خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

اعزام تیم های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی به مراسم اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۴۷

مراسم بدرقه تیم های درمانی اعزامی به اربعین حسینی با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، تیم‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز متشکل از پزشکان متخصص داخلی، اطفال و دندانپزشک به همراه پرستاران و بهیاران  برای خدمت به زائران اربعین، راهی منطقه مرزی مهران  شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به حضور تیم های درمانی این مدیریت در منطقه مرزی مهران اظهار داشت: پیرو هماهنگی های انجام شده سازمان تامین اجتماعی به منظور برپایی موکب درمانی اربعین حسینی در مرز مهران و مطابق برنامه ریزی انجام شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به عنوان معین استان ایلام در ارایه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی تعیین شده است.

طاهرخانی افزود: ارایه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی توفیقی است که برای همکاران پر تلاش این مجموعه حاصل شده است و امیدواریم همه ما بتوانیم در این راه قدمی برداریم.

برنامه حضور تیم های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز از نهم لغایت پانزدهم شهریور ماه بوده و در این برنامه علاوه بر حضور پزشکان و کادر درمانی یک دستگاه آمبولانس نیز به مرز مهران اعزام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز