خبرگزاری کار ایران

کاربرد قفل‌ هوشمند در زندگی امروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۶۶۷

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند قفلی است که به ‌راحتی نصب می‌شود و راه‌حل امنیتی آسان، سریع و کم هزینه‌ای است. مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند و برعکس قفل‌های معمولی هزینه اضافی برای مشتریان به همراه نخواهند داشت.

قفل هوشمند، قفلی است که روش دسترسی آسان، سریع و مفید را برای کاربران فراهم کرده است. این قفل‌ها به دلیل ویژگی و آپشن‌هایی که دارند راه نفوذ برای ورود افراد غیرمجاز را مسدود کرده‌اند. بنابراین این نوع قفل‌ها گزینه مناسبی برای جایگزین کردن قفل مکانیکی یا قفل معمولی به‌حساب می‌آیند، خصوصاً در محیط‌هایی که ناامنی و سرقت رو به افزایش است.

معرفی قفل هوشمند

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند قفلی است که به ‌راحتی نصب می‌شود و راه‌حل امنیتی آسان، سریع و کم هزینه‌ای را برای کاربران عزیز فراهم کرده است. مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته‌ای می‌باشند و برعکس قفل‌های معمولی هزینه اضافی برای مشتریان به همراه نخواهند داشت. به همین جهت طرفداران این قفل‌ها افراد و شرکت‌هایی هستند که به دنبال تضمین امنیت، آرامش و راحتی هستند. زیرا این قفل‌ها (خصوصاً برندهای معتبر) مجهز به بهترین و برترین آپشن‌هایی هستند که امنیت و آرامش مشتریان عزیز را تضمین می‌کنند. در حال حاضر انواع متعددی از آن‌ها طراحی و روانه بازار شده است.

بیشتر آن‌ها با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارند و قابلیت نصب بر روی تمام درب‌ها را دارند. البته برخی قفل‌ها مخصوص درب خاصی ساخته شده‌اند مانند قفل LH600،G510  و DS700 که مخصوص درب سکوریت ساخته شده‌اند. همچنین این قفل‌ها در طرح‌های مختلف با رنگ‌بندی متعدد و وزن متفاوت طراحی می‌شوند تا مشتریان عزیز بتوانند متناسب با الزامات محیط آن‌ها را انتخاب و نصب کنند.

مزایای قفل هوشمند

  • حذف دسته کلید و جایگزین کردن روش دسترسی سریع، آسان و راحت
  • کاهش اضطراب و نگرانی کاربران و کاهش هزینه اضافی
  • قابلیت نصب بر روی تمام درب‌ها با هر شرایط آب و هوایی
  • امکان تعریف کد مشخص ورود برای هر فرد
  • مجهز به سیستم هشدار دهنده امنیتی
  • مجهز به سیستم کنترل از راه دور
  • مجهز به قفل سیستم امنیتی قفل کودک و قفل اتوماتیک
  • مجهز به تقویت کننده امنیت در دسترسی مانند تابع خیالی، قفل دوبل و رمز یک‌بارمصرف

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این قفل‌ها در تمام مکان‌ها (اداری، مسکونی، تجاری، ورزشی، آموزشی، تفریحی و ...) بسیار مناسب هستند. چرا که نه‌تنها رفت ‌و آمد را آسان‌تر می‌کنند، بلکه امنیت و آرامش را برای این مکان‌ها فراهم می‌کنند. از این‌رو پیشنهاد می‌شود حتماً چنین قفل‌هایی را به‌صورت اورجینال و از شرکت‌های معتبر خریداری کنید یا قبل از خرید با افراد متخصص مشورت لازم را داشته باشید. برای این کار می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که شرکت ما با بیش از یک دهه سابقه در زمینه قفل هوشمند به‌صورت اورجینال برترین و بهترین برندهای دنیا را وارد و عرضه کرده است و به مشتریان خود مشاوره رایگان، آموزش رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

کاربرد قفل‌ هوشمند در زندگی امروز

ویژگی‌های قفل هوشمند

تأمین انرژی قفل هوشمند

تمام قفل‌های هوشمند به‌وسیله باتری شارژ می‌شوند و نیاز به سیم‌کشی داخلی ندارند. در زمانی که شارژ باتری به پایان برسد (حدود یک هفته قبل) آلارم قفل به جهت تعویض باتری فعال می‌شود. در زمانی که آلارم اتمام شارژ فعال می‌شود حتماً باتری آن‌ها قفل را تعویض کنید. برای نتیجه مطلوب حتماً از باتری قلمی مخصوص استفاده شود. چرا که قفل‌ها با این نوع باتری‌ها سازگاری دارند و بهتر کار می‌کنند.

درسته که با هر بار تعویض باتری حدود یک سال شارژ قفل شما تأمین خواهد شد، اما حتماً هر شش ماه یک‌بار اقدام به تعویض باتری کنید. زیرا سلول باتری به دلیل تغییرات شیمیایی به انتهای چرخه عمر خود می‌رسد. این می‌تواند خطر بیشتری از نشت مایع داخلی باتری در پی داشته باشد. همچنین از استفاده از باتری شارژی خودداری کنید. چرا که این باتری‌ها خیلی سریع به عملکرد قفل آسیب می‌زنند.

تحمل فشار و ضربه

بدون شک بیشترین قفل‌های دیجیتالی خصوصاً برند سامسونگ، یال و گیت من دارای مغزی فولادی، ضد زنگ و ضد حریق هستند. دلیل چنین طراحی برای تحمل فشار، ضربه و حرارت بالا است. در واقع این ویژگی تضمین کننده امنیت و آرامش کاربران برای سالیان سال می‌باشد.

عملکرد قفل هوشمند

قفل هوشمند به وسیله روش‌های آسان و هوشمند مدیریت باز و بسته کردن درب را به کاربران می‌دهد. در واقع این قفل شامل قطعاتی محرک می‌باشد که پیچ یا استوانه را به موتور کوچکی متصل می‌کنند که کاملاً درون قاب قرار دارد و موتور توسط یک پالس الکتریکی کنترل می‌شود که ممکن است از چندین طریق (کارت‌خوان، صفحه‌کلید، سنسور انگشت و ...) این کار را انجام دهد. اما پیکربندی این قفل به گونه‌ای طراحی شده است که فقط روش صحیح ورود را تشخیص و اجازه ورود می‌دهد.

اضافه کردن ریموت کنترل و اپلیکیشن

بیشتر قفل‌های هوشمند امکان اضافه کردن ریموت کنترل و اپلیکیشن را برای کاربران به ارمغان آورده‌اند. هدف از طراحی چنین سیستمی قطعاً فراهم نمودن امنیت و راحتی بیشتر مشتریان می‌باشد. چرا که با اتصال این دو سیستم می‌توان باز و بسته شدن درب را از راه دور کنترل کرد و از ورود و خروج افراد مطلع شد.

همچنین راه‌اندازی این سیستم‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به‌وسیله تلفن همراه در هرکجای دنیا درب خانه و محل کار خود را باز و بسته و کنترل نمایید. بنابراین این آپشن برای مواقع اضطراری بسیار با ارزش است. خصوصاً اگر شما کاربران عزیز دور از خانه باشید ولی مجبور باشید درب خانه خود را برای میهمان، پلیس، نگهبان، آتش‌نشانی، نگهبان، سرایدار و ... باز کنید.

 

کاربرد قفل‌ هوشمند در زندگی امروز

نصب قفل رمزی

نصب قفل رمزی بر روی همه درب‌ها امکان‌پذیر و آسان است، اما شرکت ما به شما نیز توصیه می‌کند حتماً نصب قفل منزل و اداره خود را به افراد متخصص بسپارید. زیرا اگر نصب قفل دیجیتال اصولی و دقیق نباشد موجب از کار افتادن قفل اتوماتیک، آلارم هشدار، تراز نبودن قفل بر روی درب، قطع اتصال میان بدنه داخلی، بدنه خارجی، مغزی و ... می‌شود و مهم‌تر این‌که امنیت و آرامش شما را فراهم نخواهند کرد. بنابراین این کار را به متخصصان شرکت ما بسپارید تا محصول خریداری شده بدون هیچ‌گونه مشکلی از خانه و محل کار شما محافظت نماید.

برترین و بهترین قفل‌های الکترونیکی

قطعاً بهترین و برترین قفل الکترونیکی قفلی است که از کیفیتی بالا برخوردار باشد. از امکاناتی مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، حریم شخصی، آلارم هشدار، ریموت کنترل، تابع خیالی، رمز نگهبان، سنسور آی‌آر، ضد هک و ... برخوردار باشد و برای سالیان سال بدون هزینه اضافی کارایی داشته باشد. بنابراین ما تنها می‌توانیم اعلام کنیم که سه برند سامسونگ، گیت من و یال قفل‌هایی هستند که همه امکانات فوق را برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این سه برند کافی است از محصولات شرکت ما بازدید نمایید و یا با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

تماس با شرکت دژین لاک:

تلفن دفتر شرکت: 02126714439

تلفن جهت پاسخگوی شبانه روزی (۲۴ ساعته): 09129307884

آدرس سایت: samsungddl.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز