خبرگزاری کار ایران

آموزش همکاری در فروش اینترنتی از 0 تا 100

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۱۳

همکاری در فروش یکی از روشها و مدلهای کسب و کار اینترنتی است. در این روش شما با فروش محصولات دیگران کسب درامد میکنید. همکاری در فروش به زبان خیلی ساده یعنی اینکه شما محصولات و خدمات دیگر آن را می فروشید و به ازای فروش که از سمت شما صورت می گیرد پورسانتی را دریافت می کنید.

 ایده کسب و کار اینترنتی بیشتر مناسب افرادی است که قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین دارند و می خواهند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند ولی هیچ محصول  و یا خدماتی ندارند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید فقط راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید اما هیچ محصول و خدماتی برای فروش ندارید پیشنهاد می کنیم از این روش کسب و کار اینترنتی استفاده کنید.

 البته تفاوت های زیادی بین همکاری در فروش با همکاری در فروش اینترنتی وجود دارد. در روش همکاری در فروش شما باید با تامین کنندگان مذاکره کنید  و اگر قبول کردن با آنها همکاری کنید. اما در روش همکاری در فروش اینترنتی اصلاً این طور نیست! شما با استفاده از فروشگاه هایی که همکاری در فروش آنلاین دارند کار می کنید و به ازای هر فروشی که از سمت سایت  و شبکه اجتماعی شما صورت می گیرد پورسانت را دریافت می کند. البته در این مقاله قصد دارم شما را به صورت کامل با همکاری در فروش اینترنتی آشنا کنم و به شما آموزش بدم که چطور می توانید این روش کسب و کار اینترنتی و کسب و کار آنلاین را از صفر راه اندازی کنید.

همکاری در فروش اینترنتی چیست؟

 همکاری در فروش اینترنتی به زبان خیلی ساده یعنی اینکه شما محصولات و خدمات دیگر آن را می فروشید و به ازای فروش در سمت شما صورت می گیرد پورسانت ای را دریافت می کنید. در روش همکاری در فروش به روش اینترنت شما به یک سایت و یا یک شبکه اجتماعی نیاز دارید. شما از طریق وب سایت و شبکه اجتماعی که دارید باید شروع به فروش محصولات و خدمات دیگران کنید. البته بهترین گزینه برای اینکه بتوانید با استفاده از همکاری در فروش به درآمد بالایی برسید راه اندازی و ساخت سایت است.

  با یک جستجوی ساده می توانید سایت هایی که این امکان را به شما می دهند تا محصولات آنها را بفروشید و از طریق محصولات آنها کسب درآمد کنید را پیدا کنید. وقتی این سایت رو پیدا کردید در پنل همکاری در فروش آنها ثبت نام میکنید و سایت و شبکه اجتماعی که از قبل راه اندازی کرده اید را به آنها معرفی میکنید. بعد از اینکه سایت و شبکه اجتماعی شما تایید شد  می توانید همکاری در فروش تان را شروع کنید. البته در ادامه به صورت قدم به قدم نحوه کسب درآمد از این روش را به شما خواهیم گفت و با استفاده از این روش می توانید شروع به درآمد زایی کنید.

مزایای همکاری در فروش اینترنتی

آموزش همکاری در فروش اینترنتی از 0 تا 100

  • برای اینکه از این روش استفاده کنید شما نیازی به سرمایه و هزینه اضافی ندارید. شما با کمترین سرمایه ممکن نهایتا هزینه راه اندازی سایت که در ادامه به آن پرداختیم می توانید این مدل کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید.
  • اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید و نمی خواهید محصولات آموزشی و دانلود درست کنید همکاری در فروش می تواند یکی از مهمترین گزینه ها برای شما باشد.
  •  در همکاری در فروش اینترنتی شما نیاز به مذاکره کردن ندارید و فقط کافیست که سایت‌هایی که همکاری در فروش اینترنتی دارند را پیدا کنید و همکاری تان را با آنها شروع کنید.
  • برای اینکه از این روش استفاده کنید نیازی به هیچ مدرک خاصی ندارید.
  • در هر سن و سال و هر شرایطی  از می توانید از این روش کسب و کار اینترنتی استفاده کنید.
  • بزرگترین مزیت این محصول این است که شما به صورت کاملا اتوماتیک کسب درآمد میکنید. بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید و کاری کردی که سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود وقتی سایت را به نتایج اول گوگل رسید درامد اینترنتی شما شروع می شود و حتی در خواب هم درآمدزایی خواهید کرد.

 در این قسمت مزایای کسب درآمد اینترنتی از همکاری در فروش را به شما آموزش دادیم. دردام قصد دارم نحوه راه اندازی و کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش را به شما آموزش بدهم.

آموزش کسب درآمد از طریق همکاری در فروش اینترنتی

آموزش همکاری در فروش اینترنتی از 0 تا 100

برای اینکه بتوانید از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنید باید تمام مراحلی که در ادامه به شما آموزش خواهم داد را پیاده سازی کنید و این روند را ادامه بدهید تا درآمدزایی شما شروع شود. شاید فکر کنید کسب درآمد از طریق همکاری در فروش ممکن است کمی کار سخت و دشواری باشد. البته درست است هرکاری سختی خودش را دارد!

اما می خواهم به شما قول بدهم که اگر اصولی کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید مطمئن باشید خیلی راحت می توانید به درآمدهای میلیونی بالایی برسید. تمام مراحل همکاری در فروش اینترنتی را به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد.  پس در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگویم که چطور می توانید از طریق همکاری در فروش اینترنتی شروع به کسب درآمد و درآمد زایی آنلاین کنید.

1- راه اندازی و ساخت سایت

اولین مرحله برای درآمدزایی از طریق همکاری در فروش راه اندازی و ساخت سایت است. برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید شما به یک وب سایت و یا یک شبکه اجتماعی نیاز دارید. البته من توصیه می کنم حتماً حتماً به فکر راه اندازی و ساخت سایت تان باشید.

شاید فکر کنید برای راه اندازی و ساخت سایت حتماً باید زبان های برنامه نویسی تحت وب را به صورت کامل یاد بگیرید، در صورتی که  اصلاً اینطور نیست! شما به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس می توانید بدون اینکه حتی یک خط کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشید هر وب سایتی را با هر امکاناتی که می خواهید برای خودتان و کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

 البته  می‌توانید راه اندازی و ساخت سایت تان را به شرکت های طراحی سایت و افراد برنامه نویس بدهید. ولی من اصلاً این توصیه را به شما نمی کند!  اگر بخواهید یک وب سایت را خودتان راه اندازی کنید به سرمایه کمی نیاز دارید. نهایتاً با چند صد هزار تومان می توانید یک وب سایت کاملاً حرفه ای برای کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید.  اما اگر بخواهید کار طراحی سایت تان را به شرکتهای طراحی سایت و افراد برنامه نویس بدهید ممکن است چندین میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان بابت راه اندازی و ساخت یک سایت معمولی از شما هزینه بگیرند. برای همین توصیه می‌کنیم خودتان دست به کار شوید و سایت تان را راه اندازی کنید.

2- شروع به تولید محتوا کنید

برای کسب درآمد و درآمدزایی از طریق سیستمهای همکاری در فروش باید شروع به تولید محتوا کنید. روش اصلی تولید محتوا در سایت های همکاری در فروش به این صورت است که شما محصولات دیگران را باهم مقایسه می کنید بهترین محصول را با توجه به هزینه ای که کاربرد دارد به آنها معرفی می‌کنید. به عنوان مثال یک مقاله کامل و جامع برای بهترین گوشی های سامسونگ می نویسید و ۱۰ تا از بهترین گوشی ها را با هم مقایسه می کنید. یا اینکه می توانید درباره راهنمای خرید لپ تاپ ظروف آشپزخانه، بهترین شامپو ها و هر چیز دیگری که فکرش را می کنید بنویسید. در تولید محتوا شروع به جمع‌آوری اطلاعات می کنید و در قالب یک مقاله محصولات را با هم هم مقایسه می کنید. دروان راه ممکن است کمی تولید محتوا برایتان سخت باشد اما کمکم اصول تولید محتوا را به صورت کامل یاد خواهید گرفت.

3- پیدا کردن سایت های همکاری در فروش اینترنتی

 سعی کنید ۲۰ تا ۳۰ مقاله روی سایتتان منتشر کنید و بعد شروع به پیدا کردن سایت هایی که همکاری در فروش آنلاین دارند کنید. پیدا کردن چنین سایتهایی اصلا کار سخت و دشوار نیست.  شما خیلی راحت می‌توانید  با یک سرچ ساده این سایت ها را پیدا کنید  و در پنل همکاری در فروش این سایت ثبت نام کنید. بعد از اینکه در پنل همکاری در فروش این سایت ها ثبت نام کردید سایت تان را به آنها معرفی میکنید و بعد از این که تایید شد میتوانید با این سایت ها شروع به همکاری کنید.

4- سئو و بهینه سازی سایت

 بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر یادگیری سئو و بهینه سازی سایت باشید. وقتی اصول سئو را یاد بگیرید می توانید سایتتان را در نتایج اول گوگل بالا بیاورید و دیده شوید.

جمع بندی

 همکاری در فروش اینترنتی یکی از روش های پولساز کسب و کار اینترنتی است.  در این روش شما محصولات و خدمات دیگران را می فروشید به ازای هر فروش گرفتم که شما صورت می‌گیرد پورسانت دریافت میکنید. اگر اصولی این مدل کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید خیلی راحت می توانید به درآمدهای میلیونی برسید. اگر هیچ محصولی یا خدماتی ندارید این روش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. البته در سایت آکادمی سبز شما را با انواع روشهای کسب و کار اینترنتی آشنا کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز