خبرگزاری کار ایران

بوتان بازار برندهای محبوب رادیاتور پنلی را توسعه داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۵۳۶

شرکت آذر گرمای سهند تبریز از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی بوتان ، باکیفیت ترین رادیاتور های پنلی را با شبکه گسترده توزیع و فروش به بازار عرضه می کند.

تولید باکیفیت ترین رادیاتورهای پنلی کشور در یکی از شرکت‌های گروه صنعتی  بوتان

شرکت آذر گرمای سهند تبریز از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی بوتان ، باکیفیت ترین رادیاتور های پنلی را با  شبکه گسترده توزیع و فروش به بازار عرضه می کند.

به گزارش ایلنا: رادیاتورهای پنلی را باید از جمله وسایل گرمایشی نوین و نسل سوم رادیاتورهای مورد استفاده در صنعت ساختمان به شمار آورد.

در سال 1390 اولین رادیاتور پنلی تولید شده در ایران با برند "ایرتور پن" وارد بازار شد. تولید این رادیاتور حاصل همکاری مشترک ایران و ترکیه برای انتقال دانش روز دنیا در قالب شرکت "آذریانار ایستی سو" بود.

 بهره گیری از خطوط تولید پیشرفته LEAS ایتالیا و کیفیت متمایز این محصول موجب استقبال گسترده بازار از این محصول شد به گونه ای که ظرفیت خط تولید به سه برابر افزایش پیدا کرد و برند های جدید نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار گرفت.

"شرکت آذر گرمای سهند تبریز" از شرکت های زیر مجموعه بوتان در سال 1398 اقدام به خرید خطوط تولید رادیاتور های پنلی با برند های ایرتور پن، گلد پن، آی پن، آیو، سیلور پن، آریل استار و کلاس پن از شرکت آذر یانار نموده تا امکان توسعه بازار برند های محبوب رادیاتور پنلی بیش از پیش فراهم شود.

در حال حاضر شرکت آذر گرمای سهند تبریز به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کننده رادیاتور های پنلی در ایران شناخته می شود. این شرکت خود را متعهد به عرضه محصولات با دوام، با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مطمئن در جای جای ایران به مشتریان می داند.

این شرکت با در اختیار داشتن شبکه گسترده فروش در تمامی استانهای کشور امکان دسترسی آسان به محصول و دریافت خدمات گارانتی را برای مشتریان فراهم نموده است.

خدمات پس از فروش رادیاتور پنلی در شرکت آذر گرمای سهند تبریز

  • 12 سال گارانتی تعویض
  • ارائه گسترده خدمات در سراسر کشور

3 مزیت  مهم رادیاتورهای پنلی شرکت آذر گرمای سهند تبریز

  • ضد رسوب و خوردگی
  • تنوع در سایز از 50 سانتی متر تا 2 متر
  • راندمان بالا با رده انرژی B

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز