خبرگزاری کار ایران

روش عجیب تزار مارکت برای فروش!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۵۲

در این گزارش تحلیلی، به عنوان نمونه سراغ کسب و کار تزار مارکت رفته ایم. کسب و کاری که در حوزه تولید و تامین کفش و دمپایی به صورت عمده فعالیت دارد. می خواهیم بدانیم که کلید و رمز اصلی ماندگاری این کسب و کار در این فضای فوق رقابتی چیست؟ در واقع می خواهیم روش عجیب فروش تزار مارکت را کشف کنیم .

روش عجیب تزار مارکت برای فروش!

در زمان های نه چندان دور خرید و فروش کار زیاد سخت و تخصصی محسوب نمی شد. اصولا تعداد تولید کنندگان و فروشندگان به اندازه ای نبود که خطری برای هم داشته باشند. معمولا در هر شهری یک یا نهایتا دو فروشنده کیف و کفش وجود داشت. اما امروز داستان کاملا فرق می کند. تزار مارکت یکی از محصولات این داستان متفاوت است.

در واقع تحقیقات میدانی نشان می دهد که مشاغل آزاد روز به روز گسترده تر می شوند. به نوعی که به ازای هر مشتری می توانیم چند فروشنده پیدا کنیم. بنابراین می توان اینگونه بیان کرد که فضای رقابتی میان واحدهای تجاری هر روز بیشتر و بیشتر می شود. این موضوع زمانی حیاتی تر می شود که معجون عجیب فضای مجازی را نیز به آن اضافه کنیم. در واقع فضای مجازی نیز فرصت خوبی برای بسیاری از واحدهای تجاری و مردم عادی فراهم کرده است که بتوانند با جذب مشتری در دنیای اقتصاد فعالیت داشته باشند. بنابراین امروز با این پدیده رو به رو هستیم که تعداد فروشنده ها در غالب حوزه های صنعتی یا اقتصادی و تجاری بیش تر از مشتری ها می باشد.

در این گزارش تحلیلی، به عنوان نمونه سراغ کسب و کار تزار مارکت رفته ایم. کسب و کاری که در حوزه تولید و تامین کفش و دمپایی به صورت عمده فعالیت دارد. می خواهیم بدانیم که کلید و رمز اصلی ماندگاری این کسب و کار در این فضای فوق رقابتی چیست؟ در واقع می خواهیم روش عجیب فروش تزار مارکت را کشف کنیم .

روش عجیب تزار مارکت برای فروش!

یک حرکت هدفمند!

ما ایرانی ها عادت داریم که بر اساس جنبه های ظاهری یک اتفاق، تصمیمات مهمی بگیریم! وقتی در مطب دکتر منتظر هستیم با احتساب هزینه های دریافتی و تعداد مراجعه کنندگان به رقمی باورنکردنی می رسیم. همین موضوع ناخودآگاه باعث می شود خودمان یا فرزندمان سراغ رشته پزشکی برود. چرا که این گونه تصور می شود که تمام پزشکان به این اندازه و یا حتی بیشتر درآمد دارند!

روش عجیب تزار مارکت برای فروش!

حرکت هدفمند

این داستان در مورد ایجاد کسب و کارهای دیگر نیز تا حدودی صادق است.  طبق گزارش هایی که به دست ما رسیده است مشخص شده است که تعداد آنلاین شاپ های تاسیس شده در شبکه های مجازی مختلف در سال گذشته یک جهش صد درصدی داشته است. در واقع هر کسی با توجه به ظاهر داستان تصور می کند که می تواند به سود خوب یا معقولی در این حوزه برسد.

یکی از تفاوت های تزار مارکت با سایر فروشگاه های حقیقی یا مجازی دقیقا همین جاست. این فروشگاه بیش از دو دهه است که در حوزه کفش و صندل و دمپایی به عنوان تولید کننده و تامین کننده فعالیت می کند. همین تجربه نسبتا طولانی به این فروشگاه این اجازه را داده است که با دید منطقی و بهترین وارد عرصه نوین تجاری شود.

دنیای اینترنتی با وجود این که یک دنیای پر از مخاطب است، اما باید قبول کرد که همه مخاطب ها مشتری های شما نیستند. مشتری های اصلی تزار مارکت تاجران و فروشنده های کفش و صندل است. در واقع تزار مارکت رویکرد فروش خود را بر اساس فروش صندل عمده یا کفش و دمپایی عمده قرار داده است.

محصولات متنوع تزار مارکت

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که می توان در مورد کلید موفقیت فروش تزار مارکت به آن اشاره کرد این است که این تولید کننده و تامین کننده بزرگ داخلی روزانه بیش از 3 هزار محصول جدید را در صفحات فروشگاهی و مجازی خودش بارگذاری می کند. مسلما این تعداد بالای تنوع در محصولات می تواند هر سلیقه ای را راضی کند.

در واقع هر خریدار عمده می تواند با دست بازتری انتخاب کند و بر اساس مشتریان خودش خرید بهتری را تجربه کند. این موضوع به اندازه ای جذاب شده است که تاجران منطقه ای از جمله ترکیه، عربستان، عمان، افغانستان و .... و تاجران اروپایی مانند آلمان، انگلستان و ... تزار مارکت را به عنوان یک منبع اصلی خود برای تامین نیازهای خودشان در حوزه کفش و دمپایی قرار داده اند.

مسئله دیگری که برای تاجران و خریداران عمده وجود دارد، هزینه های جانبی است که گاهی اوقات می تواند بسیار بیشتر از چیزی باشد که متصور می شوید. مهمترین این هزینه ها بسته بندی و ارسال محصولات  است. تزار مارکت توانسته با بهینه سازی ها متعدد این هزینه ها را به حداقل برساند. در ضمن تزار مارکت تمام این مراحل را به صورت اختصاصی خودش انجام می دهد. پس مشتری در هرکجای دنیا که باشد تنها سفارش خودش را ثبت می کند. این مشتری مداری دیگر رمز موفقیت این فروشگاه مثال ما محسوب می شود.

سفارش گذاری ساده

صفحات مجازی امروز در هر خانه و کاشانه ای گسترده شده است. گزارشات نشان می دهند که در سال های 2020 و 2021 صفحات مجازی می توانند از وب سایت ها هم پیشی بگیرند و به رتبه اول پر مخاطب ترین رسانه ها برسند. در این موقعیت هر صاحب واحد تجاری و صنعتی سعی می کند صفحات مجازی مربوط به کسب و کار خودش را رونق دهد. این کاری است که تزار مارکت انجام داده است. در واقع این فروشگاه صفحات خاص خودش را در تلگرام و واتساپ راه اندازی کرده است. خریداران می توانند بدون هیچ دغدغه ای اقدام به سفارش گذاری کنند.

نحوه سفارش گذاری نیز از دیگر رمز و رازهای فروش جالب این واحد تجاری است. در واقع شما برای خرید محصولات با واحد پشتیبانی این فروشگاه ارتباط خواهید داشت. این موضوع برای کسانی که نسبت به خرید خود اطمینان ندارند و یا نیاز به راهنمایی دارند یک نوع فرصت عالی و مناسب محسوب می شود تا بتوانند با دید مناسبی اقدام به خرید کنند.

تزار مارکت

نکته پایانی که باید در این گزارش تحلیلی به آن اشاره کنیم، مسئله امنیت است. تزار مارکت با داشتن انواع مجوزها و نماد های اعتماد الکترونیکی توانسته موقعیت خوبی از نظر امنیت برای مشتریان خودش فراهم می آورد. از این رو خریداران عمده بدون این که بخواهند نگران اعتبار و امنیت سایت یا تلگرام و واتساپ این فروشگاه باشند می توانند خرید خودشان را انجام دهند. از طرف دیگر آدرس دقیق و شماره تماس های متعددی از این فروشگاه در سایت و صفحات مجازی آن وجود دارد که این موضوع هم می تواند دلیلی دیگر بر سالم بودن این گروه تجاری – اقتصادی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز