خبرگزاری کار ایران

دوره‌های آموزشی ستاد انتخابات شهرستان کرج آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۸۶۹

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج از آغاز دوره‌های آموزشی ویژه هیات های اجرایی و نمایندگان و رابطان ستاد انتخابات در مناطق ۱۴ گانه شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی آقابراری، امروز در جلسه دوره آموزشی ویژه هیات های اجرایی و نمایندگان و رابطان ستاد انتخابات در مناطق ۱۴ گانه که در محل فرمانداری کرج برگزار شد، با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در ستاد انتخابات گفت: بزرگترین و مهم ترین رویداد در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی دو ماه آینده انتخابات است و باید تلاش کنیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخاباتی پرشور برگزار شود. 

وی در ادامه با تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات افزود: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در هر دوره ای تلاش کردند تا به شیوه های مختلف ضربه خود را به نظام اسلامی وارد نمایند گاهی جلوی پیشرفت را گرفتند گاهی با ترور شخصیت های نظام اسلامی و در دوره ای با جنگ تحمیلی و تحریم ها و.. اما با جانفشانی میدان داران عرصه مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه توطئه های دشمنان نقش بر آب شد. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج در ادامه گفت: همه باید در صحنه و میدان عمل حضور داشته باشند و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنند تا بار دیگر اهداف شوم دشمنان ناکام باقی بماند.

آقابراری در ادامه با اشاره به محله محور برگزار شدن انتخابات در مناطق ۱۴ گانه کرج و فعالیت هیات های ۸ نفره در شهرداری ها گفت: آموزش اعضای شعب و نمایندگان فرماندار بمنظور حُسن برگزاری انتخابات از مهم ترین برنامه های محوری در ستاد انتخابات شهرستان کرج خواهد بود.

وی افزود: طبق جدول زمانبندی دوره های آموزشی ستاد انتخابات آغاز می شود. 

این جلسه در ادامه با مروری بر فرایندهای آموزش انتخابات ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز