خبرگزاری کار ایران

جشنواره “پیام آوران امید” در ایلام برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۶۲

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام: جشنواره “پیام آوران امید” در آستانه روز دانش آموز در محل این اداره کل برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: جشنواره “پیام آوران امید” در آستانه روز دانش آموز در محل این اداره کل برگزار می شود.
به گزارش ایلنا، “نسرین شهبازی” افزود: این جشنواره با شعار “آب هست، هوا هست، خاک هست، جوانه خواهم زد” ۱۲آبان ماه در این اداره کل برگزار می شود.
وی شناسایی و تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان نخبه، نمونه، برگزیده و برتر مددجو و ایجاد رقابت مثبت در جهت توانمندسازی و شکوفایی تحصیلی فرزندان خانوده های جامعه هدف با اولویت فرزندان زنان سرپرست خانوار را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
وی بیان کرد: این جشنواره به مناسبت روز دانش آموز برگزار و تا ۱۶آذرماه روز دانشجو خدماتی نظیر توزیع بسته های فرهنگی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، تامین شهریه، هزینه ایاب و ذهاب و کمک هزینه تشویقی به دانشجویان دانشگاه های دولتی به دانشجویان و دانش آموزان مددجوی زیر پوشش ارایه می شود.
معاون اجتماعی بهزیستی ایلام بیان کرد: این جشنواره در کلیه شهرستانهای استان با هدف فرآیند خدمات جدید و به روزی که نیازمند این افراد است اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز