خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبر داد؛

اجرای بیش از یک هزار طرح صنعتی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۷۲۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از سرمایه گذاری یک هزار و 6 طرح صنعتی با ارزش ریالی 190 هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی دولتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عقاب نشین اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 6 طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز وجود دارد که سرمایه گذاری آنها بالغ بر 190 هزار میلیارد ریال است.

وی درباره میزان اشتغال ایجادی این طرح های صنعتی عنوان داشت: این طرحهای صنعتی در صورت نهایی شدن 42 هزار و 642 شغل را به اشتغال استان البرز، اضافه خواهند کرد.

عقاب نشین درباره تعداد واحدهای بهره برداری شده در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 714 واحد صنعتی بهره برداری شده در استان البرز داریم که با میزان سرمایه گذاری 140 هزار میلیارد ریالی خود موفق به ایجاد 46 هزار و 793 شغل شده‌اند.

بنا به گفته این مقام مسئول از مجموع یک هزار و شش طرح صنعتی یاد شده هم اینک 249 طرح در مرحله تخصیص زمین، 109 طرح صنعتی در مرحله دیوار کشی، 80 طرح صنعتی در مرحله ابتدایی اجرای اسکلت، 148 طرح صنعتی در مرحله تکمیل اسکلت، 241 طرح صنعتی در مرحله تکمیل سالن تولید و 179 طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در خاتمه تصریح کرد: هم اینک در مجموع دو هزار و 720 واحد بهره برداری شده صنعتی و طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز شامل شهرک‌های صنعتی اشتهارد، نظرآباد، کوثر و امید البرز مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز