خبرگزاری کار ایران

انتخابات هییت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های اشتهارد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۱۳

انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی شهرستان اشتهارد به ریاست فرماندار شهرستان اشتهارد و با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، ابراهیم کردلو فرماندار اشتهارد در ابتدای جلسه انتخابات شورای اطلاع رسانی این شهرستان ضمن تاکید بر انعکاس خدمات دولت در راستای تنویر افکار عمومی اظهار داشت: شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان های استان در کنار اصحاب رسانه به عنوان دو بال مهم اطلاع رسانی از نقش و‌ جایگاه بسیار مهمی در نظام ارتباطات استان برخوردارند.

کردلو افزود: همکاری و هم افزایی این دو حوزه باید با اطلاع رسانی به موقع و به هنگام علاوه بر تنویر افکار عمومی به منظور استفاده مردم از خدمات دولت منجر به جلوگیری ازبروز شایعات وباعث امیدافزایی در میان مردم شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم و انتصاب نماینده عالی دولت در استان اقدامات زیرساختی بسیار مهمی در حوزه های مختلف؛ راه های مواصلاتی، افزایش سرانه های خدماتی، آموزشی، بهداشت و درمان، حوزه انرژی و ... صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه به موازات تلاش های استاندار البرز، در سطح شهرستان های استان نیز اقدامات خوبی در دستور کار است، خاطر نشان کرد: بواسطه رویکرد جهادی استاندار البرز در تمامی حوزه ها، تعامل و‌ وحدت رویه مطلوبی در میان مدیران دستگاه های اجرایی وجود دارد که باعث شده خروجی اقدامات دولت در سطح استان به نشاط و امیدآفرینی در میان مردم بینجامد.

وی گفت: تحقق شعار دولت مردمی در بستر اطلاع رسانی مناسب و هنرمندانه به مردم میسر می شود بنابراین باید هر اقدامی از پیوست اطلاع رسانی مناسب با استفاده از تکتولوژی های روز برخوردار باشد تا به اقناع مخاطب منجر شود.

تکربم ارباب رجوع، ارتباط مناسب و اثربخش با اصحاب رسانه، اطلاع رسانی اقدامات کارگزاران دولت از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی فرماندار اشتهارد بود. 

کردلو در ادامه به برگزاری انتخابات مهم سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: از تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود با انعکاس خدمات دولت به مردم، بسترهای لازم را برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کنند.

وی در پایان با اشاره به اجرای ۲۰ پروژه مهم عمرانی در سطح شهرستان گفت: تعدادی از آنها به مناسبت هفته دولت و دهه مبارکه فجر افتتاح خواهد شد کردلو همچنین خواستار اطلاع رسانی دستاوردهای دولت مردمی به مردم از سوی روابط عمومی دستگاه ها شد.

حمیدرضا رضایی جانشین و رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی و همکاری فرمانداران شهرستان های استان در راستای برگزاری انتخابات هییت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان های استان اظهار داشت: با پایان یافتن انتخابات هییت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان های استان که ذیل شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان محسوب می شوند، مجمع شورای عالی روابط عمومی های البرز تشکیل خواهد شد.

حمیدرضا رضایی افزود: با تشکیل شورای عالی مجمع روابط عمومی های استان که به ریاست استاندار البرز به عنوان رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد، نظام منسجم ارتباطی و‌اطلاع رسانی استان به صورت هدفمند شکل می گیرد که می تواند به تحقق برنامه های شورای اطلاع رسانی دولت در سطح کشور جامه عمل بپوشاند.

پس از برگزاری این دوره از انتخابات؛ جلال عینی با ۲۰ رای، مهدی حبیبی با  ۱۹ رای، علیرضا داودی با ۱۸ رای، محمدرضا جلیلوند با ۱۶ رای، علیرضا گروسی با ۱۶ رای، مجید امینی با ۱۴ رای، امیر حسین میر سعید با ۱۴ رای به عنوان اعضای اصلی هییت رییسه و محسن میر داد با ۱۳ رای به عنوان علی البدال اول و بهداد پژوه با ۹ رای به عنوان علی البدل دوم و همچنین سمانه موسوی به عنوان بازرس و جواد بختیاری به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز