خبرگزاری کار ایران

سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در مسجد جامع ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۵

مسئول هیئت محبان علی بن ابیطالب(ع) شهر ایلام، از برگزاری مراسم سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان از وعاظ و خطبای برجسته کشور در این شهر خبر داد.

مسئول هیئت محبان علی بن ابیطالب(ع) شهر ایلام، از برگزاری مراسم سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان از وعاظ و خطبای برجسته کشور در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام جواد نوری، مسئول هیئت محبان علی بن ابیطالب(ع) ایلام، صبح روز(۷ مهر) در این خصوص گفت: این برنامه به مناسبت شهادت جواد الائمه(ع) و با ارائه سلسه مباحثاخلاقی و اعتقادی برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری هیئت محبان علی بن ابیطالب(ع) و هیئت امنای مسجد جامع شهر ایلام برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه از دوشنبه شب ۸ مهر در مسجد جامع شهر ایلام آغاز و به مدت ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.

مسئول هیئت محبان علی بن ابیطالب(ع) ایلام، هدف از برگزاری این برنامه را بهره گیری از توانمندی‌های وعاظ و خطبای برجسته کشور برای تبیین مباحثاخلاقی و اعتقادی و تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر ائمه اطهار(ع) با توجه به استقبال گسترده مردم این استان از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی عنوان کرد.

حجت الاسلام نوری، با اشاره به اینکه برنامه سخنرانی حجت الاسلام انصاریان از ساعت ۸ و نیم هر شب آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: عموم مردم استان به ویژه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند برای بهره گیری از منبر حجت الاسلام انصاریان به مسجد جامع شهر ایلام مراجعه کنند.

گفتنی است، برنامه سخنرانی شیخ حسین انصاریان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و مصادف با دهه دوم ماه صفر در سال ۸۹ با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم این استان روبرو شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر