خبرگزاری کار ایران

قیمت انواع محصولات آهنی در فروشگاه آهن 118

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۹۵۷

شرکت آهن 118 یکی از فروشگاه های اینترنتی در بین معتبر ترین مراکز فروش آهن آلات می باشد که در سال 1392 فعالیت خود را درعرصه آهن و فولاد شروع نموده و در چندین سال اخیر با تغییر استراتژی به شیوه نوین جهت خدمات هرچه بهتر به ارگان ها، کارخانجات، شرکت ها، کارگاه‌ ها و مشتریان سنتی (مردم) فعالیت مستمر و پویای خود را آغاز کرده و هم اکنون در زمره شرکت‌های برتر صنعت فولاد کشور شناخته می‌شود.

آهن 118 با تکیه بر نیرو های متخصص و حرفه ای و با اتکا به دانش و تجربه مجموعه خود در راستای ماموریت خود جهت توسعه و گسترش صنعت ساخت و ساز گام بر می دارد. تلاش این مجموعه بر این است تا در رشد و شکوفایی میهن عزیزمان سهمی اندک داشته باشد.

از جمله اهداف مدیریتی این مجموعه ارائه مشاوره تاثیر گذار، تأمین و حمل کلیه مقاطع فولادی، آلیاژی و استیل با حذف واسطه های تجاری و دلالان، در کمترین زمان ممکن و با قیمت های رقابتی می باشد. این محصولات شامل انواع میلگرد ، تیرآهن ، پروفیل ، ورق ، لوله و... می باشد.

نکته ای که برای این مجموعه و کارشناسان فروش آن بسیار حائز اهمیت است، بودجه مشتری می باشد. این مجموعه سعی کرده تمامی محصولات خود را در عین با کیفیت بودن با قیمتی کمتر و مناسب تر از قیمت اصلی به مشتری عرضه کند. زیرا رضایت و اعتماد مشتری و مصرف کننده، فاکتور اصلی جهت فروش محصولات در این شرکت می باشد.

به عنوان مثال قیمت تیرآهن ، قیمت ورق ، قیمت میلگرد ، لوله و قیمت پروفیل در فروش به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا تیرآهن که نوعی پروفیل پر کاربرد در ساختمان سازی است و در صنعت نیز استفاده می شود، در انواع مختلف و در قیمت های متفاوتی در آهن 118 به فروش می رسد.

قیمت تیرآهن با توجه به نوع ، سایز و کیفیت آن تعیین می گردد. به عبارتی هر چه سایز تیرآهن بیشتر باشد و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت تیر آهن بیشتر است.

میلگرد هم همانند تیرآهن از اجزای اصلی در ساختمان سازی می باشد که پایه و اساس ساختمان را تشکیل می دهد. این محصول نیز سایز ها و ضخامت های گوناگونی دارد که با توجه به آن قیمتش محاسبه می شود و بنابر کیفیت و کارخانه تولید کننده، سایز، نمره و نوع میلگرد متفاوت است. برای مثال قیمت میلگرد نمره ۱۰ از نمره ۱۲ کمتر است و قیمت میلگرد نمره ۱۰ ساده کمتر از قیمت نمره ۱۰ آجدار است. این عوامل موجب تفاوت قیمت انواع میلگرد ها می شود و علت تفاوت قیمت آن ها با هم را نشان می دهد اما تاثیری بر قیمت روز میلگرد ندارد.

قیمت روز میلگرد در بازار متاثر از عواملی نظیر نوسانات بازار ارز، قیمت شمش آهن، تقاضای کشورهای همسایه، قیمت جهانی فولاد، میزان تقاضای بازار و... است که هر کدام به سهم خود می تواند بر تغییر قیمت روز آن تاثیر گذار باشند.

ورق که از محصولات پرکاربرد در تولید انواع محصولات آهنی و فولادی به شمار می رود انواع متفاوتی در بازار دارد که هر کدام بنا بر کاربرد های متفاوتی که دارند قیمت های های مختلفی نیز برای آن ها در نظر گرفته می شود.

قیمت ورق در گذشته با توجه به ثبات بازاری که وجود داشت و کاهش تقاضا برای ساخت و ساز ، ثابت بود. اما امروز و با توجه به نوسانات شدید ارزی و همچنین افزایش تقاضا برای مصارف صنعتی،  شاهد افزایش قیمت ورق هستیم. عامل مهم دیگری که قیمت روز ورق را تحت الشعاع قرار می دهد، بازار جهانی است. با توجه به روند تحریم ها، واردات ورق ممنوع شده و ورق های وارداتی در بازار کمیاب شده اند و ورق های موجود نیز با قیمت های بالایی به فروش می رسند.

قیمت انواع محصولات آهنی در فروشگاه آهن 118

از طرفی هزینه بالای حمل برای ورق های وارداتی در قیمت روز ورق تأثیر بسزایی گذاشته است. با این وجود مجموعه تخصصی آهن۱۱۸ با برخورداری از متخصصین کارآمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی تلاش کرده اند تا با قیمت مناسب ورق را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

پروفیل ها که تقریبا همه جوره در همه جا حضور دارند از انواع مصالح ساختمانی محسوب می شوند که در اشکال مختلفی تولید شده و هر کدام از آن ها با توجه به کاربرد های متفاوتی که دارند در ساختمان استفاده می شوند.

قیمت انواع پروفیل به ابعاد آن، شرکت سازنده و کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد. هرچند عواملی اعم از تغییرات نرخ ارز، قیمت در بازار جهانی و عوامل سیاسی نیز بر قیمت این محصول تاثیر دارد. به دلیل تغییرات روزانه نرخ ها شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان آهن ۱۱۸ در ارتباط باشید.

این مجموعه با بکارگیری متخصصان و نیروهای جوان توانسته اعتماد مشتریان زیادی را جلب کرده و مشتریان به راحتی یک تلفن، می توانند به تمامی اطلاعات مربوط به اقلام مورد نیاز خود دست یابند و با اطمینان و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهند. پس شما مشتریان، ارگان ها، کاخانجات و... می توانید با خیالی آسوده از این فروشگاه اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز