خبرگزاری کار ایران

برنامه های تبدیل عکس به PDF در آیفون و اندروید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۲۱

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برنامه‌های تبدیل تصاویر به فایل‌هایی با فرمت PDF در دستگاه‌های اندروید و آیفون آشنا کنیم؛ لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

برنامه های تبدیل عکس به PDF در آیفون و اندروید

همه ما با تصاویری با فرمت‌های JPG و JPEG یا PNG کار کرده‌ایم. این فرمت‌ها بسیار رایج بوده و در تمامی دستگاه‌های هوشمند از قبیل رایانه، موبایل و تبلت قابل نمایش هستند. در حالت عادی نیازی به تغییر فرمت تصاویر وجود ندارد؛ اما گاهی برای تهیه اسناد کاغذی و یا به هر دلیلی، ممکن است نیاز به تبدیل عکس به PDF داشته باشید.

خوشبختانه برای این کار، روش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید در کمترین زمان ممکن از آن‌ها استفاده کنید. بهترین راه برای تبدیل عکس به PDF استفاده از ابزارها و وب سایت‌های آنلاین است؛ با این وجود، برنامه‌های شخص ثالثی نیز چه در ویندوز و چه در تلفن‌های همراه هوشمند، طراحی شده‌اند.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برنامه‌های تبدیل تصاویر به فایل‌هایی با فرمت PDF در دستگاه‌های اندروید و آیفون آشنا کنیم؛ لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

تبدیل عکس به PDF در آیفون

برای انجام این کار در دستگاه‌های آیفون، دو روش وجود دارد: روش مستقیم و استفاده از اپلیکیشن‌های اختصاصی.

ما ابتدا به معرفی چند برنامه کاربردی برای تبدیل تصویر به PDF در IPhone خواهیم پرداخت و پس از آن، روش مستقیم و بدون نیاز به اپلیکیشن شخص ثالث را نیز توضیح می‌دهیم.

برنامه های تبدیل عکس به PDF در آیفون و اندروید

برنامه Photos PDF

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و چن لحظه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت. قبل از هر چیز، باید اپلیکیشن Photos PDF را از اپ استور و یا هر مرجع معتبر دیگری دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

پس از آن، وارد برنامه شده و عکس مورد نظر خود را لود می‌کنید. در انتها نیز با ضربه زدن روی گزینه "Convert to PDF" تصویری که انتخاب کرده‌اید، به یک فایل PDF تبدیل می‌شود.

همانطور که مشاهده کردید، کار کردن با اپلیکیشن Photos PDF بی‌نهایت ساده است و دقیقا به همین دلیل نیز، ما این برنامه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ناگفته نماند این اپلیکیشن، در فروشگاه اپ استور، نمره 4.9 از 5 را از کاربران، دریافت نموده است.

برنامه JPG to PDF Converter

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای تبدیل عکس به PDF در دستگاه‌های آیفون می‌توانید روی آن حساب کنید، JPG to PDF Converter است. کار کردن با این برنامه نیز بسیار آسان و البته لذت‌بخش است. برای شروع، می‌توانید JPG to PDF Converter را از فروشگاه اپ استور دانلود کرده و روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

پس از آن، برنامه را باز کرده و با چند قدم آسان، فایل تصویری خود را به یک سند PDF تبدیل کنید. برنامه JPG to PDF Converter در اپ استور، نمره 3.9 از 5 را دریافت کرده است.

روش مستقیم تبدیل تصاویر به PDF

استفاده از برنامه‌ها علاوه بر اینکه دردسرهای خودش را دارد، باعث اشغال فضای حافظه دستگاه آیفون شما می‌شود. از این رو، بسیاری از افراد سعی می‌کنند برای تبدیل عکس به PDF از روش‌های مستقیم و بی‌واسطه استفاده کنند. خوشبختانه این امکان برای کاربران IPhone فراهم شده است.

برای تبدیل فایل‌های تصویری به اسناد PDF در آیفون، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Photos را در تلفن همراه خود باز کنید و با ورود به بخش Albums روی گزینه Select ضربه بزنید. اکنون می‌توانید یک یا چند تصویر را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Share ضربه بزنید
  • از میان گزینه‌های موجود در این صفحه، روی Print ضربه بزنید
  • دو انگشت را روی پیش نمایش عکس بگذارید و گزینه Save PDF را فشار دهید.
  • دوباره روی نماد اشتراک ضربه بزنید و نحوه اشتراک گذاری عکس تبدیل شده در فایل PDF را انتخاب کنید.
  • به همین راحتی، عکس یا عکس‌های انتخاب شده، تبدیل به فایل‌های PDF می‌شوند.

تبدیل عکس به PDF در اندروید

کاربران سیستم عامل‌های اندروید نیز می‌توانند به راحتی، تصاویر مورد نظر خود را به فایل‌های PDF تبدیل کنند. در فروشگاه گوگلی پلی، انواع مختلفی از اپلیکیشن‌ها برای انجام این کار، در دسترس هستند. ما در ادامه به برخی از این اپلیکیشن‌ها اشاره خواهیم کرد:

برنامه Image to PDF Converter

این اپلیکیشن، یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران اندروید برای تبدیل عکس به PDF است. در اولین قدم، باید Image to PDF Converter را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

برنامه های تبدیل عکس به PDF در آیفون و اندروید

در مرحله بعد، می‌توانید برنامه را باز کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فایل‌های تصویری خود را به اسناد متنی تبدیل کنید. جالب است بدانید که در این اپلیکیشن، امکان تبدیل چند تصویر به یک فایل PDF واحد، وجود دارد.

اپلیکیشن Image to PDF Converter در فروشگاه گوگل پلی، نمره 4.4 از 5 را از طرف کاربران، دریافت کرده است .

برنامه JPG to PDF Converter

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که در دستگاه‌های اندرویدی با استقبال مواجه شده، اپلیکیشن JPG to PDF Converter است. این برنامه نیز از کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار است و نیاز به هیچ آموزش تخصصی ندارد. همانند هر اپلیکیشن دیگری، ابتدا باید وارد فروشگاه گوگل پلی شده و JPG to PDF Converter را دانلود و نصب کنید.

این اپلیکیشن محبوب، توانسته نمره 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کند و همین عامل نیز به نوعی نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است.

معرفی چند وب سایت آنلاین برای تبدیل عکس به PDF

در صورتی که علاقه‌ای به نصب اپلیکیشن ندارید، می‌توانید از ابزارهای آنلاین زیر برای تبدیل عکس به فایل PDF استفاده کنید. کار کردن با این وب سایت‌ها بسیار آسان است. تنها کافیست وارد محیط آن‌ها شده و تصاویر خود را آپلود کنید؛ بعد از آن عملیات تبدیل در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد:

  • وب سایت smallpdf
  • وب سایت ilovepdf
  • وب سایت imagetopdf
  • وب سایت jpg2pdf

محیط تمامی این وب سایت‌ها شبیه به هم بوده و به راحتی می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید.

کلام پایانی

در این مقاله که توسط مجله تکنولوژی ایده آل تک آماده شده و در اختیارتان قرار گرفت، به بررسی برنامه‌ها و روش‌های مختلف تبدیل عکس به PDF پرداخته شد. امیدواریم از این به بعد بتوانید در کمترین زمان ممکن و به ساده‌ترین شکل، انواع فایل‌های تصویری خود را به اسناد متنی تبدیل کنید.

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله، توانسته باشد نظر مثبت شما عزیزان را جلب نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز