خبرگزاری کار ایران

به همت بنیاد احسان و همزمان با روز احسان و نیکوکاری برگزار شد؛

پویش جایزه ملی احسان به منظور تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۳۲۷

همزمان با روز احسان و نیکوکاری آیین تجلیل از فعالان این عرصه با حضور مدیر کل و معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز ، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری البرز و مسئولان استان در محل امامزاده حسن علیه السلام برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سیدمهدی میرغفاری مدیرکل ستاد در استان البرز در سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو به بیان توصیه هایی در اعتلای مسیر خدمت رسانی پرداخت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز و غرب استان تهران، پیرامون این پویش گفت: پویش جایزه ملی احسان به منظور تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در استان البرز با هدف تجلیل از افراد و گروه‌های خدمت رسان البرزی که در ۱۰ عرصه مختلف پزشکی، دانش‌آموزی، محرومیت‌زدایی و … فعالیت‌های شاخص و مهمی را انجام داده اند برگزار شد.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری البرز نیز ضمن تقدیر از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  در مسیر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نقش فعال گروه های جهادی در جهاد تببین و اثر گذاری بسزای آن در جلب مشارکت مردمی در انتخابات اشاره و بر ادامه دار بودن این امر مهم تأکید داشت. 

در این مراسم تعدادی از مسئولان گروه‌های جهادی و خدمت رسان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در آخر تقدیر از ایشان توسط مدیر کل ستاد در استان انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز