خبرگزاری کار ایران

خرید زیمنس PLC در سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۶۷

از آن‌جایی که دنیای پیش رو با سرعتی باور نکردنی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود ، صنایع و کارخانه‌های بزرگ نیز نیازهای خود را در حوزه اتوماسیون داخلی، همچون کامپیوترهای صنعتی و لوازم و تجهیزات الکترونیکی پیشرفته، PLC که از جمله کنترل کننده‌های منطقی برنامه‌پذیر می‌باشد، به خوبی شناخته‌اند و می‌دانند که اگر به حوزه کاری جدید و اتوماسیون‌ها وارد نشوند باید کم کم از دنیای صنعت خداحافظی کنند.

خرید زیمنس PLC  در سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس

زیمنس یکی از برندهای معتبر و بزرگ در حوزه اتوماسیون  صنعتی می‌باشد . اعتبار زیمنس به اندازه‌ای است که قیمت PLC زیمنس برای بسیاری از صنایع دیگر در اولویت‌ بالایی قرار می‌گیرد.

از آن‌جایی که دنیای پیش رو با سرعتی باور نکردنی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود ، صنایع و کارخانه‌های بزرگ نیز نیازهای خود را در حوزه اتوماسیون داخلی، همچون کامپیوترهای صنعتی و لوازم و تجهیزات الکترونیکی پیشرفته،  PLC  که از جمله کنترل کننده‌های منطقی برنامه‌پذیر می‌باشد، به خوبی شناخته‌اند و می‌دانند که اگر به حوزه کاری جدید و اتوماسیون‌ها وارد نشوند باید کم کم از دنیای صنعت خداحافظی کنند.

تکنولوژی و خاصیت آن این‌گونه است که بقا و ماندن را در گرو به روز بودن، آگاهی از دانش روز و استفاده از تجهیزات روز دنیا می‌باشد. بر همین اساس است که صنایع و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی خرید زیمنس PLC را به نسبت قیمت PLC را در اولویت قرار می‌دهند . بر همین مبنا است که ما نیز می‌خواهیم در این مقاله از PLC زیمنس صحبت کنیم و در انتها نیز نمایندگی زیمنس را در ایران معرفی نماییم

PLC زیمنس چیست ؟

PLC  و یا کنترل‌گر منطقی برنامه‌ریز یک رایانه دیجیتال است که برای صنایع کاربرد دارد . پی ال سی وظیفه کنترل فرآیند تولید، کنترل خطوط مونتاژ و کنترل دستگاه‌های رباتیک را دارد . به عبارت دقیق‌تر می‌توان گفت که هر فرآیندی که کنترل دقیق و قابل اطمینان داشته باشد از PLC کمک خواهد گرفت.

چراکه با PLC علاوه بر کنترل برنامه‌ها به صورت دقیق، امکان عیب‌یابی‌ها نیز به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر خواهد بود. براین حسب است که کنترل کننده‌های منطقی برنامه‌ریز جزء جدایی‌ناپذیر سیستم‌های صنعتی در دنیای امروزه به شمار می‌روند . شرکت آلمانی زیمنس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های تجهیزات صنعتی در دنیا، بر روی تولید زیمنس PLC  متمرکز شده است و با وجود تفاوت قیمت PLC  زیمنس در بازار تجهیزات صنعتی امروزه ، خرید زیمنس PLC بنا به کیفیت و اعتبار برند در جایگاه خوبی قرار دارد.

مزیت‌هایPLC  به نسبت رایانه‌ها

  از سویی PLC همانند یک رایانه عادی است که  به سادگی می‌توان با آن کار کرد اما تفاوت‌های بسیاری با رایانه عادی دارد. این ویژگی‌ها باعث شده است که به نسبت رایانه عادی و فرمان مدارالکتریکی، برای صنایع و معادن بزرگ و بخش اتوماسیون این حوزه‌ها بسیار کاربردی‌تر باشد.

در واقع PLC  زیمنس برای شرایط سخت ساخته شده است که گرما، رطوبت، گردوغبار، نویز و نوسانات برق و غیره بر روی آن اثری نداشته باشد و صنایع به راحتی بتوانند با آن کار کنند. هنگام خرید زیمنس PLC متوجه خواهید شد کهPLC   توان ذخیره داده‌ها و برنامه‌ها دارد و به دو حافظه موقت و دائم مجهز می‌باشد.

زیمنس PLC  قابلیت اجرا و فعال نمودن دستگاه‌هایی همچون موتورهای الکتریکی، سیلندرهای پنوماتیکی، رله‌های مغناطیسی و غیره را دارد و برخلاف رایانه‌های عادی امکان اتصال و کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های بسیاری را برای حسگرها و محرک‌های متعدد دارد. بنابه‌ همین دلیل است که با به ویژه بودن این سیستم قیمت PLC زیمنس به نسبت رایانه‌های عادی تفاوت بسیاری دارد. همچنین کامپیوترهای عادی برای پردازش و تحلیل داده‌های امورات رایانه‌ای روزانه است و در گرما و سرما نیز بسیار حساس می‌باشد و      CPU  آن‌ها ضعیف‌تر می‌باشند. اما کامپیوترهای صنعتی و به خصوص PLC زیمنس مناسب شرایط اتوماسیون کارخانه‌ها، صنایع، معادن بزرگ و اتوماسیون‌های اداری پیشرفته و بسیار بزرگ می‌باشد.

  مزایای زیمنس PLC  به نسبت مدارهای فرمان

خرید زیمنس PLC در سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس

PLC  کنترل‌گراست همانند فرمان مدارالکتریکی اما منطقی است بر خلاف فرمان مدار الکتریکی. PLC در دنیای صنعتی یکی از ابزارهایی است که با درک از محیط کاری که برای آن تعریف شده است، از طریق سیگنال‌ها به ورودی‌ها بنا به پردازش و فرمان‌های داده شده، خروجی مناسب صادر می‌کند. به ورود PLC به حوزه تکنولوژی و فروش PLC زیمنس، تابلوهای مدار الکتریکی پر از رله و کنتاکتور و تایمر و کانتر، جای خود را به PLC  دادند و پیشرفت و نظم در دنیای مدرن را پذیرفتند. بزرگ‌ترین مزیت PLC به نسبت مدارهای فرمان، برنامه‌پذیر بودن آن بود. این امر انعطاف را برای این سیستم را ایجاد کرده و کاربرد آن را برای صنایع متفاوت فراهم نمود. کافی است که شما برنامه متناسب با صنعت خود را بنویسید و بر روی زیمنس PLC پیاده کنید. شما کنترل، مدیریت و خروجی‌هایی را دریافت خواهید کرد که متناسب با صنعت شماست.

  انواع زیمنس PLC

طبق اطلاعات به دست آمده از نمایندگی زیمنس شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، PLC  زیمنس به دو دست تقسیم می‌شوند. یک دسته از زیمنس PLC ها به صورت کامپکت هستند که در واقع منبع تغذیه، ماژول‌های ورودی و خروجی و CPU به صورت یکپارچه به هم متصل هستند و یک واحد تلقی می‌شوند. دسته دیگر PLC ماژولار هستند که برخلاف نوع اول شما می‌توانید ماژول‌های دلخواه را انتخاب کنید و در کنار هم قرار دهید. به غیر از این دسته بندی می‌توان در حالت کلی انواع زیمنس PLC  را به پنج دسته دیگر تقسیم نمود:

  • Simatic s5  در واقع از انواع زیمنس PLC قدیمی هستند.
  • Simatic s7  پس از نوع اول به بازار آمده و خود به پنج دسته دیگر تقسیم می‌شوند.
  • LOGO  زیمنس که کنترل کننده سیماتک ارزان قیمتی است و برای کارهای کنترلی کوچک بیشتر کاربرد دارد.
  • Simatic c7  تقریباً می‌توان گفت در میان زیمنس PLC  قدیمی قرار دارد.
  • Simatic 505  که انواع زیمنس PLC مختاف دارد و برای کارهای کوچک و متوسط توسط کمپانی زیمنس طراحی و تولید شده است.

مطمئن‌ترین مسیر برای خرید زیمنس PLC  کدام است؟

خرید زیمنس PLC در سیماتک ایرانیان نمایندگی زیمنس

ما در این نوشتار به صورت کاملاً مختصر اشاره‌ای به زیمنس PLC و انواع آن داشتیم. اما به حتم شما برای خرید زیمنس   PLC  در درجه اول نیاز به کسب اطلاعات و آگاهی‌های بیشتری خواهید داشت. همچنین باید بتوانید از مسیری مطمئن که روند مطمئنی از  فروش زیمنس PLC را برای خرید مشتریان فراهم می‌کنند، اقدام به خرید نمایید. یکی از دغدغه‌ها برای خریداران برندهای بزرگ محصولات الکترونیکی در دنیای صنعت همچون برند جهانی زیمنس، این است که بتوانند محصول تولید شده برند را خریداری نمایند؛ چرا که گاهاً تشخیص محصولات فیک در بازار از محصول برند سخت خواهد بود.

برای این امر یک راه حل بسیار ساده و مطمئن وجود دارد و آن این است که شما قبل از توجه به قیمت PLC زیمنس سعی کنید  محصول مورد نیاز خود را از نمایندگی زیمنس در ایران خریداری کنید. شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نماینده برند زینمس در ایران است.

 شرکت سیماتک ایرانیان دارای 10 سال سابقه در فروش تجهیزات صنعتی برند زینمس و تجهیزات الکتریال در ایران است. شما با مراجعه به آدرس وب‌سایت سیماتک (simatec.ir) می‌توانید با تیم سیماتک ایرانیان ارتباط بگیرید و در زمینه خرید زیمنس PLC و همچنین انواع زیمنس PLC راهنمایی‌های لازم را دریافت نماید. همچنین می‌توانید با ارتباط مستقیم با کارشناسان سیماتک استعلام قیمت PLC  را داشته باشید. با خرید از نمایندگی برند آلمانی زیمنس در ایران نگرانی بابت پشتیبانی و تأمین قطعات صنعتی زیمنس به عنوان برترین برند جهانی نخواهید داشت و می‌توانید با اطمینان از کیفیت، محصول خود را خریداری نمایید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز