خبرگزاری کار ایران

در ساوجبلاغ اتفاق افتاد؛

تیراندازی سرباز وظیفه به سمت مامور در حال گشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۲۲

در پی تیراندازی جنون‌آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز، با صدور اطلاعیه‌ای در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: اوایل بامداد امروز، سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، به دلیل نامعلوم، به سمت یکی از پرسنل این یگان که به اتفاق هم، در حال گشت زنی بودند، در یک اقدام جنون‌آمیز و با اسلحه در اختیار، شلیک که منجر به فوت وی می‌شود. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قاتل در ادامه و پس از تیراندازی به سمت یکی از شهروندان که منجر به فوت وی نیز می‌شود، خودرو آن شهروند را به سرقت برده و بی‌هدف، به سمت استان‌های غربی حرکت می‌نماید که با اقدام اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو شناسایی، طی تعقیب و گریز، قاتل بدون توجه به دستور ایست پلیس، به مسیر خود ادامه می‌دهد که عوامل انتظامی با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، به سمت خودرو شلیک، که به دلیل واژگونی خودرو، ضارب فوت می‌کند. 

در پایان این اطلاعیه آمده است: در پی این حادثه، بلافاصله فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی به پرونده جهت روشن شدن زوایای آن را صادر کرد که نتایج حاصله، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز