خبرگزاری کار ایران

آمریکا اعلام کرد:

پاکستان در صورت پیشبرد خط لوله صلح تحریم می‌شود

کد خبر : ۱۱۰۷۲۷

ما نه تنها در خصوص اقدامات احتمالی پاکستان، بلکه درباره‌ هر کشوری که بخواهد مقابل تحریم‌های آمریکا و جامعه بین‌المللی بایستد هوشیار هستیم.

یک دیپلماتیک بلند‌پایه آمریکایی گفت: پاکستان در صورت پیشبرد پروژه خط لوله ایران _ پاکستان با تحریم‌های سخت آمریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ویندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی در جمع قانون‌گذاران کنگره آمریکا گفت: ما در خصوص خط لوله گاز ایران – پاکستان با اسلام‌آباد مذاکراتی داشته‌ایم و این مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

شرمن به اعضای کمیته روابط خارج سنای آمریکا گفت: برآورد من این است که این پروژه به این زودی‌ها محقق نخواهد شد، اما پاکستان مطمئنا موضع ما را می‌داند و از تحریم‌های ما در صورت پیشرفت این پروژه آگاه است.

معاون امور سیاسی وزیر خارجه آمریکا افزود: ما نه تنها در خصوص اقدامات احتمالی پاکستان، بلکه درباره‌ هر کشوری که بخواهد مقابل تحریم‌های آمریکا و جامعه بین‌المللی بایستد هوشیار هستیم.

شرمن در پاسخ به سوال سناتور رابرت منندز _ رییس کمیته روابط خارجه سنای آمریکا _ که گفت: نواز شریف – نخست‌وزیر پاکستان – گفته که قصد دارد پروژه خط لوله گاز را که قرارداد آن در دولت قبلی پاکستان امضاء شده پیش ببرد گفت اگر این اتفاق رخ دهد نقض صریح تحریم‌های ما علیه ایران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز