خبرگزاری کار ایران

دهیاری‌ها می‌توانند عامل موثری در ترویج زکات باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۳

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان: دهیاری ها در روستاهای مختلف می توانند عامل بسیار مهمی در زمینه ترویج زکات در جامعه باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان گفت: دهیاری‌ها در روستاهای مختلف می‌توانند عامل بسیار مهمی در زمینه ترویج زکات در جامعه باشند.
به گزارش ایلنا عبدالکریم بیگ‌زاده در جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان ایوان که با حضور بخشدار مرکزی و کلیه دهیاران بخش مرکزی که در فرمانداری تشکیل گردید گفت: دهیاران معتمد دولت در روستا‌ها هستند و می‌توانند باعثترویج زکات در حوزه فعالیت خود باشند.
وی همچنین اظهار داشت: ارتباط مسئولین با دهیاران منشا خیر و برکت است و اگر دهیاران عزیز در راستای امر معنوی زکات تلاش داشته باشند ضمن ترویج این امر معنوی قسمت اعظمی از مشکلات روستا‌ها کاسته خواهد شد و در مسائل عمرانی و عام المنفعه روستا اثر گذار است.
وی تصریح کرد اگر همه با هماهنگی و تلاش این واجب الهی را اجرائی نمائیم علاوه بر نشر و ترویج زکات می‌توانیم منشا خیر و آبادانی منطقه شویم.
بیگ‌زاده افزود بحثزکات مشابه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است و نیاز به بستر سازی این موضوع از طریق مبلغین، مسئولین، فرمانداران، بخشداران، ائمه جمعه و مسئولین است و اگر این امر مهم و الهی تحقق یابد باعثرفع مشکلات و برکت بخشیدن به مال و روزی در جامعه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر