خبرگزاری کار ایران

پرستار در منزل تهرانپارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۶۰

هوم کا خدمات مراقبتی از قبیل اعزام پرستار به منزل را انجام می­دهد و می­توانید از خدمات پرستار در منزل تهرانپارس استفاده کنید.

آیا یکی از اعضای خانواده­تان دچار بیماری شده و نیاز به دریافت خدمات پرستاری در منزل را دارید؟ آیا به علت مشغله ­ی کاری امکان مراقبت و رسیدگی به فرزندانتان را ندارید؟ آیا وظیفه ­ی مراقبت از مادر و پدر سالمندتان برعهده­ی شما است ولی از عهده ­ی این مسئولیت برنمی­آیید و می­خواهید از کمک متخصص بهره ببرید؟ هوم­کا در کنار شماست. نگران نباشید!

هوم کا خدمات مراقبتی از قبیل اعزام پرستار به منزل  را انجام می­دهد و می­توانید از خدمات پرستار در منزل تهرانپارس استفاده کنید.

هنگامی که در حال بهبودی از یک بیماری یا آسیب هستید، خدمات پرستاری در منزل می­تواند به شما کمک کند تا بتوانید که مثل قبل کارهای روزمره­ی خود را انجام دهید. پرستاران ما شرایط شما را در هر بار مراجعه ارزیابی می­کنند و برای تهیه یک برنامه درمانی هدفمند با پزشک­تان مشارکت می­کنند. تیم مراقبتی هوم کا ما برای بهبود کیفیت زندگی­تان و جلوگیری از مراجعه ناخواسته به بیمارستان برای تسریع در روند بهبودی­تان تلاش می­کند.

انواع خدمات پرستاری در منزل تهرانپارس

مجموعه­ی هوم کا، خدمات پرستاری در منزل از قبیل پرستاری از کودک، پرستاری از سالمند و پرستاری از بیمار را به ساکنین تهرانپارس ارائه می­دهد. برخی از مسئولیت هایی که پرستاران در منزل­تان بر عهده می­گیرند شامل بهبود سلامتی و پیشگیری از بیماری­ ها، تجویز دارو، ارائه حمایت عاطفی و مراقبت­های اساسی مانند بهداشت شخصی است. ارائه­ی موثرترین روشهای مراقبت از بیمار، قسمت بسیار مهمی از وظایف پرستار در منزل است.

پرستاری از کودک در منزل تهرانپارس

آیا به دنبال پرستار کودک در منزل تهرانپارس هستید؟ ‌هوم کا خدمات پرستاری در منزل را به ساکنین ‌تهرانپارس ارائه می دهد. کودکان دارای معلولیت و مبتلا به سندروم داون، اوتیسم، بیش فعالی نیاز به مراقبت ‌درمانی بیشتر دارند. خانواده­ها برای مراقبت بیشتر از فرزندشان به کمک پرستار نیاز دارند. یکی از نگرانی­ها و ‌دغدغه­های خانواده­ها، مراقبت و نگهداری از فرزندشان است. بسیاری از خانواده­ها ترجیح می­دهند که این کار ‌توسط پرستار کودک در منزل انجام شود. مراقبت و پرستاری از کودکان بسیار کار حساسی است. همانطور که می‌دانید، پدر و مادر و پرستار کودک تأثیر ‌زیادی روی شخصیت کودک و رفتار وی دارند. با توجه به اهمیت انتخاب پرستار کودک مناسب، انتخاب پرستار ‌کودک با تجربه و ماهر از دغدغه­ها و نگرانی­های افراد است. با استفاده از خدمات مراقبتی هوم کا نگران این ‌مسئله نباشید.‌ انتخاب یک پرستار کودک دلسوز، مجرب و قابل اعتماد اهمیت زیادی ‌دارد. اگر برای پرستاری از کودک به پرستار کودک در منزل تهرانپارس نیاز دارید، با کارشناسان هوم­کا تماس ‌بگیرید.‌

پرستاری از بیمار در منزل تهرانپارس

حضور خانواده­ی بیمار در کنار او به بهبود پروسه­ی درمان کمک می­کند. به همین دلیل توصیه می­شود که از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنید. خدمات پرستاری از بیمار در منزل تهرانپارس از جمله خدماتی که توسط مجموعه­ی هوم­کا ارائه می­شود. مجموعه­ی هوم­کا با اعزام نیروهای مراقب خود به منازل مشتریان ساکن تهرانپارس، نیازهای مراقبتی آنها را تامین می­کند. پرستار بیمار در منزل بستگی به وضعیت بیمار و نوع بیماری، مسئولیت های متفاوتی را به عهده دارد. پرستار ‌بیمار در منزل باید به منظور بهبود بیمار، مهارت کافی و لازم جهت نگهداری از بیمار در منزل را داشته باشد. پرستار بیمار در منزل باید در جهت افزایش روحیه ی بیمار تلاش کند، چون هرچقدر بیمار روحیه ی بیشتری داشته باشد، روند بهبودی سریعتر صورت می­گیرد.

پرستار در منزل تهرانپارس

پرستاری از سالمند در منزل تهرانپارس

پرستار سالمند فردی است که به وی در انجام امور شخصی و زندگی ‌روزمره کمک می کند. سالمندان در این دوران به مراقبت­های خاصی احتیاج دارند. پرستار سالمند در منزل باید خودش را جای اعضای خانواده قرار دهد ‌و در انجام کارهای مراقبتی به فرد سالمند کمک کند. بهترین مکان برای مراقبت از سالمندان، منزل خود فرد ‌است، چون در محیط خانه آرامش بیشتر خواهند داشت و باعث تسریع روند بهبودی سالمند می­شود. ‌‌اگر سالمند به علت کهولت سن نیاز به مراقبت داشته باشد، به خدمات پرستاری در منزل نیاز دارد. بعضی از سالمندان توانایی انجام کارهای خود را ‌دارند و بیشتر به مراقب سالمند نیاز دارند. اما عده­ای از سالمندان ناتوان هستند و باید ‌نگهداری سالمند توسط پرستار با تجربه و آموزش دیده صورت بگیرد. خدمات پرستاری در منزل می‌تواند به شخص سالمند کمک کند که به صورت مستقل به زندگی خود ادامه دهد. ‌برخی از وظایف پرستار سالمند عبارتند از:

  • مراقبت­های روانی؛‎ ‎
  • مراقبت­های جسمانی؛
  • مراقبت­های روزانه؛
  • مراقبت­های تغذیه­ای از سالمند؛
  • رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند؛

مزایای مراقب­های پرستاری در منزل تهرانپارس

مزایای دریافت خدمات پرستاری در منزل بسیار است. علاوه بر اینکه راحت تر از بستری شدن در بیمارستان یا خانه سالمندان است. همچنین، مراقبت­های پرستاری در منزل به بیمار کمک می­کند تا زودتر بهبود پیدا کند، زیرا طبق تحقیقات صورت گرفته، افراد هنگامی که در کنار عزیزان­شان قرار دارند، زودتر بهبود پیدا می­کنند.

مزایای استفاده از پرستار در منزل تهرانپارس

  • کاهش هزینه های رفت و آمد؛
  • کاهش هزینه­های درمانی و مراقبتی؛
  • تسریع روند بهبودی؛
  • افزایش آرامش بیمار و اعضای خانواده؛
  • صرفه جویی در زمان؛
  • کاهش مدت زمان بستری در بیمارستان.

مزایای پرستار بیمار در منزل تهرانپارس

استفاده از پرستار بیمار در منزل دارای مزیت­های عمده­ای نسبت به مراکز نگهداری مانند بیمارستان­ها می­باشد . که در زیر به این مزیت­ها اشاره می کنیم .

  • مراقبت خصوصی از بیمار :

هنگامی که بیمار در بیمارستان تحت مراقبت قرار می­گیرد، پرستاران نمی­توانند به صورت خصوصی از افراد نگهداری کننند. اما استفاده از خدمات پرستاری در منزل باعث می­شود که پرستار به صورت شبانه روزی و به صورت خصوصی وظیفه­ی پرستاری از کودک، سالمند یا بیمار را برعهده بگیرد.

  • افزایش ایمنی :

بیمارستان و مراکز درمانی به علت رفت و آمد افراد مختلف با بیماریهای متفاوت، و همچنین ویروس کرونا که امروزه تمام دنیا با آن روبرو شده، خیلی ناامن است. اما اگر در ‌منزل تحت مراقبت و درمان قرار بگیرید دیگر نباید نگران ایکمنی و محافظت در برابر ویروس­ها و بیماری­ها شوید.

  • افزایش روحیه­ی بیمار:

محیط بیمارستان تاثیر منفی روی روحیه­ی بیمار می­گذارد، به همین دلیل استفاده از خدمات پرستاری در منزل به شما پیشنهاد می­شود. استخدام پرستار خصوصی در منزل باعث می­شود که روحیه بیمار افزایش پیدا کند و روند بهبودی بیمار تسریع پیدا می­کند.

  • نظارت اعضای خانواده:

با دریافت خدمات پرستاری در منزل، اعضای خانواده در کنار فرد نیازمند پرستار حضور دارند و بر روند درمان نظارت دارند. همراهی اعضای خانواده با پرستار به تسریع روند بهبودی بیمار کمک زیادی می­کند.

 آماده شدن برای خدمات پرستاری در منزل تهرانپارس

قبل از استفاده از خدمات پرستاری باید کارهای زیر انجام شود‎:‎

  • یک لیست تماس اضطراری شخصی تهیه کنید؛
  • لیستی از پزشکان­تان را تهیه کنید؛
  • نسخه و سایر گزارشات مربوط به بیماری را آماده کنید؛
  • لیستی از وظایف مورد انتظار از پرستار را تهیه کنید.

هزینه پرستار در منزل تهرانپارس

به دلیل افزایش هزینه­های بستری در بیمارستان، در دسترس بودن خدمات بهداشتی و درمانی با ‌کیفیت در محیط زندگی افراد، دریافت خدمات پرستاری در منزل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. دریافت خدمات درمانی در منزل انتخاب کم هزینه و راحت­تری است و نشان داده شده است که دریافت خدمات پرستاری در منزل، میزان بستری مجدد در بیمارستان و مدت زمان بستری را کاهش می­دهد و در نهایت هزینه­های بیمار را کاهش می­دهد. هزینه و تعرفه­ی استخدام پرستار در منزل باتوجه به ‌وخامت بیماری و مدت دریافت خدمات پرستاری متفاوت است. تعرفه خدمات مجموعه­ی هوم­کا نسبت به سایر مراکز درمانی مقرون به صرفه­تر است و افراد با هزینه کمتر می­توانند درخواست دریافت خدمات پرستاری در منزل را ثبت کنند.

پرستار در منزل تهرانپارس با هوم کا

 تهرانپارس یکی از محله­هایی است که هوم کا خدماتی مانند اعزام پرستار به منزل را به ساکنین این بخش از تهران ارائه می دهد. اگر به دنبال پرستار متخصص و آموزش دیده هستید، این کار را به ما بسپارید. هوم کا در خدمت شما است و خدمات ‌درمانی و مراقبتی از قبیل اعزام پرستار را با هزینه­ی مناسب به شما عزیزان ارائه می­دهد. از طریق راه­های ارتباطی با ما ‌در تماس باشید تا شما را به نحو احسن در این زمینه راهنمایی کنیم. با خدمات مراقبتی و درمانی هوم کا، دیگر نگران ‌مشکلات در زمینه­ی نگهداری و مراقبت از والدین و فرزندتان نباشید. ما در کنار شما هستیم تا بخشی از دغدغه­هایتان را در زمینه­ی ‌خدمات درمانی و مراقبتی کاهش دهیم. با مشاوران ما تماس بگیرید. ‌اگر می­خواهید که افراد باتجربه و مجربی از عزیزان­تان مثل خانواده خودشان مراقبت کنند، پس درخواست خود را در وبسایت ‌هوم کا ثبت کنید. ما در مجموعه­ی هوم­کا آماده­ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان پیرامون جزئیات ‌خدمات درمانی و مراقبتی هستیم. ‌‌کافیست به وبسایت ما به آدرس www.homeca.ir مراجعه نید یا از طریق شماره 02191025595 با ما تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز