خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

تسهیلات طرح آفتاب با سقف ٣٠٠ میلیون تومان بدون کارمزد ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۸۰

مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان بانک سینا از طرح تسهیلات قرض‌الحسنه به نام «آفتاب» تا سقف 300میلیون تومان و با کارمزد صفردرصد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سعید ترابی عصر امروز در نشست خبری از یکی از طرح های مهم بانک سینا که در خرداد ماه سال جاری رونمایی شد، اظهار کرد: طرح تسهیلات قرض‌الحسنه «آفتاب» تا سقف 300میلیون تومان و با کارمزد صفر درصد به متقاضیان ارائه می‌شود. درخواست کنندگان طرح آفتاب می‌توانند بر اساس میانگین رسوب سپرده خود از وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد و بازپرداخت حداکثر 48 ماهه از این وام برخوردار ‌شوند.

وی افزود: برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد آفتاب، لازم است متقاضیان یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی 50 هزار تومان افتتاح کنند و بر اساس میانگین یک ماهه تا 12 ماهه این حساب درخواست وام کنند.

مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان بانک سینا، گفت: مدت بازپرداخت تسهیلات طرح آفتاب بین 6 تا 48 ماه متغیر بوده و بر اساس مدت زمان ایجاد میانگین حساب و بازپرداخت، ضریب تسهیلات یعنی نسبت وام دریافتی به میانگین سپرده، مشخص خواهد شد.

ترابی در ارتباط با گروه هدف این طرح اظهار داشت: تمامی مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.حداکثر وام پرداختی در این طرح 300 میلیون تومان است و این در شرایطی است که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

ترابی با عنوان اینکه ضریب تسهیلات این وام بسته به مدت سپرده گذاری از 1 تا 12 ماه و مدت زمان بازپرداخت 6 تا 48 ماه و از 13.1 تا 147.2 درصد متغیر است، تاکید کرد: قسط وام ماهانه 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان خواهد بود، مزیت این طرح صفر بودن کارمزد و سود آن است. بازپرداخت آن 48 ماهه بوده و افراد برای ضمانت علاوه بر اینکه باید دارای رتبه مناسبی در اعتبارسنجی بانک مرکزی باشند، به یک ضامن رسمی نیز نیاز دارند.هزینه جانبی این وام مبلغ 100 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبار سنجی است و از شرایط و مقررات این وام این است که وام گیرنده به بانک بدهکار نبوده و چک برگشتی هم نداشته باشد.

مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان بانک سینا، تصریح کرد: در این طرح امکان انتقال امتیاز وام به سایر افراد امکانپذیر است لذا پس از اینکه سپرده‌گذاری انجام شد و موعد دریافت وام فرا رسید، فرد سپرده‌گذار می‌تواند امتیاز دریافت وام را با تکمیل فرم انتقال امتیاز به یکی از بستگان خود واگذار کند.

وی اضافه کرد: کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه منتقل کنند.

ترابی با اشاره به اینکه بانک سینا وام‌های ازدواج، فرزندآوری پرداخت می‌کند، افزود: بانک سینا در اجرای طرح‌های حمایتی از اقشار کم‌ برخوردار جامعه پیشگام بوده و همگام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی نسبت به ارائه انواع خدمات مالی و اعتباری به جوامع هدف گام بر‌می‌دارد.

وی گفت: وام اشتغال‌زایی به منظور راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی در دستور کار است. این بانک در پرداخت وام اشتغال‌ به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز به تعهدات خود عمل کرده است.

در پایان این نشست خبری، رضا عباس زاده رئیس خانه مطبوعات استان البرز با اشاره به فعالیت قابل ملاحظه اصحاب رسانه البرز در ارتباط با تعامل بانک سینا و تعاونی مسکن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران البرز برای ارائه تسهیلات طرح آفتاب به خبرنگاران، حمایت و همکاری مدیریت این بانک را خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز