خبرگزاری کار ایران

جذاب ترین سفر کم هزینه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۷۶

شهری که نبض حیاتی ایران است، بهترین مقصد برای تفریح و گردشگری است.

هزاران جاذبه تاریخی و معاصر، طبیعت و موزه در انتظار شماست. بیاید جذاب ترین سفر کم هزینه تهران را تجربه کنید و با مکانهای جدید آشنا شوید.

تهران شهر هاستل ها

بیشتر مسافران تهران نگران هزینه اقامت در این شهر هستند. جای هیچ نگرانی نیست. تهران شهر هاستلهای متنوع با قیمت های کاملا مناسب است. نسل جدید دوست دارند تجربه های جدید سفر به دست بیاورند و کم کردن هزینه ها این فرصت را باز می کند. با یک جستجوی ساده اینترنتی خواهید دید چه تعداد هاستل از ارزانترین تا بهترین قیمت در مرکز شهر پیدا خواهید کرد.

موزه های گمنام تهران

تهران بیشترین موزه های ایران را دارد. اگر موزه های معروفش را گشته اید، پیشنهاد موزه گردی زیاد است. بسته به میزان زمان و سلیقه خود، می توانید موزه های جدید ببنید. از موزه موسیقی و سنگ تا موزه پول و خودروهای تاریخی در دسترس شماست. بسیاری از این موزه ها هزینه ورودی کمی دارند. همچنین برخی از آنها به صورت باغ موزه هستند و لذت بازدید شما را دو برابر می کنند مانند باغ موزه هنر ایرانی و باغ موزه نگارستان.

جذاب ترین سفر کم هزینه تهران

باغ موزه نگارستان

بلیط هواپیما ارزان تهران

تهران مرکز پروازهای کشور است. روزانه صدها هواپیما از سراسر دنیا و ایران در این شهر فرود می آید. به همین دلیل پرواز تهران یکی از شلوغترین و پر ترافیک ترین مسیرهای هوایی است. این موضوع به شما این فرصت را می دهد که در هر موقع از سال عازم این شهر باشید،بلیط  کیش تهران ارزان پیدا خواهید کرد.

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری کیش به تهران از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری کیش به تهران هستند. البته لازم است بدانید قیمت بلیط چارترکیش به تهران از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

نقاط اینستاگرامی تهران

برای کسانی که طرفدار اینستاگرام هستند، تهران یک شهر جذاب است. از پل طبیعت تا برج میلاد، از پارک آب و آتش تا سردر باغ ملی، از خیابان سی تیر تا خیابان ولیعصر، انواع محل و فضای منحصربفرد برای عکاسی و سلفی در اختیار شماست. بسته به اینکه چه فصلی به تهران سفر کنید، باز شانس گرفتن عکاسی از مناظر شهری و زیبایی های تهران متفاوت خواهد بود. فراموش نکنید در فصل پاییز، تهران رنگ و بوی دیگری برای عکاسی دارد.

جذاب ترین سفر کم هزینه تهران

پل طبیعت از نقاط ایستاگرامی تهران

طبیعت وحشی تهران

کافیست نیم ساعت از شهر تهران دور شوید تا با طبیعت این منطقه آشنا شوید. از آبشار سنگان تا تنگه واشی، شما را شگفت زده خواهد کرد. موقعیت جغرافیایی تهران از جنوب به کویر و دریاچه نمک می رسد و از شمال به کوههای برفی و بلند البرز. طبیعت گردی تهران چندان هزینه بر نیست. به سمت فیروزکوه و آبعلی بروید تا چهره دیگری از تهران ببینید. در برنامه ریزی سفر خود حتما طبیعت گردی تهران را اضافه کنید. نگران نباشید بلیط هواپیما مشهد تهران در فصلهای غیر گردشگری با قیمت پایین پیدا می شود.

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری مشهد به تهران از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری مشهد به تهران هستند. البته لازم است بدانیدقیمت بلیط چارترمشهد به تهران از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

تهران شهر غذا و کافه

برای کسانی که عاشق رفتن به رستوران و کافه هستند، تهران بهشت غذاست. شما اگر چندین ماه هم در تهران وقت بگذرانید باز هم جای جدید برای غذا خوردن هست. انتخاب رستوران و کافه، کامل به میل و سلیقه شما برمی گردد و مقدار هزینه ای که می خواهید صرف کنید. شما نه فقط به انواع غذاهای ایرانی و فست فودی دسترسی دارید بلکه می توانید غذای ملل را هم در رستورانهای ایتالیایی، هندی، مغولی و چینی تجربه کنید. عصرها و شبها بهترین زمان سر زدن به کافه های دنج و رنگارنگ تهران است. خیابان ویلا می تواند یک گزینه جذاب برای کافه گردی باشد. از طریق اپلیکیشن می توانید وعده های غذایی با قیمت مناسب پیدا کنید.

جذاب ترین سفر کم هزینه تهران

تهران شهر کافه هاست

تهران شهر مراکز خرید

سفر همراه با خرید کردن و گرفتن سوغاتی، طعم دیگری دارد. هیچ شهری به اندازه تهران به شما حق انتخاب در خرید نمی دهد. بسته به اینکه چقدر وقت می خواهید بگذارید، می توانید بهترین مراکز خرید از پوشاک تا صنایع دستی بروید. عموم گردشگران دوست دارند اول به بازار تهران بروند که هم از گشت و گذار در بافت سنتی لذت ببرند و هم جاهای تاریخی تهران را ببینند. هر گوشه تهران مراکز خرید متنوعی هست از ایران مال در غرب تهران تا تندیس در شمال تهران. برای کاهش هزینه سفر خود می توانید پاییز به این شهر سفر کنید. اواسط پاییز بهترین زمان تهیه بلیط هواپیما شیراز تهران با قیمت ارزان است.

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری شیراز به تهران از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری شیراز به تهران هستند. البته لازم است بدانید قیمت بلیط چارترشیراز به تهران از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

تفریحات هیجان انگیز تهران

در شهر تهران شما به انواع تفریحات و سرگرمی های هیجان انگیز دسترسی دارید. بعید است این میزان از امکانات تفریحی را در جایی دیگر از ایران پیدا کنید. از زیپ لاین و بانجی جامپینگ گرفته تا پینتبال و اتاق فرار به سفر شما حس و حال متفاوتی خواهد داد. همچنین تجربه های آدرنالینی  پاراگلایدر و پرواز در هرم هیجان چیتگر را فراموش نکنید. بسیاری از این تفریحها دارای تخفیف ویژه و گروهی هستند که به سادگی از طریق سایتهای تخفیف می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید.

سخن آخر

برای اینکه سفری آرام و آسوده داشته باشید، با استفاده از خریدپروازچارتر تریپ و همینطور بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز