خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطرار در جایگاه عرضه سوخت شهر جدید مهستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۷۲

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه البرز، گفت: نیروهای واحد ایمنی،بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت ملی پخش منطقه البرز و تعدادی از ارگان‌های شهر مهستان(شهر جدید هشتگرد)، واکنش در شرایط اضطرار را با برگزاری مانور در یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی، تمرین کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، فهیمه قلندرزاده با اشاره به آماده سازی نیروهای موثر برای واکنش در شرایط اضطرار عنوان کرد: توانمند سازی نیروی عملیاتی در برابر تهدیدات، شناسایی نقاط ضعف، قوت، تهدید و فرصت در حوزه جایگاه های CNG، تمرین تداوم کارکرد و برگشت پذیری سریع جایگاه ها پس از اتمام شرایط اضطراری، تمرین راهکارهای مقابله با حوادث و ... از جمله اهداف برگزاری این مانور بوده است.

قلندرزاده  با بیان این که این مانور با همکاری مدیریت بحران استانداری و فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ  با موضوع نشت گاز و حریق انجام شد، تصریح کرد: مانور واکنش در شرایط اضطرار که در محدوده تجهیزات کمپرسور جایگاه CNG شهرداری مهستان(شهر جدید هشتگرد) برگزار شد علاوه بر نیروهای سازمانی شرکت ملی پخش منطقه البرز، نیروهای برون سازمانی(نیروی انتظامی، سازمان آتش نشانی، اورژانس و فوریت های پزشکی، اداره گاز، اداره برق و شهرداری شهر جدید مهستان) نیز حضور داشتند.

در پایان، مراسم اختتامیه این مانور با حضور معاون فرمانداری ساوجبلاغ، نماینده مدیریت بحران استانداری، شهردار شهر جدید مهستان، نمایندگان شورای اسلامی شهر مهستان، ارگان های انتظامی و امدادی و نیز روسای تعدادی از واحدهای منطقه البرز در ساختمان شهرداری شهر مهستان(شهر جدید هشتگرد) برگزارشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز