خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل‌های ساری با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۹۴

ساری بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر مازندران بوده که با موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در منطقه‌ای سرسبز و خوش‌ آب‌وهوا واقع شده‌است. این شهر با قدمت ۵۰۰۰ ساله، علاوه‌بر طبیعت منحصربه‌فرد، اماکن تاریخی و مراکز تفریحی و تجاری بسیاری دارد و سالانه خیل گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند.

آب‌وهوای معتدل این شهر زیبای شمالی سبب شده هتل های ساری همواره پذیرای مسافرانی از اقصی نقاط دنیا باشند. نزدیکی این شهر به دریا و جنگل، محصولات و خوراکی‌های بومی و مردم مهمان‌دوست این منطقه از دیگر دلایلی هستند که ساری را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل کرده‌اند.

با وجود علاقه مسافران به ویلاها و اقامت‌گاه‌های نزدیک دریا، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند، در یکی از هتل های ساری اقامت کنند تا ضمن افزایش امنیت خود و همراهان‌شان، از خدمات و امکانات هتل نیز بهره ببرند. گرچه یافتن محل اقامتی زیبا و تمیز در این شهر مشکل نیست؛ اما در روزهای تعطیل و ایام نوروز بهتر است با رزرو هتل ساری علی بابا با آرامش بیشتری به این شهر سفر کنید.

با این دوراندیشی ضمن صرفه‌جویی در زمان، لحظاتی فراموش‌نشدنی و آسایش بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر قصد سفر به این شهر شگفت‌انگیز را دارید و خواستار اقامت و رزرو هتل ساری هستید، تا پایان این مطلب با ما باشید.

چگونه هتلی مناسب پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن هتلی مناسب در ساری باید لیستی از انتظارات خود تهیه کنید و با توجه به برنامه سفر و بودجه خود، هتلی مناسب بیابید. البته هتل‌های خوب و اقامت‌گاه‌های شهر ساری کم نیستند و هر کدام به‌نوعی سعی در جذب گردشگران دارند، بنابراین یکی از بهترین راه‌های انتخاب هتل، دقت و توجه به امکانات رفاهی و محل قرارگیری آن است. هتل‌های بزرگ ساری، خارج از شهر واقع شده‌اند که این موضوع از دلایل محبوب‌بودن آن‌ها به‌شمار می‌آید. نزدیکی به جنگل و آب‌وهوای لطیف و مطبوع آن مخصوصا در فصل بهار و اوایل پاییز، سبب شده اقامت در این هتل‌ها طرفداران بسیاری داشته باشند.

برخی از هتل های ساری نیز در خود شهر واقع شده‌اند. این هتل‌ها سه ستاره یا کم‌تر هستند که علاوه‌بر قیمت پایین‌تر، دسترسی سریع‌تری به شهر دارند.

بهترین هتل‌های ساری با قیمت مناسب

بهترین هتل‌ ساری کدام است؟

ساری سه هتل چهار ستاره دارد که هرکدام با امکانات و ویژگی‌های خاص و بنابر موقعیت قرارگیری و نزدیکی به جنگل یا دریا، محیطی آرام و دل‌نشین را برای مسافران فراهم کرده‌اند. قیمت یک شب اقامت در این هتل‌ها بسته به زمان سفر و نوع اتاق یا خدماتی که انتخاب می‌شود، متغیر است. در فصول کم تقاضا و روز‌های میانی هفته، رزرو هتل ساری با قیمت پایین‌تری انجام می‌شود. هتل‌های چهار ستاره ساری عبارت هستند از:

هتل سالار دره

این هتل زیبا در ۱۲ کیلومتری شهر ساری و میان جنگلی سبز با درختان سربه‌فلک کشیده و در جوار رودی پرآب و خروشان واقع شده است. البته هتل سالار دره فقط به‌دلیل چشم‌انداز فوق‌العاده آن نیست که گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کند؛ بلکه امکانات رفاهی و خدمات بسیار مناسب آن سبب جلب رضایت مراجعه کنندگان و خشنودی آنان می‌شود. کیفیت بالای غذاهای این هتل دلیلی دیگر بر محبوبیت این هتل بین توریست‌های ایرانی و خارجی شده ‌است. برخی از امکانات این هتل به‌شرح زیر است:

فروشگاه صنایع‌دستی و محصولات خاص منطقه، استخر، سونا، زمین بازی، تنیس، بیلیارد، لابی زیبا و مجهز، آلاچیق، سالن پذیرایی، آمفی تئاتر، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، پارکینگ، فضای سبز، اینترنت در لابی، چای‌خانه سنتی و...

هتل بادله

هتل بادله در کیلومتر ۱۰ جاده ساری به نکا و در منطقه‌ای به نام لالیم که دشتی سرسبز و آرام بوده، احداث شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل، علاوه‌بر برخورداری از آب‌وهوایی پاک و محیطی دور از هیاهو و شلوغی شهر، دسترسی راحت به هر دو شهر ساری و نکا را برای مسافران امکان‌پذیر می‌کند. هتل بادله امکانات مناسبی را برای مهمانان خود فراهم کرده‌ است:

استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، فضای سبز، سالن بیلیارد، سالن ورزش، سالن تشریفات، اینترنت در لابی، زمین بازی کودکان و...

هتل نوید

هتل نوید دیگر هتل چهار ستاره ساری محسوب می‌شود که در کیلومتر چهار جاده ساری به قائم‌شهر قرار گرفته ‌است. این هتل نیز کنار ارائه خدمات و امکانات رفاهی، محیطی آرام و دنج را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل برای مراجعه‌کنندگان زیبا و روح‌بخش خواهد بود. یکی از نکات قابل ذکر درباره این هتل، نزدیکی و دسترسی آسان به اماکن و جاذبه‌های تاریخی مانند حمام وزیری و مجموعه تاریخی فرح‌آباد است. از امکانات این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد:

رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، سونا، اینترنت در لابی، سالن کنفرانس و...

آیا با طبیعت بی نظیر ساحل و دریای گیسوم آشنایی دارید؟

کدام هتل‌ها در ساری ارزان هستند؟

ساری چند هتل سه ستاره با امکانات مناسب و البته قیمتی پایین‌تر از هتل‌های ذکرشده دارد. این هتل‌ها با خدمات مناسب ولی امکانات رفاهی کم‌تر، پذیرای مسافران و گردشگرانی هستند که بیشتر تمایل به استفاده از طبیعت ساری را دارند و امکانات رفاهی هتل چندان برای آن‌ها مهم نیست. هتل نارنج، هتل اسرم و هتل آسمان شهر از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه ساری هستند.

چگونه برای رزرو هتل ساری اقدام کنیم؟

پس از اطمینان از تاریخ و برنامه سفر خود و انتخاب یک هتل مناسب با بودجه و انتظارات‌تان، باید به یکی از سایت‌های معتبر رزرو هتل در ساری، مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه‌ای به‌عنوان بیعانه، مدارک شناسایی خود را برای پذیرش هتل موردنظر ارسال فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز