خبرگزاری کار ایران

وبینار رونق آکادمی درباره آموزش کسب و کار اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۲۰

این روزها آموزش کسب و کار اینترنتی و فروش اینترنتی تبدیل به یک کلیشه شده است و متاسفانه خیلی از افراد بدون داشتن هیچ تجربه‌ای در زمینه کسب‌وکار و فروش اینترنتی، اقدام به تاسیس یک آموزشگاه می‌کنند و یا به صورت فردی آموزش می‌دهند.

این درحالی است که ارایه آموزش در این زمینه نیازمند تجربه است و مسلما وقتی افراد به صرف خواندن چند کتاب یا مشاهده چند دوره، اقدام به آموزش می‌کنند، خروجی آموزش‌ها خیلی جالب نخواهند بود.

این بزگترین خلع در زمینه کسب و کار اینترنتی است که رونق آکادمی روی آن تمرکز کرده است، یعنی آموزش کسب و کار اینترنتی بر پایه تجربه و دانش به صورت توامان، در رونق آکادمی شما آموزش را از افرادی دریافت می‌کنید که خود پیشتر این آموزش‌ها اجرا کرده و تجربه کرده‌اند.

 

چرا رونق، یک آکادمی تجربی کسب و کار اینترنتی است؟

منظور ما از تجربی بودن یعنی آنچه را که تجربه کرده‌اند آموزش می‌دهند، به طور مثال یکی از دوره‌های جامع رونق آکادمی مرتبط با آموزش فروش در اینستاگرام است و این در حالی است که موسسین رونق آکادمی یک فروشگاه اینستاگرامی موفق با آیدی @darmart.camp دارند و به پشتوانه چنین تجربیاتی اقدامه به تهیه این دوره کرده‌اند.

و یا اگر در مورد کسب درآمد با همکاری فروش مقاله یا حتی آموزشی قرار می‌دهند به پشتوانه تجربه آنها و سایت فعالشان در زمینه همکاری در فروش است.

منظور از تجربی بودن این آکادمی دقیقا این موارد است، و این نقطه تفاوت رونق با سایر آکادمی‌های کسب و کار اینترنتی است.

وبینار رونق آکادمی درباره آموزش کسب و کار اینترنتی

زمینه فعالیت آکادمی رونق به چه صورت است؟

رونق آکادمی در درجه اول یک آکادمی کسب و کار اینترنتی است که در حال حاضر روی فروش اینترنتی تمرکز کرده است، همان چیزی که موسسینش در آن تجربه زیادی دارند.

رونق آکادمی روی 3 حوزه اصلی تمرکز کرده‌است.

1- ارایه آموزش های رایگان و غیر رایگان به افرادی که به دنبال فروش اینترنتی محصولات یا خدماتشان بر بستر سایت و فروشگاه اینترنتی هستند.

2- ارایه آموزش های رایگان و غیر رایگان به افرادی که به دنبال فروش اینترنتی محصولاتشان در اینستاگرام هستند.

3- ارایه آموزش‌های رایگان و غیر رایگان به افرادی که به دنبال کسب درآمد اینترنتی از روش همکاری در فروش هستند.

البته در رونق برای گروه چهارمی هم آموزش های کاملا رایگان از جنس کتاب، ویدیو و دوره در نظر گرفته شده است، افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینترنتی هستند ولی هنوز هیچ ایده ای برای شروع ندارند.

مخاطبان رونق آکادمی چه افرادی هستند؟

همانطور که پیشتر هم اشاره شد ما با 4 گروه از افراد سر و کار داریم.

گروه اول: آنهایی که به دنبال کسب درآمد اینترنتی و کسب و کار اینترنتی هستند، ولی هیچ ایده‌ای برای شروع ندارند، ما آموزش‌های این دسته افراد را کاملا رایگان در نظر گرفته‌ایم تا مسیر خود را پیدا کنند.

گروه دوم: افرادی که ایده خود را مشخص کرده‌اند و تصمیم به فروش کالا یا خدماتش بر بستر وبسایت دارند. یعنی یک فروشگاه اینترنتی می‌خواهند.

گروه سوم: افرادی که ایده خود را مشخص کرده‌اند و تصمیم به فروش کالا یا خدماتش بر بستر اینستاگرام دارند، یعنی به دنبال فروش از طریق اینستاگرام هستند.

گروه چهارم: و در نهایت افرادی که هیچ محصولی ندارند و هزینه تامین محصول هم ندارند، اما مایل هستند از طریق فروش محصولات دیگران یعنی همکاری در فروش به درآمد برسند.

ما در تمام این زمینه‌ها تجربه عملی داریم و برای این گروه از افراد مطالب ویژه‌ای در نظر داریم تا به امید خدا این دوستان هم بتوانند یک جریان درآمدی قابل قبول از طریق اینترنت داشته باشند.

در حال حاضر چه آموزش‌هایی در رونق آکادمی وجود دارند؟

رونق آکادمی با توجه به مخاطبان هدفش اقدام به تهیه سه دوره اصلی کرده است، یک دور برای آنهایی که به دنبال فروش در سایت هستند، یک دوره برای آنهایی که به دنبال فروش در اینستاگرام هستند و یک دوره برای آنهایی که محصولی ندارند و مایل به کسب درآمد از همکاری در فروش هستند.

دو دوره در دست ساخت می‌باشند اما دوره فروش در اینستاگرام که با نام "بازاریابی اثربخش در اینستاگرام" در رونق قرار گرفته است، تا امروز چندصد شرکت کننده داشته است و بارها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شده است.

در زیر تصویر یکی از دوره‌های حضوری که پیش از شیوع کرونا برگزار شده است را مشاهده می‌کنید.

وبینار رونق آکادمی درباره آموزش کسب و کار اینترنتی

آیا آموزش‌های رونق آکادمی رایگان هستند؟

الویت اول رونق آکادمی ارایه آموزش‌های رایگان است، در واقع هدف این نیست که تنها افرادی که حاضر به پرداخت هزینه هستند از آموزش‌ها و آکادمی بهره ببرند.

هدف این است که همه افراد حتی بدون پرداخت هزینه از مطالب آکادمی استفاده کنند و در این میان آنهایی که مایل به پرداخت هزینه هستند مسلما به شکل ویژه‌تری از خدمات و آموزش‌ها استفاده کنند.

به طور مثال در تصویر بالا، وبینار رایگان رونق آکادمی را مشاهده می‌کنید که برای بار سوم در حال برگزاری است، در این وبینار از تجربیات فروش روزانه 5 میلیونی فروشگاه دارمات به مخاطبان گفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز