله اینماد، ایجاد درگاه پرداخت امن، مطلع کردن کاربر از مراحل ارسال محصول، ضمانت بازگشت در صورت عدم رضایت، حمل و نقل سریع از جمله موارد مهم در اعتمادسازی است.

ایلنا؛ خبرهای بسیار خوبی برای کسانی که به دنبال طراحی سایت در اصفهان هستند، داریم. ما در پارماتیک به طور تخصصی خدمات طراحی انواع وبسایت‌ها با امکانات مختلف را برای شما انجام می‌دهیم. داشتن وب‌سایت از سال 2020، تنها مربوط به کسب و کارهای بزرگ نیست؛ بلکه تمام کسب و کارها باید هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی وب‌سایت خود اقدام کنند. درحال حاضر بسیاری از افراد توانسته اند به واسطه وب سایت خود، درآمدهای بسیاری را کسب کنند.

ما هم در پارماتیک تلاشمان بر این است که این رویای شما هرچه زودتر به واقعیت تبدیل شود. اگر ایده‌ای در سر دارید، کسب و کار جدیدی راه انداخته‌اید، یا نه صاحب یک کسب و کار هستید، ما به شما کمک می‌کنیم که جایگاه خود را در دنیای آنلاین پیدا کنید. اما صبر کنید! نکات بسیار مهمی قبل از سفارش ساخت سایت وجود دارد که شما باید حتما بدانید.

ابتدا هدف خود را به طور مشخص تعریف کنید. شما صاحب چه نوع کسب و کاری هستید؟ قطعا امکانات و خدمات وب سایت گردشگری با وب‌سایت فروشگاهی یا سایت دانلود موزیک و فیلم تفاوت‌های زیادی دارد. در ادامه انواع وب‌سایت‌ها را برایتان لیست کرده‌ایم.

از طرفی به‌عنوان یک شرکت طراحی سایت در اصفهان بسیار خوشحال هستیم که تا به اکنون نمونه‌های موفق و شناخته‌ شده‌ای را طراحی و به لیست دارندگان وب‌سایت اضافه کرده‌ایم. یادتان نرود حتما از بخش نمونه‌ کارهای طراحی وب‌سایت ما دیدن کنید. 

انواع وب‌سایت‌ها

دسته‌بندی‌های مختلفی را از نظر نوع طراحی، محیط طراحی و نوع کسب و کارها برای سایت‌ها در نظر می‌گیرند. حتما نام سایت‌های استاتیک و داینامیک به گوشتان خورده است. در کنار اینها زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی از جمله PHP، ASP، Net، CSS و Silverlight برای طراحی استفاده می‌شود.

تمام اینها به طور دقیق و کارشناسی شده برای شما نهایی خواهد شد. تمامی شما با هر میزان بودجه و هزینه می‌توانید صاحب یک وبسایت موفق باشید. ما پنل‌های مختلف را با امکانات بسیار مناسب برای شما تعریف کرده‌ایم.

در حالت‌های ساده و ارزان می‌توانید از قالب‌های آماده وردپرسی و جوملا بهره ببرید. اگر به طور تخصصی نیز می‌خواهید همه سایت از اول کدنویسی شود که از طراحی سایت اختصاصی و ویژه ما بهره ببرید. البته که گفتیم چند نکته مهم پیش از وارد شدن به مرحله طراحی سایت، در هنگام و بعد از آن وجود دارد.

از جمله رایج‌ترین نوع طراحی وب‌‌سایت‌ها می‌توان به طراحی سایت فروشگاهی اشاره کرد. فروشگاه های آنلاین روز به روز در حال گسترش هستند. به یاد داشته باشید که اعتمادسازی در میان مشتری‌ها برای یک وب‌سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد

 یک "درباره ما"ی قوی، داشتن مجوزهای لازم از جمله اینماد، ایجاد درگاه پرداخت امن، مطلع کردن کاربر از مراحل ارسال محصول، ضمانت بازگشت در صورت عدم رضایت، حمل و نقل سریع از جمله موارد مهم در اعتمادسازی می‌باشد.

وب سایت گردشگری و یا رزرواسیون هتل از دیگر انواع وب‌سایت‌ها هستند. امروزه رزرو آنلاین حدود 60 درصد اتاق‌ها و سوئیت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. حتی گاهی تمام رزروهای یک هتل، به صورت آنلاین انجام می‌شود از این قافله عقب نمانید چراکه اصفهان یک شهر توریست محور می باشد و می توان از این طریق مشتریان زیادی را بدست آورد.

 از دیگر وب‌سایت‌ها می‌توان به وب‌سایت املاک، وب‌سایت صرافی آنلاین، سایت دانلود فیلم و موزیک، سایت شرکتی، سایت آموزشی اشاره کرد. هر یک از وب سایت های یاد شده امکاناتی دارند که ما برای شما آنهارا مهیا ساخته ایم.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاوران پارماتیک تماس بگیرید.

نکات مهم قبل از طراحی سایت

شما در گام نخست باید یک نام و دامنه برای وب‌سایت خود انتخاب کنید. بهتر است وقت مناسبی را برای این مرحله کنار بگذارید.

 نام سایت شما در طراحی لوگو و دیگر بخش‌های هویت برند شما تاثیر زیادی خواهد داشت. حال که دامنه خود را انتخاب کردید، از تکراری بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنید، در این مرحله شاید بارها مجبور شوید که نام دامنه خود را عوض کنید.

سپس باید دامنه خود را در یک هاستینگ معتبر ثبت کنید. بعد از این مرحله است که دامنه تنها و تنها برای شما قابل استفاده خواهد بود. 

به عنوان کارفرما، نمونه‌ کارها و وب‌سایت‌های مشابه را نیز چک کنید. این مرحله به شما سرنخ‌های زیادی می‌دهد. البته که در تمام این مراحل طراحان  و کارشناسان ما در پارماتیک همراه و همگام شما خواهند بود. ما به دنبال یک تعامل کاملا مفید و متعهدانه با شما هستیم. دیدن نمونه‌ کارها، ضعف‌ها و نقطه قوت‌ها را برای شما مشخص خواهد کرد. سپس اهداف و استراتژی‌های خود را تعریف کنید. می‌خواهید چه خدمات و محصولات و مقالاتی در داخل وب‌سایت خود بگذارید؟ حال وقت این است که از طراحان ما بخواهید نمونه‌های اولیه طراحی سایت را برای شما بفرستند تا نظر بدهید.

نکات مهم در طراحی سایت

با طراح سایت خود در ارتباط باشید. نظرات و پیشنهادهای خود را با او درمیان بگذارید. نوع دسته‌بندی‌ها، تعداد آنها و ترکیب کلی صفحه اول را می‌توانید مشخص کنید. پس اگر نظری داشتید حتما در حین طراحی سایت آن را با طراحان درمیان بگذارید. چند زبانه بودن سایت خود را مشخص کنید. قسمت درباره ما را به طور واقعی و جذاب بنویسید. چند مسئله مهم را به خاطر داشته باشید:

  • امکانات وب‌سایت شما بستگی به نوع کسب و کارتان دارد
  • بهینه سازی سرعت و سئوی سایت از نکات بسیار مهم در طراحی سایت است. شما هرچقدر هم محتواهای ارزشمند در وب‌سایت خود داشته باشید، کاربران بیشتر از 10 ثانیه منتظر لود شدن سایت نخواهند ماند.
  • تولید محتوای منظم و موثر: به محض اینکه کار طراحی سایت تمام شد، باید به طور منظم به تولید محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. برای همین به یک تقویم محتوایی نیاز خواهید داشت.
  • پشتیبانی سایت: حتما از ابتدا در مورد پشتیبانی سایت با طراحان خود طی کنید. ما به طور رایگان پشتیبانی پس از تحویل سایت را به مشتری‌های خود ارائه می‌دهیم. یک وب‌سایت بدون پشتیبانی تقریبا به هیچ دردی نمی‌خورد و به اصطلاح با هر بادی می‌لرزد.

تعرفه طراحی سایت در اصفهان

همانطور که ابتدای مقاله نیز گفتیم، هدف ها کیفیت دادن به کسب و کارهای مختلف است. ما از کسب و کارهای جدید استقبال می‌کنیم و تعرفه‌های مناسب و پایه را برای آنها اختصاص داده‌ایم. در کنار اینها بسته به حجم انتظارات، نوع طراحی سایت، زبان طراحی، هزینه نهایی نیز متفاوت خواهد بود. البته که می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق در این مورد همین الان با کارشناسان و طراحان ما در پارماتیک تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز