خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار ایلام خبر داد:

ثبت نام جا مانده‌های متقاضی یارانه نقدی در مراکز کمیته امداد ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۶۱

افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی در ایلام که موفق نشدند در روزهای گذشته ثبت نام انجام دهند می‌توانند به مراکز کمیته امداد مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار ایلام گفت: افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی در ایلام که موفق نشدند در روزهای گذشته ثبت نام انجام دهند می‌توانند به مراکز کمیته امداد مراجعه و ثبت نام کنند.
به گزارش ایلنا، حشمت الله عسگری، اظهار کرد: افرادی که متقاضایی دریافت یارانه نقدی در ایلام هستند موفق نشدند که در روزهای گذشته ثبت نام انجام دهند می‌توانند به مراکز کمیته امداد مراجعه و ثبت نام کنند.
وی افزود: این افراد می‌توانند تا روز سی‌ام فروردین با مراجعه به مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت رایگان نسبت به ثبت نام یارانه‌های نقدی اقدام کنند.
معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار ایلام تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در روند ثبت نام یارانه‌ها در ایلام وجود ندارد.
وی گفت: در حال حاضر ۱۷۵ پایگاه آی سی تی در استان ایلام برای ثبت نام یارانه‌ها به صورت شبانه روز فعال هستند و نیز ۲۸ مرکز کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان ایلام برای ثبت نام مددجویان و حتی عموم مردم آماده گی لازم را دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز