خبرگزاری کار ایران

ارائه آخرین اخبار محصولات آیفون سال 2020 از هاکان موبایل

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۲۰

گوشی های آیفون از جمله محصولات الکترونیکی هستند که جذابیت بسیار بالایی برای افراد دارند و تقریبا تمام افراد به شرط داشتن شرایط مناسب دوست دارند که از این گوشی ها استفاده کنند. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با محصولات کمپانی اپل آشنایی نداشته باشد و یا پیگیر اخبار و حوادث آن نباشد. امروزه شرکت ها و برندهای مختلفی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی، لنوو، ایسوس، بلو، متورولا، اچ تی سی و ... در تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند و رقابت سنگینی برای گرفتن بازارهای جهانی دارند.

گوشی های آیفون حدود 14 سال است که در دسترس کاربران سراسر جهان قرار دارند و هر روز بر محبوبیت آنها اضافه می شود که نتیجه داشتن استراتژی و سیاست گذاری های دقیق، مفید و با برنامه شرکت اپل بوده است. فروشگاه ها، رسانه ها و خبرگزاری های متعددی حول محصولات اپل در حال فعالیت هستند و به کاربران خود خدمات ارائه می کنند. در ادامه به معرفی بیشتر گوشی های کمپانی اپل و ارائه آخرین اخبار آیفون از هاکان موبایل پرداخته خواهد شد.

گوشی های اپل آیفون

در سال 1997 و پس از کش و قوس های فراوان استیو جابز توانست کمپانی اپل را احداث و راه اندازی کند و اولین کامپیوتر خود را به بازار عرضه کند. این شرکت توانست به سرعت رشد کند و در زمینه الکترونیک و آی تی توسعه پیدا کند. در سال 2007 اولین گوشی هوشمند استیو جابز رونمایی شد و تا سال 2021 بیش از 20 نسخه مختلف از گوشی های آیفون در اختیار کاربران قرار گرفته اند. گوشی اپل آیفون همواره جز بهترین، باکیفیت ترین، جذاب ترین و البته گران قیمت ترین گوشی های بازار بوده است. از مهم ترین دلایل جذابیت این گوشی ها می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • این گوشی تحت برند اپل تولید می شود که از معتبرترین و باارزش ترین برندهای جهان به شمار می رود و پرستیژ و کلاس کاری بالایی دارد.
  • گوشی های آیفون بر خلاف سایر گوشی های هوشمند که معمولا از سیستم عامل اندروید بهره می برند از سیستم عامل منحصر به فردی دارند.
  • اپل امروزه یک اکوسیستم ویژه دارد و تبدیل به یک سبک زندگی شده است.
  • گوشی های آیفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. طراحی و ساخت جذاب، کیفیت ساخت بالا، قطعات سخت افزاری با کیفیت، طول عمر بالا و ... از مهم ترین ویژگی های بازی هستند.
  • استفاده افراد مشهور، سلبریتی ها، ورزشکاران و ... از این گوشی ها باعث می شود که مردم عادی هم خواهان داشتن گوشی های آیفون باشند.

وضعیت جهانی گوشی های آیفون

همانطور که عنوان شد گوشی های آیفون از محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان به شمار می روند. بر اساس آخرین تحقیقات و آمارهای جهانی تعداد کاربران گوشی های آیفون از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است. این رقم به معنی در اختیار داشتن 20 درصدی بازار توسط گوشی های آیفون است. با وجود آنکه تقریبا تمام برندهای معروف تولید کننده گوشی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند اما تقریبا 14 درصد از کاربران گوشی های موبایلی از گوشی های آیفون با سیستم عامل IOS بهره می برند. همانطور که گفته شد هر کدام از برندهای معتبر جهان برای جذب بیشتر مشتری و تسلط بر بازارهای جهان از سیاست ها و راهکارهای مختلفی استفاده می کنند.

ارائه آخرین اخبار محصولات آیفون سال 2020 از هاکان موبایل

کمپانی اپل همواره گوشی های دسته اول تولید کرده است و به تولید گوشی های میان رده تمایلی نداشته است. استفاده از سیستم عامل انحصاری، تبلیغات گسترده، ارتقای سطح کیفی محصولات، داشتن ایده و سبک زندگی منحصر به فرد و ... از مهم ترین سیاست های کمپانی اپل برای در اختیار گرفتن بازارهای جهانی است. این کمپانی هر سال یک گوشی در نسخه های مختلف عرضه می کند و از تولید انبوه گوشی های مختلف خودداری کرده است. گوشی اپل 12 به عنوان جدید ترین گوشی آیفون شناخته می شود که در سه نسخه مختلف گوشی اپل 12، گوشی اپل 12 پرو و گوشی اپل 11 پرومکس با قیمت هایی از 1000 تا 1400 دلار عرضه شده اند.

آخرین اخبار و حواشی گوشی آیفون

همانطور که گفته شد کمپانی اپل و محصولات آن از جمله گوشی های آیفون به شدت محبوب هستند و حتی حواشی و اخبار آن را میلیاردها نفر از سراسر جهان پیگیری می کنند و این باعث می شود که رسانه ها، خبرگزاری ها و سایت های متعددی به پوشش اخبار و حواشی آن بپردازند. اگرچه کمپانی اپل مانند بسیاری از شرکت های آمریکایی دیگر کاربران ایرانی خودش را تحریم کرده است اما ایرانیان همچنان عاشق محصولات این شرکت از جمله گوشی های آیفون، لبتاب، آی پد و ... هستند و همین باعث شده است که سایت های و خبرگزاری ایرانی متعددی نیز به پوشش اخبار و حواشی این کمپانی بپردازند. محبوبیت بالای محصولات آیفون، باعث افزایش قیمت این محصولات شده به نحوی که قیمت اپل واچ آیفون از تمام واچ های موجود در بازار بالاتر است.

پوشش اخبار آیفون توسط فروشگاه هاکان موبایل

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل به عنوان یکی از بزرگ ترین، معتبرترین و پربازدیدترین فروشگاه های اینترنتی حوزه گوشی های هوشمند خدمات گسترده ای به کاربران و مشتریان خودش ارائه می کند. از مهم ترین خدمات این فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی آخرین اخبار گوشی های آیفون

همانطور که گفته شد فروشگاه هاکان موبایل به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های حوزه گوشی هوشمند روزانه از بازدید بالایی برخوردار است. این فروشگاه از یک تیم مجرب و متخصص در زمینه گوشی تشکیل شده است که به صورت روزانه آخرین اخبار و حواشی مربوط به گوشی های آیفون را در قالب مقالات، اخبار، بلاگ و ... به زبان فارسی در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر اخبار گوشی های آیفون کاربران می توانند آخرین اخبار محصولات دیگر اپل مانند آیپد، هندزفری، ساعت هوشمند و سایر لوازم جانبی گوشی  را پیگیری کنند و با جدیدترین اتفاقات این کمپانی معتبر آشنا شوند.

فروشگاه هاکان موبایل همچنین پوشش آخرین اخبار و حواشی  سایر برندهای معتبر جهانی مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و ... را در دستور کار خود قرار داده است و کاربرانی که می خواهند از آخرین وضعیت این برندها و جدیدترین محصولات آنها آگاه شوند می توانند به سایت هاکان موبایل مراجعه نمایند.

ارائه لوازم جانبی گوشی های آیفون

فروشگاه هاکان موبایل به عنوان بهترین مرکز خرید گوشی های موبایل آیفون در ایران شناخته می شود. از آنجا که واردات و خرید و فروش گوشی های آیفون مشکلاتی مانند تحریم، رجیستری و قیمت های بسیار زیادی دارند بسیار از فروشگاه قادر نیستند که تنوع محصولی مناسبی داشته باشند و محصولات اپل را به خوبی ارائه کنند. فروشگاه هاکان موبایل تلاش کرده است که این مشکلات را برطرف کند و اکثر محصولات اپل را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به کاربران عرضه کند. این فروشگاه علاوه بر فروش گوشی های آیفون تلاش کرده است که تمام لوازم جانبی آنها مانند هندزفری، ساعت هوشمند و ... را در اختیار مصرف کننده ها قرار بدهد. کاربران می توانند در این سایت به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و با اطمینان از کیفیت جنس، با قیمت مناسبی آن را تهیه کنند.

ارائه آخرین اخبار محصولات آیفون سال 2020 از هاکان موبایل

نقد و بررسی آخرین محصولات آیفون

علاوه بر پوشش کامل اخبار گوشی های هوشمند تیم هاکان موبایل سعی کرده اند آخرین و جدیدترین محصولات کمپانی اپل را از جنبه های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهند و نقاط قوت و ضعف آنها را در مقایسه با محصولات برندهای دیگر بررسی کنند. علاوه بر جدیدترین گوشی های آیفون کاربران می توانند نقد و بررسی مدل های مختلف از گوشی های هوشمند سایر برندها را مطالعه کنند و با داشتن آگاهی و اطلاعات کافی اقدام به خرید گوشی مورد نیاز خود بکنند.

امکان خرید و فروش گوشی های کارکرده آیفون و سایر گوشی ها

از آنجا که گوشی های آیفون از قیمت بسیار زیادی در مقایسه با سایر گوشی های بازار برخوردار هستند و تمام افراد توان خریدن گوشی های نو و آکبند را ندارند فروشگاه هاکان موبایل تلاش کرده است که انواع گوشی های کارکرده باکیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار افراد قرار بدهد. در این فروشگاه کارشناسان متخصص ابتدا سلامت و ایمنی کاملا گوشی موبایل را مورد بررسی قرار می دهند سپس آن را به مشتریان عرضه می کنند.

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل علاوه بر پوشش آخرین اخبار و حواشی گوشی آیفون و سایر برندهای معتبر جهانی تلاش کرده است که خدمات ارزنده دیگری به کاربران و مشتریان خود ارائه کند که از مهم ترین آنها می توان به مواردی همچون فروش لوازم جانبی گوشی های موبایل، بخش مجله فروشگاه و برطرف کردن مشکلات و ایرادات گوشی های کاربران، ارائه تخفیف های ویژه و ... اشاره کرد.

سخن پایانی

به دلیل محبوبیت و جذابیت بسیار زیادی گوشی های آیفون در سراسر جهان، فروشگاه ها، رسانه ها، خبرگذاری ها و سایت های متعددی وجود دارند که همواره به پوشش اخبار و حواشی برند اپل و محصولات آن می پردازند. هرچند که گوشی های آیفون جز گران قیمت ترین گوشی های جهان به شمار می روند و تعداد محدودی از افراد خصوصا در کشور ایران قادر به خرید آنها می باشند اما تقریبا تمام کاربران موبایل پیگیر اخبار و حواشی این برند محبوب هستند. فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل علاوه بر فروش انواع گوشی های هوشمند مدرن جهان تلاش کرده است که به صورت حرفه ای آخرین اخبار و حواشی گوشی های آیفون را پوشش دهد و آنها را به کاربران خود انتقال دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز