خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی شهرنشینی؛

طرح پاکداشت شهر در فردیس اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۵۴

شهردار فردیس گفت: طرح پاکداشت شهر با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی شهرنشینی در فردیس اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد از آغاز طرح پاکداشت محله به محله در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این طرح به صورت پایلوت در خیابان های منتهی به پل شهدای ارتش که از حواشی شهر به شمار می رود  و دارای زمین های بایر بسیاری است، آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح پاکداشت محله به محله با هدف ارتقای بهداشت محیط، حفظ سیمای شهری و رفاه حال شهروندان اجرا می شود، عنوان کرد: این طرح با هماهنگی و همکارانم در معاونت خدمات شهری، مدیریت سیما منظر و فضای سبز شهری و معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس به اجرا در می آید.

شهردار فردیس افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل هرس و شاخه‌زنی درختان، جمع‌آوری نخاله‌ها و خاکروبه‌ها، ترمیم جداول، ترمیم آسفالت معابر و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و راهنمایی رانندگی، امحای دیوارنویسی های غیر مجاز و... است.

وی تاکید کرد: این طرح به صورت محله به محله و با اولویت مناطق کم‌برخوردار شهر اجرا می‌شود و همراهی و همکاری شهروندان، تسریع، موفقیت و اجرای هر چه بهتر طرح پاکداشت شهر را به دنبال خواهد داشت.

احمدی نژاد اضافه کرد: برخورداری از محیطی پاکیزه، محلی برای سکونت و تغذیه مناسب از مهم‌ترین نیازهای فردی در جامعه است، هرچقدر این نیازها در شهر فراهم شود شرایط مطلوب‌تری برای زندگی ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی در زمین های بایر شهری غیر مجاز است، لذا از شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده این اقدام، مراتب را با سامانه 137 شهرداری فردیس در میان گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز