خبرگزاری کار ایران

روز قدس روز انگیزه دادن به مسلمان آزادی‌خواه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۵۴

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اتحاد مسلمانان زمینه یکپارچگی ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان را در برابر استکبار و زورگویان جهان فراهم می‌کند.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهید رضایی‌نژاد حسین نعمتی در نشست با شورای معاونین دانشگاه علمی کاربردی شهید رضایی‌نژاد اظهار داشت: روز قدس روز انگیزه دادن به مسلمان آزادیخواه است.

وی با بیان اینکه رهبری داهیانه امام خمینی(ره) سبب برانگیخته شدن انگیزه مسلمانان دنیا به ویژه ملت مسلمان ایران برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین شد، افزود: امام راحل با اعلام آخرین روز ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توجه جهانیان را به این جرثومه فساد در منطقه جلب کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهید رضایی‌نژاد اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اتحاد مسلمانان زمینه یکپارچگی ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان را در برابر استکبار و زورگویان جهان فراهم می‌کند.

نعمتی با بیان اینکه آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی رژیم غاصب بیش از دیگر قدرت‌های استکباری از اتحاد مسلمانان و برپایی آیین‌های ویژه دفاع از مردم فلسطین می‌هراسد، گفت: امام راحل نیز به این مهم اذعان داشتند و براین اساس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه تمام دانشجویان و اساتید مرکز علمی کاربردی شهید رضایی‌نژاد برای برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس آماده‌اند، بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی با همکاری برای حضور حداکثری مردم در این مراسم با توجه به شرایط حساس کنونی تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز