خبرگزاری کار ایران

معرفی برترین هدایای تبلیغاتی پرفروش در ایران(معرفی ست مدیریتی شیک)

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۹۲

اگر شما به دنبال هدیه دادن به افرادی هستید که برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و برایتان مهم هستند به شما خرید ست مدیریتی لاکچری شهرگیفت را پیشنهاد می‌کنم.

ست مدیریتی لاکچری و لوکس هدیه مناسب برای افراد مهم!!

خرید هدایای تبلیغاتی پرفروش در ایران

اگر شما به دنبال هدیه دادن به افرادی هستید که برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و برایتان مهم هستند به شما خرید ست مدیریتی لاکچری شهرگیفت را پیشنهاد می‌کنم. این ست مدیریتی شیک اورجینال است و دارای موارد زیر است. 

  • خودکار نفیس
  • سررسیـد وزیـری با لب طلایـی
  • یاداشت اروپایی با لب طلایی
  • جا کارتـی
  • جا کلیدی
  • یک جعبـه پوستمـاری نـفیس

همواره خرید هدیه برای مدیران ارشد و مدیران میانی در سازمان ها دارای اهمیت بوده است.اما چرا؟

چرا خرید هدیه برای مدیران حائز اهمیت است؟

فرض کنید شما مدیر یک کسب و کار هستید و برای یک قرارداد مهم با شرکت x ماه هاست که حاضر میشوید. این قرار برای شم بسیار اهمیت دارد و با بستن یک قرارداد موقیعت شغلی شما را بسیار بالا خواهد برد. برای چنین جلسه و نشست مهمی باید از قبل به دنبال یک هدیه شایسته برای آن مدیر باشید. ما در شهرگیفت هدیه ست مدیریتی لوکس و لاکچری را پیشنهاد میکنیم تا شما بتوانید در آن جلسه موفق باشید و همواره احساس خوشایند افراد مذاکره کندد ه را با خود داشته باشید.

اگر عاشق شده اید ست مدیریتی لوکس را هدیه دهید!

اگر قصد دارید رابطه ای عاشقانه را آغاز نمایید خرید این ست مدیریتی لاکچری را به شما پیشنهاد میکنم. اولین کادوها و هدیه ها در پیشرفت یک رابطه حائز اهمیت هستند. اولین هدیه ها خصوصیات خود را دارند، باید نه خیلی رسمی و نه خیلی غیررسمی باشد. ست مدیریتی لوکس این خصوصیات را دارد. بسایر شیک است و برای کادوهای رسمی شروع یک رابطه پیشنهاد می شود.

خرید سررسید شهرگیفت، هدیه پرفروش و ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان در ایران

کار اصلی شهرگیفت مشاوره و فروش هدایای تبلیغاتی با کیفیت به سازمان ها و کسب و کارها است

خرید سررسید همواره یکی از هدایای مهم تبلیغاتی عید نوروز می باشد. شرکت و کسب و کارها با انتخاب و خرید سررسید و تقویم رومیزی برند کاری خود را به مخاطبان معرفی خواهند نمود. با توجه به اینکه تنها چندماهی با شروع سال جدید فاصله داریم، بهترین زمان برای سفارش سررسید1400 است و زمان کافی و قیمت مناسب سررسید1400 در این ایام، باعث می شود خاطره ی خوبی را از خرید هدایای تبلیغاتی خود به ذهن بسپاریم. سررسید1400 به همراه یک ست مدیریتی لوکس می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید هدایای تبلیغاتی در ایام فرارسیدن سال جدید باشد. راستی برای خرید سررسید باکیفیت و زیبا جایی را سراغ دارید؟ آیا می دانید که کدام نوع سررسید از نظر سایز، محتوا، جنس جلد و... برای هدف تبلیغاتی شما مناسب تر است؟

معرفی برترین هدایای تبلیغاتی پرفروش در ایران(معرفی ست مدیریتی شیک)

ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم، اگر کیفیت محصولات تبلیغاتی که قصد خرید آن را دارید برایتان مهم است، ما فروشگاه آنلاین "شهرگیفت" را به شما معرفی می کنیم. شهرگیفت یک سایت تخصصی برای خرید هدایای تبلیغاتی رسمی و غیررسمی است، این سایت یک مرجع تخصصی برای فروش سررسید1400، ست مدیریتی لوکس، انواع هدایای تبلیغاتی و... محسوب می شود.

5 نکته مهم که در خرید سررسید باید به آن توجه داشت

برای خرید سررسید نکاتی وجود دارد که بهتر است برای انتخاب یک سررسید خوب و کارآمد به این نکات توجه نمود:

  • توجه به اینکه سررسید فضای کافی برای نوع استفاده ی ما را داشته باشد.
  • اندازه ی سررسید(قطع سررسید) نیز برای خیلی ها مهم است و این مورد نیز بستگی به نحوه ی حمل و نگهداری آن دارد.
  • وزن سررسید از موارد دیگری است که افرادی که دائماً آن را به همراه دارند، بدان توجه می کنند.
  • کیفیت سررسید مورد نظر و اینکه خوش دست بودن و نوع چاپ و سایز متون و در مجموع، طراحی سررسید هم جزو موارد مهم انتخاب آن است.
  • قیمت سررسید نیز جزو پارامترهای بسیار با اهمیت خرید سررسید، خصوصاً در تعداد بالا محسوب می گردد.

انواع سررسید و انواع قطع سررسید

در خرید سررسید باید به ابعاد آن توجه داشت. سایز سررسید را در اصطلاح قطع سررسید میگویند. در حالت استاندارد به اندازه های مختلفی نظیر: رحلی (۲۱ در ۲۸٫۵)، وزیری (۲۵ در ۱۷٫۵)، رقعی(۲۱ در ۱۴٫۵)، پالتویی کوچک(۱۱ در ۲۰)، پالتویی بزرگ (۱۱٫۵ در ۲۲٫۵)، جیبی(۱۴ در ۱۰)، اروپایی(21 در 12) و... می باشد.

سفارشی سازی سررسید یا اختصاصی نمودن سررسید به چه معناست؟

سفارشی سازی سررسید یا اختصاصی نمودن سررسید یعنی شما با توجه به سلیقه خود و نیاز سازمان خود آن سررسید را تهیه نمایید. به عنوان مثال جلد سررسید چگونه باشد؟ ابعاد و یا اصطلاحا قطع سررسید شما چه اندازه باشد؟ سررسید اروپایی یا سررسید وزیری، سررسید خشتی یا سررسید جیبی! آیا روی جلد سررسید شما نماد لوگو یا نام بیزینس یا کسب کار شما بیاید؟ نام سایت و یا نام شرکت شما روی تمام صفحات سررسید نوشته شود؟

تمام نکات بالا شامل سفارشی سازی سررسید میشود.

خرید سررسید از شهرگیفت،

شروع یک قرن با سالنامه و سررسید ۱۴۰

شهرگیفت با بهره گیری از تیمی جوان، خلاق و پرانگیزه، فضایی بانشاط و مناسب را برای انجام سفارشات شما در اختیار دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس shahregift.com خرید لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید. اگر هنوز سفارش سررسید خود را قطعی نکرده و برای انتخاب ویژگی های یک سررسید خاص، به نتیجه نرسیده اید، بخش مشاوره ی فروشگاه آنلاین شهرگیفت یک فرصت ویژه برای شما محسوب می شود تا با راهنمایی های مشاورانی متخصص و حرفه ای بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه به زمان تحویل وعده داده شده، حمل و ارسال رایگان محصول و دریافت هدیه ای رایگان، خرید از فروشگاه آنلاین شهرگیفت را مبدل به یک تجربه ی لذت بخش و فوق العاده برای شما می کند و کیفیت محصولات این فروشگاه رضایت قلبی از خریدتان را به شما می بخشد. بنابراین چنانچه قصد سفارش یک سررسید مناسب و خاص را به عنوان سررسید1400 را دارید، فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به وبسایت شهرگیفت (shahregift.com) بهترین ها را از آنِ خود کنید.

شما میتوانید برای خرید سررسید شهرگیفت و اطلاع از لیست قیمت سررسید و کاتالوگ سررسید 1400 را از وب سایت شهرگیفت دانلود نمایید و یا به شماره تلفن 09028253215 پیام دهید تا کارشناسان فروش برای شما کاتالوگ و لیست قیمت را ارسال نمایند.

شماره تماس مجموعه شهرگیفت: 02186122438

 
 
 
معرفی برترین هدایای تبلیغاتی پرفروش در ایران(معرفی ست مدیریتی شیک)
 
 

مزایای خرید سررسید و هدایای تبلیغاتی از شهرگیفت چیست؟

  • ارسال به سراسر ایران
  • مشاوره تخصصی هدایای تبلیغاتی
  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

خرید هدیه دانش آموزی، خرید هدیه یلدا، خرید هدیه روز پزشک، خرید پک بهداشتی یلدا، خرید ست لوکس، خرید ست های مدیریتی،ادکلن های تبلیغاتی، خرید قلم های لوکس برندهایی نظیر شیفر، یوروپن، دلتا، پیرکاردین و غیره در شهرگیفت موجود است. شما میتوانید جهت خرید هدایای مورد نظر با مجموعه ارزنده شهرگیفت تماس بگیرید.

کار اصلی شهرگیفت مشاوره و فروش هدایای تبلیغاتی با کیفیت به سازمان ها و کسب و کارها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز