خبرگزاری کار ایران

تور کیش، آماده برای سفری فراموش نشدنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۴۲

زمانی که پای پر کردن اوقات فراغت پیش کشیده می‌شود، سفر یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هاست و هنگامی که پای سفر در میان باشد جزیره زیبای کیش یکی از بهترین انتخاب هاست. اما این جزیره جذاب تر از آن است که فقط جایی برای پر کردن اوقات فراغت باشد. کم نیستند افرادی که کار و مشغله‌های خود را کناری می‌نهند تا چند روزی را مهمان این جزیره ی پر جاذبه باشند. مطمئناً سفر به این جزیره ارزش این کار را خواهد داشت.

این جزیره ی پر طرفدار با قابلیت های زیادی که برای تفریح و گردش فراهم کرده توانسته نقش مهمی در صنعت گردشگری کشور ایفا کند. قابلیت هایی که نه تنها برای گردشگران ایرانی بلکه برای توریست های خارجی نیز بسیار جالب توجه است.کیش شهر چندان بزرگی نیست با این حال جای جای آن اماکن زیادی را برای بازدید و گردش در  اختیار شما قرار می دهد. با این تفاسیر برای ثبت سفری به یاد ماندنی تور کیش بهترین راه است. پس بدون فوت وقت برای رزرو تور کیش اقدام کنید.

سفری لاکچری پیش روی رزروکنندگان تور کیش

چمدان ها را ببندید! با رزرو تور کیش باید برای سفری لاکچری آماده شوید. سفری که بهترین جاذبه ها و تفریحات را پیش پای شما می گذارد. در کیش از هر نوع جاذبه ای که فکرش را بکنید پیش رو خواهید داشت. کسانی که عاشقان ایران کهن هستند و دیدن بناهای تاریخی برای آنها  جذاب ترین کار ممکن است، کیش را متناسب با سلیقه ی خود خواهند یافت. افرادی که علاقه مند به تفریح های مهیج و مفرح هستند اوج هیجان را در این جزیره تجربه می کنند. گردشگرانی نیز که تمایل به دیدن مناظری چشم نواز دارند در کیش بهترین تصویرها را مشاهده خواهند کرد. افرادی نیز که آب و هوایی خنک و طبوع آنها را راهی سفر کرده در این جزیره به خواسته ی خود خواهند رسید. با این حساب کیش را می توان به خورشیدی تشبیه کرد که نور خود را بر همه یکسان می تابد.

جذابیت های کیش؛ پلک نزنید

جاذبه های جزیره ی مرجانی کیش یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن محسوب می شوند. جاذبه های این شهر را می توانید در سراسر این شهر و متناسب با سلیقه های مختلف ببینید. کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز کیش، شهر باستانی حریره، مجموعه درخت سبز، باغ پرندگان، پارک دلفین تنها بخشی از جاذبه های این شهر جذاب است. فقط حواستان را خوب جمع کنید. دیدن این جاذبه ها ممکن است سبب شود گذر زمان را احساس نکنید و تا پلکی بزنید شب شروع شده باشد. البته نگران نباشید. پس از شروع شب بخش جذاب دیگری از گردش های جزیره روبروی شما قرار دارد.

مدرن ترین تفریحات در قدیمی ترین جزیره خلیج فارس

تور کیش، آماده برای سفری فراموش نشدنی

کیش جزیره ای قدیمی و کهن است، اما نباید فکر کنید فقط علاقه مندان به تاریخ و باستان شناسان می توانند از این جزیره توشه بردارند. این شهر علاوه بر این که بناهایی از دوران کهن را در خود جای داده، امکاناتی مدرن را نیز برای مهمانان خود تدارک دیده است. یکی از بهترین لحظات تور کیش خود را می توانید در مناطق تفریحی این جزیره سپری کنید. سراغ این تفریحات را در هوا و زمین و آسمان می توانید بگیرید.

جت اسکی؛ لذتی که نباید از دست داد

یکی از تفریحات دریایی کیش جت اسکی است. شما با سوار شدن بر ماشین های جت اسکی لحظاتی ناب را در دل آب های جزیره سپری می کنید. پیش از همه باید به یکی از کلوپ های دریایی کیش بروید و فرم اجاره ی جت اسکی را امضا کنید.پس از آن به آموزش های مربی خود گوش کنید. مربی همه چیز را به شما خواهد گفت. حالا جلیقه ی خود را بپوشید. باید برای دور زدن در آب های خلیج آماده شوید.  می خواهید اوج هیجان را تجربه کنید؟! پس با سرعت بیشتری جت اسکی خود را برانید. 

قیمت تورکیش

کالای خوب ارزان نیست! شاید فکر کنید کیش مقصد خوبی است اما هزینه های بالایی را برای سفر به آن باید پرداخت. اما یادتان باشد این جزیره ارزش پرداختن هزینه ی بالا را دارد. ضمن اینکه از خیلی از سفرهای خارجی برای شما ارزان تر تمام می شود. اگر می خواهید بدانید در تور کیش چه قدر هزینه خواهید کرد باید به چند عامل دقت داشته باشید. اول اینکه سفر شما به چه شیوه ای است. شما تور زمینی را انتخاب می کنید یا ترجیح می دهید پرواز کنید؟ پس از آن پای محل اقامت شما پیش کشیده می شود. هتل های کیش کیفیت های مختلف دارند و به همان میزان اجاره ی آنها متفاوت است. بنابراین ستاره های هتل انتخابی شما روی قیمت تور شما اثر گذار است.

عامل دیگری که باید در نظر داشته باشید هزینه های بازدید از انواع جاذبه های جزیره است. در این شهر می توانید لیست متنوعی از انواع اماکن دیدنی را تهیه کنید و سپس با توجه به هزینه ی خود برنامه ی دقیق تری بچینید. درست است که هر چقدر هزینه کنید بهره مند می شوید اما راهکارهایی برای کاهش هزینه وجود دارد که لزوماً بی کیفیتی را به همراه ندارد. رزرو تور ارزان قیمت و تور لحظه آخری از جمله این راهکارهاست. 

چگونگی رزرو تور کیش

هنگامی که تصمیم به سفر گرفتید و کیش به عنوان مقصد شما مشخص شد، دیگر راه زیادی تا جزیره باقی نمانده است. کافی است سایت سفرآس 24 را باز کنید. در این سایت لیست تورهای مختلف کیش از مبادی مختلف قرار داده شده است. شما می توانید در صفحه ی داخلی هر کدام از تورها خدمات، قیمت و شرایط تور کیش را مشاهده کنید. شما می توانید در این صفحه از بین تور زمینی یا هوایی هر کدام را می خواهید انتخاب کنید. پس از آن کافی است روی رزرو تور کیش از مقصد مورد نظر خود کلیک کنید. پس از این دیگر می توانید چمدان خود را ببندید. کیش چشم به راه شماست.

اقامت در کیش؛ کشف جاذبه های جدید جزیره

هتل محل اقامت یکی از گزینه های مهمی است که کیفیت سفر شما را تعیین می کند. هتل های کیش در کیفیت های مختلف برای انتخاب مقابل شما قرار دارند. شما کیفیت هتل انتخابی خود را هنگامی حس می کنید که بازدید از انواع جاذبه های کیش شما را خسته کرده و هنگام استراحت فرا رسیده.

شما می توانید در لیست تور کیش هتل های مختلفی را ببینید. در این لیست فهرستی از هتل های لوکس پنج ستاره و هتل های ارزان تر و دو یا سه ستاره دیده می شود. انتخاب با خود شماست. اما یادتان باشد برای رزرو هتل های خوب زود اقدام کنید و گرنه ممکن است ظرفیت تکمیل شده ی آنها امکان پذیرش شما را ندهد. در تور کیش از تهران نیز لیست متنوعی از هتل های کیش پیش روی شما قرار دارد.

هتل ترنج کیش؛ همنشینی با دریا

اگر دوست دارید در هتلی لوکس اقامت کنید که روی آب های خلیج فارس از شما پذیرایی می کند، تور کیش هتل ترنج را انتخاب کنید. ستاره های این هتل از همان دور به شما چشمک می زنند. این هتل یکی از مجهزترین و بهترین هتل های جزیره است که اقامتی سراسر خاطره را تقدیم شما می کند. شما در اتاق های کف شیشه ای این هتل دریا را در زیر پای خود دارید.

هتل داریوش کیش؛ هتلی مدرن با فضایی سنتی

اگر می خواهید بهترین امکانات و تسهیلات رفاهی را در اختیار داشته باشید رزرو تور کیش هتل داریوش را انتخاب کنید. این هتل که طراحی ساختمان خود را مدیون معماری ایران باستان و تخت جمشید است، یکی از پرمسافرترین هتل های این شهر است. چشم انداز زیبای سواحل خلیج فارس در این هتل آن بسیار خواستنی تر کرده است.

هتل پانوراما؛ اقامت در قلب جزیره

هتل پانوراما کیش؛ هتلی با ساختمانی بلند بالا، نوساز و شیک که اقامتی بی نظیر را نصیب شما می کند. اتاق هایی دلباز مجهز به بهترین امکانات رفاهی در این هتل در اختیار شماست. این هتل با موقعیت مکانی فوق العاده ی خود کار شما را برای بازدید از مراکر تفریحی و تجاری کیش آسان خواهد کرد.

تور کیش؛ توری پر طرفدار برای اهالی سراسر ایران

تور کیش، آماده برای سفری فراموش نشدنی

هنگامی که روبروی یک نانوایی صفی طولانی می بینید حتماً با خود به نان هایی با کیفیت و خوش طعم فکر می کنید. هنگامی که یک سوپر مارکت را مملو از جمعیت می بینید قطعاً کالاهایی لوکس را در ذهن مجسم می کنید. و هنگامی که تورهای همواره تکمیل کیش را مشاهده می کنید باید به جذابیت بالای این جزیره بیندیشید. تور کیش یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی است که همواره پای مسافران زیادی را به قدیمی ترین جزیره ی خلیج فارس باز می کند.

مقصد مشخص است؛ کیش. مبدا را شما مشخص می کنید. پر طرفدار بودن این جزیره سبب شده مسافران زیادی همه روز چمدان های خود را برای آغاز سفر ببندند. به همین سبب است که تور کیش از جمله تورهایی است که در زمان های مختلف عرضه می شود. همچنین تور کیش از مبادی مختلف کشور انجام می شود. در سایت سفرآس 24 می توانید لیست تورهای کیش را مشاهده کنید. به زودی لیست شهرهای دیگر نیز در این سایت قرار خواهد گرفت. مسافران تور کیش از مشهد می توانند هم اکنون برای رزرو تور خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز