خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز خبر داد؛

فراهم سازی بستر گازرسانی به ۴ هزار واحد روستایی بخش آسارا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۹۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با همکاری شرکت گاز استان بسترهای لازم برای گازرسانی به ۴ هزار واحد روستایی بخش آسارا فراهم شده است که امید می رود در سایه تعامل و همکاری نظام منهدسی و اصناف استان تا پیش از شروع فصل سرما منازل روستایی بوسیله گاز گرم شود.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی در نشست تخصصی که با حضور مدیرکل دفتر روستایی و شورای های استانداری، مدیرعامل آب منطقه ای استان، مدیرعامل شرکت گاز، رئیس سازمان نظام مهندسی استان، سرپرست معاونت هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج، بخشدار آسارا و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت عمران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این گروه کاری و عملیاتی در راستای پیشگیری از آلودگی آب رودخانه کرج تشکیل شده است که لازمه آن همکاری دستگاه های ذیربط در خصوص فراهم کردن بسترهای لازم و قانونی به منظور گازرسانی به نقاط محروم از گاز است که باید به جد در  دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به فراهم سازی بستر گازرسانی به ۴ هزار واحد روستایی بخش آسارا، افزود: در این راستا شایسته است برای منازل مسکونی که بصورت قانونی و در داخل بافت روستاها احداث شده است، گازرسانی صورت گیرد تا مردم از خدمات دولت مردمی بهره مند شوند.

افضلی خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان در سایه تعامل و همکاری سایر دستگاه های استان توانسته است حتی در نقاط صعب العبور استان را گازرسانی کرده و البرز را به استانی سبز از منظر گازرسانی تبدیل کند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین از اعلام تخفیف ۳۰ درصدی سازمان نظام مهندسی استان به روستائیان بخش آسارا خبر داد و گفت: روستائیان می‌توانند با مراجعه به شرکت گاز استان و تکمیل مدارک خود پس از تائید ناظر سازمان نظام مهندسی از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز